RSS

Duzina de cuvinte- Lălăială urbană

31 Mai

Fabrizio Riccardi

Tu-i mama ei de viaţă….
Chiar mi-am învăţat lecţia de a nu mă mai enerva şi de a nu îmi mai păsa de alţii, atunci când scot cuvinte de rahat pe gură, despre tine sau cei din jur.
Frate, îţi stă mintea în loc la ce le băşeste unora să facă sau să zică, de te apucă toţi dracii.
Băi, ăştia nu pot respira dacă nu se uită pe vizor sau nu află de pe afară de viaţa noastră sau a altora.Nimeni nu le zice nimic, dar ei cum fac cum dreg, află sau se informează.Nu poţi să îi schimbi, aşa sunt şi nici nu işi vor reveni vreodată.
Frateee, te ia inima când îi auzi cum încep prin învăluire şi apoi…dacă tu nu ştii despre ce e vorba, îţi spune şi ce s-a căcat respectivul sau respectiva.
Azi m-am amuzat teribil când discutând cu o amică, după ce m-a pus în temă cu ultimele noutăţi aflate de la   , am întrebat-o şi de mine ce ,,noutăţi” are, aflate bineînţeles de la doamna.M-a pus în temă cu câte ceva, iar apoi pe mine m-a pufnit râsul, când i-am spus:,, Să nu te ia cu leşin, când ,,ea”, mai mult ca posibil o să te anunţe mustăcind şiret, că eu plec cu mai mulţi şi nu cu unul singur, fiecare cu altă maşină(unul fiind frate-meu, altul iubu şi celălalt un coleg de şcoală)”….la care amica îmi spune: ,,Stai tu liniştită că eu deja am pus-o pe gânduri, pentru ca în momentul în care curioasă nevoie mare de unde am eu bani, că doar stau acasă…i-am spus că lucrez noaptea…fac masaj la domiciliu”.

Să ne trăiască, nu? Că sigur şi voi aveţi!!!!!

Au scris  psi, carmen pricop, Vero, cita, cammely, GabrielaDana LalicitibiSoniaO fataMaxanacondelelili3dVienela

 
 

Etichete: ,

25 de răspunsuri la „Duzina de cuvinte- Lălăială urbană

  1. Dana Lalici

    Iunie 1, 2013 at 8:42 am

    Sa ne traiasca, sa ne traiasca!!
    Eu am dedesubt o vecina care, la balcon fiind, mi-a pus la curent barbatul care uda cumintel florile ( tot pe balcon) cu toti cei care fusesera inaintea lui si , pentru ca nu parea convins, i-a explicat si cati barbati a tinut mama, care mi-e vecina de palier. Cu amanunte legate de varsta, infatisare si obiceiuri destul de exacte. Si tocmai cand ma minunam de asa memorie, al meu a luat binisor o cana de apa si i-a aruncat-o de la etajul doi la unul, fix in fata infierbantata. Si asa ne-am racorit toti trei. De atunci….e liniste.

     
    • Gabriela

      Iunie 1, 2013 at 9:18 am

      Mai ce vecine de treaba aveti! Ar putea scoate un ziar de barfe, ca sunt foarte informate si intuitive. Intuiesc tot ce exista si nu exista. Pai, degeaba dau ele de mancare la gura? :)) Uite de ia, evitam contactul cu vecinele. Au fost ani in care nu mi-am cunoscut vecinele. Nu inseamna ca reciproc era valabila. 🙂 Mi-a placut Dana ca sotul tau i-a facut un dus individei. Ai un sot destept si cu prezenta de spirit.

       
      • Scorpio

        Iunie 2, 2013 at 9:10 am

        Gabi, mi-am cunoscut toti vecinii dupa f multi ani, nici in ziua de azi nu stiu de toti care pe unde lucreaza sau ce face. Nu m-a interesat.

         
      • Dana Lalici

        Iunie 3, 2013 at 9:29 pm

        Pai norocul meu ca nu ii putea spune aia ce nu i-am spus eu din prima, prudenta, sa stie omu’ ca daca mi-s cuminte, e pentru ca merita! 😉

         
    • Scorpio

      Iunie 2, 2013 at 9:09 am

      Frumos raspuns i-a oferit! :))))

       
  2. cita

    Iunie 1, 2013 at 10:21 am

    Pai nu e mai bine sa nu stii! 🙂

    Unul din sefii mei – becher si deci in ochiul publicului feminin – avea oiceiul sa lanseze cate una si apoi ma intreba pe mine ce spun barfitoarele.
    Avea chiar un reper orar de intoarcere a barfei de la momentul in care el lansa , de ex vestea ca se insoara, pana la momentul in care cineva ajungea sa ma intrebe daca costumul de ginere il va face Nea Vicu, croitorul de la teatru, sau isi ia ceva „de afara”! 🙂 …

     
    • Scorpio

      Iunie 2, 2013 at 9:11 am

      Cita, pe mine ma amuza teribil ,,noutatile” pe care le afla.

       
  3. Vero

    Iunie 1, 2013 at 12:02 pm

    Bârfele au partea lor extrem de amuzantă, mai ales dacă eşti în stare să nu te înfurii când afli câte una gogonată despre propria ta persoană 😀

     
  4. O fată

    Iunie 1, 2013 at 1:01 pm

    Daca nu ai vecini nu existi.

     
  5. Sonia

    Iunie 1, 2013 at 2:12 pm

    Îs buni și vecinii bârfitori pe lângă casa omului. Că dacă nu ar fi, ce s-ar mai povesti? În plus, datorită lor am pus noi aicea, la tine pe blog, de o mică șuetă. Că doar nu o să își imagineze cineva că îi bârfim.
    Și da, am și eu unul pe o altă scară. Nu prea știe multe, că lumea e destul de discretă la mine în zonă, dar întreabă…

     
    • Scorpio

      Iunie 2, 2013 at 9:12 am

      Toata lumea e binevoitoare. Depinde de persoana, cat si cum da din casa.

       
  6. cammely

    Iunie 1, 2013 at 8:14 pm

    si barfa e…. o vorba, sau o duzina ? 😆

     
  7. Hapi River

    Iunie 1, 2013 at 8:18 pm

    Toti avem, sunt un fel de mostre care vin la pachet cu blocul, jobul, noi cunostinte :)))
    Bine ca n-am timp de barfoteci, as afla multe lucruri pe care nici nu le stiam- despre mine :)))

     
    • Scorpio

      Iunie 2, 2013 at 9:13 am

      Dar iti dai seama cate am aflat eu? :)))

       
  8. lili3d

    Iunie 1, 2013 at 9:05 pm

    Abia avem cu ce ne distra!… 😀

     
    • Scorpio

      Iunie 2, 2013 at 9:14 am

      Te distrezi doar pe prostia persoanei respective, pentru ca in sine…ii plangi de mila. 🙂

       
  9. Carmen Pricop

    Iunie 2, 2013 at 8:25 pm

    Sigur că avem! Să ne trăiască,
    să ne bârfească,
    să ne ajute să ne crească
    renumele numai în bine!
    Ce-o fi-nsemnând aceasta pentru ele,
    atoateştiutoare carneţele,
    cine să ştie oare? Cine? 🙂

     
  10. belgianca

    Iunie 4, 2013 at 10:32 pm

    LOL. Eu il am pe vecinul de la parter. Cred ca e complet debusolat saracul pentru ca pe la mine se tot perinda tipi, ca prietenii mei sunt majoritar de acest sex. Si uneori se mai pileste lumea si adoarme peste noapte. :)) Iar din cand in cand mai vine si husband si sta cateva saptamani… Plus prietenii masculi din Ro care au venit in vizita.
    Ioi, ce reclama naspa tocmai mi-am facut! :))))

     

au urcat o treapta

 
