RSS

Psiluneli-Disputa

19 Mai

Iaca, azi avem o temăIMG_1370_1
și suntem într-o dilemă.
Se va da o ecuație,
la care vrem explicație.

O problemă cu pisici,
unul mare, unul pici,
nu se știu, nu au știință,
că vor face cunoștință.

Cel mai mare, el, sir Jami,
e stăpân pe a lui mami.
Cel mai mic, junior Bubu,
îl are stăpân pe iubu.

Bubu mic și zvăpăiat,IMG_3302_1
care-i băiat de băiat,
cu tupeu de capitală,
are muci, are și fală.

Sare, țopaie și aleargă,
toata lumea îi e dragă,
se joacă și cu căței,
stai cu parul după ei.

Jami, este liniștit,
e cuminte, stă pitit,
dar e rău și el nu vrea,
cu altcineva să stea.

Ceea ce vrem însă noi,
e să-i creștem pe-amândoi.
Ce vom face, ce vom face,
ca între ei sa fie pace?

Fiecare iși dispută,
bărbăția de motan.
și va fi o mare luptă,
care va fi în prim plan.

Sper să fim cu toți pe fază
și împreună să se-accepte,
Bubu să-nvețe si să asculte,
Când Jami îl urechează.

 

 

Etichete: , , , ,

32 de răspunsuri la „Psiluneli-Disputa

  1. dictaturajustitiei

    Mai 19, 2013 at 10:16 pm

    Sunt chiar ei în fotografie ?

     
  2. Gabriela

    Mai 19, 2013 at 10:20 pm

    pana la urma nu au de ales cei doi dragalasi. Se vor accepta. 🙂 Cred ca acum sunt in faza in care vor sa vada cine e seful. 🙂

     
    • Scorpio

      Mai 19, 2013 at 10:21 pm

      asta vom vedea, inca nu i-am reunit.

       
  3. Călin

    Mai 19, 2013 at 11:01 pm

    grea ecuaţia asta, are multe necunoscute 🙂

     
  4. Carmen Pricop

    Mai 20, 2013 at 12:41 am

    Se împacă ei la castronul cu smântână. Numai să fie pe săturate! :))

     
    • Scorpio

      Mai 22, 2013 at 9:49 am

      Cred ca or sa se certe pe bobitze!

       
  5. Tiberiu Orasanu

    Mai 20, 2013 at 7:47 am

    Pace, pace, între două ghemotoace 🙂

     
  6. Griska

    Mai 20, 2013 at 8:54 am

    Miao, eu sper că se vor împăca! Şi sunt tare curios să aflu dacă mă înşel sau nu.

     
    • Scorpio

      Mai 22, 2013 at 9:49 am

      Griska, ce nu as da sa fie asa….

       
  7. vavaly

    Mai 20, 2013 at 9:47 am

    daca si intre pisici exista astfel de dispute… intre oameni e clar la ce nivel se duc disputele: interese mai mari, lupta pentru putere mai strasnica. altfel pufulicii sunt niste adorabili :).

     
    • Scorpio

      Mai 22, 2013 at 9:50 am

      Oho si inca cum! Isi disputa teritoriul.

       
  8. Mitzaa Biciclista

    Mai 20, 2013 at 10:00 am

    Mie îmi plac pisoii. Toți 😆

     
  9. lili3d

    Mai 20, 2013 at 4:44 pm

    Trebuie trimiși la școală!… 🙂

     
    • Scorpio

      Mai 22, 2013 at 9:50 am

      Unul a facut-o, celalalt e la gradinita.

       
  10. Hapi

    Mai 20, 2013 at 11:27 pm

    Esti arbitru intre ei din cand in cand ?:)

     
    • Scorpio

      Mai 21, 2013 at 8:33 am

      Hapi, inca nu, dar urmeaza.

       
      • mixy

        Mai 21, 2013 at 2:32 pm

        mult succes, mie mi-ar fi frică… 🙂

         
        • Scorpio

          Mai 22, 2013 at 9:51 am

          Mixy si mie imi e frica, dar nu am de ales.

           
  11. sourina

    Mai 21, 2013 at 12:04 am

    Ce nazdravani sunt 🙂

     
    • Scorpio

      Mai 22, 2013 at 9:51 am

      Sa stii ca sunt, fiecare in felul sau.

       
  12. Marian S

    Mai 21, 2013 at 11:19 am

    Pentru astă ecuaţie
    Nu-i decât o explicaţie:
    Doi motani se reunesc
    Grijile se înmulţesc.

    Da, dar sunt şi chestii „bune„
    (ştie asta multă lume):
    Au distrus tapiţeria? 😯
    Pregătiţi bucătăria. 😆

    Fiecare iși dispută,
    Bărbăția de motan.
    La stăpâni va fi o luptă,
    Care va fi în prim plan.

    Nu-s deloc vreun pesimist
    Ba, din contră, realist.
    Am văzut, cu calm, defel
    O poveste cam la fel.

    Însă, după astă zicere
    Aştept marea contrazicere.
    Bănuiesc că-n cazul meu
    De vină am fost tot eu.

     
    • Scorpio

      Mai 21, 2013 at 6:33 pm

      Super, Marian….mi-a placut! :))

       
  13. silavaracald

    Mai 22, 2013 at 12:11 am

    Când unuia dintre motanii mei nu i-a mai plăcut compania, a plect de-acasă definitiv. Acuma, la voi, nu ştiu cum o să fie, că Jami n-are unde o şterge.
    Poate s-or împăca până la urmă, după ce se stabileşte cine-i dominant între cei doi.
    Sunt şi eu curioasă. 🙂

     

au urcat o treapta

 
