RSS

Duzina de cuvinte- Glagorie în pan(t)ă

17 Mai

1328

Pfff…îmi scarpin fruntea, în căutare de idei beletristice şi…nimic. Au zburat care încotro, între patru mări şi zece zări sau dimpotrivă, cred că mai repede zac pe undeva priponite cu piroanele neinspiraţiei.
Măi, eu recunosc că iubirea îţi dă aripi şi la fel, îţi dă surse de inspiraţie, dar la mine cred că funcţionează cu totul pe invers.
Pot să mă dau cu krul de pamânt cât m-aş da, să asud cu mare trudă…şi de abia scot două rânduri, schelălăite şi astea. Mă chinui să
scot aur din piatră seacă….să scot două , trei fraze de importanţă virtuală, dar vorba doctorului nostru trăznit care ne predă…,,frateee, ce să mai primim de la neuronul ăla pe care îl mai avem şi care şi el vrea sa fugă de retardul nostru ?”
Ehh…cât îmi mai permite glagoria (memoria-pentru voi), o să mă screm să mai scot câte o perlă , două, trei…pentru oamenii care încă îmi mai citesc inepţiile.
Între simulări de examen, de pregătiri pentru lecţii deschise, ascultări (ciudate) pentru note, încercări nereuşite de relaţii amicale cu aşa-zişi colegi (pupincurişti), pregătit proiect de licenţă pentru predare, strâns coletă pentru diverse ca să meargă bine, drum pe ultima sută de metri pentru terminarea celor trei ani de nebunie ,,medicală”-(dracu’ m-a pus)…şi motan mierţăit(acasă), pisoi mic şi zănatic(la iubu), gânduri pesimiste legate de viitor, relaţie care merge, iub care iubeşte, tânar copil care are-n-are job…mai bâţâi şi eu…mai mişc încă, dând inert dintr-o aripă.
Măăă, dar încă dau! Da’…nu mă fac eu mare? Ce ziceţi voi…că mă las eu aşa? Neah!
Eu o caut cu lumânare-a, mereu. Că io mi-s Scorpio, da?

Au scris Psi , vantdetoamna, Some Words, Vero 1, Vero 2, Tibi

 

Etichete: , ,

32 de răspunsuri la „Duzina de cuvinte- Glagorie în pan(t)ă

  1. Tiberiu Orasanu

    Mai 17, 2013 at 10:49 pm

    Da, tu eşti scorpio, tu eşti 🙂
    Ştii ceva? Nu te mai grăbi să te faci mare; ştiu prea bine, ce spun.
    Remember? Carpe Diem!

     
  2. Călin

    Mai 17, 2013 at 11:06 pm

    chiar cu lumânarea o cauţi???
    şi ascultă-l pe Tiberiu, că nu-i tare frumoasă lumea oamenilor mari 😉

     
  3. SimonaR

    Mai 18, 2013 at 3:26 am

    Eu cred că asta e o boală sau un soi de virus care ne omoară inspirația. Zici că lumânarea ajută? că aș avea și eu vreo două prin casă 😀

     
  4. Vero

    Mai 18, 2013 at 9:31 am

    Văd că-ţi iese chiar şi când n-ai inspiraţia la tine, aşa că… dă-i înainte, că lumânările-s ieftine! 😆

     
  5. Domnul Bob

    Mai 18, 2013 at 10:07 am

    Ramai in lumea piticilor cu ganduri mari 🙂

     
  6. Gabriela

    Mai 18, 2013 at 1:01 pm

    Scorpio, inspiratia e in tine, in fiecare secunda. Sa fii realist nu e un defect. Observi mai bine viata. Si din ceea ce am constatat eu, pana la urma, postarea a prins contururi si substanta incat ai reusit sa ne spui cate ceva, despre trairile si framantarile tale intereioare.

     
  7. Drugwash

    Mai 18, 2013 at 2:53 pm

    Dac-ai căuta-o cu lanterna, ai găsi-o mai repede. Zic şi io… 🙄

     
  8. alma nahe

    Mai 18, 2013 at 3:04 pm

    Era o vorbă pe vremuri : o cauţi cu lumânarea şi o găseşti cu lanterna…Aşa e? 😛

     
    • alma nahe

      Mai 18, 2013 at 3:06 pm

      Ia uite, n-am dat refresh şi aproape că-mi suflă Drag Oş vorba din gură, ca să nu mi le mai găsesc io acuma. 😆

       
      • Drugwash

        Mai 18, 2013 at 3:55 pm

        Aprinde lanterna şi treci la căutat vorbele! 😆

         
        • alma nahe

          Mai 18, 2013 at 4:05 pm

          Nu mai bine aprind o inimă?! 🙄

           
          • Drugwash

            Mai 18, 2013 at 4:22 pm

            Hehe… aia-i marfă de contrabandă. Foarte scumpă şi greu de găsit. Şi-apoi, în ziua de azi toate-s chinezeşti, se strică a doua zi după ce trece termenul de garanţie, ba uneori mult mai devreme. De ce să-ţi baţi capul, cheltuind inutil? 😉

             
          • alma nahe

            Mai 18, 2013 at 4:25 pm

            Da’ nu despre inima ta era vorba! 😉

             
          • Drugwash

            Mai 18, 2013 at 4:30 pm

            Păi cine-a zis c-ar fi? Mai ales că eu nici n-am, am dat-o de pomană (şi degeaba), cu ani în urmă. Iar a ta… deja e în vîlvătăi.

            Anyway, mult succes la găsirea uneia „Made in Heaven”! 🙂

             
          • alma nahe

            Mai 18, 2013 at 4:32 pm

            Dacă Scorpio n-are vorbe, las’ că îi umplem noi şi paginile de comentarii! 😛

             
          • Drugwash

            Mai 18, 2013 at 4:39 pm

            Ba, io las şi lanternă şi vorbe, şi mă car pînă nu-mi umple schinarea de bice! 😆 Te-am pupat din goana calului! 🙂

             
          • alma nahe

            Mai 18, 2013 at 4:41 pm

            Bice? Adică doi cî? 😆

             
          • Drugwash

            Mai 18, 2013 at 4:54 pm

            Cînd ridică Scorpionu’ coada, o face din cu totu’ alt motiv. 😎
            Întîi ace şi-apoi bice –
            Nu mai stau pîn’ la… final,
            Am încălecat pe cal.
            Dii, măăăăăă… 😀

             
          • Scorpio

            Mai 18, 2013 at 6:30 pm

            Maaa…eu am vorbe, ceva ceva, da’ n-am timp…pentru ca sunt cu nasul in liste, ptr ca pleaca fiu de Scorpio, departe….

             
  9. Carmen Pricop

    Mai 18, 2013 at 5:46 pm

    Aripa aia de mai mişcă încă e importantă. De acolo îşi ia energie muza. Aşa că nu te lăsa, dă din aripă şi… mult, mult succes în toate! 🙂

     
  10. vavaly

    Mai 18, 2013 at 6:40 pm

    daca ai zis ai zis. daca ai bagat si aripa in scena atunci e clar ca lucrurile stau exact asa. imi place cum le ai pus la punct si de la capat pe toate. parca la vecini e altfel. e tot pe acolo. cu zbateri si dezbateri. dar cum zici si tu, ne facem noi mari odata si o data :). hai cu sanatate, ca aia cea mai buna!

     
  11. lili3d

    Mai 18, 2013 at 10:40 pm

    Da au fost două rânduri foarte luuuungi… 🙂 și amuzante.

     
  12. roxdumitrache

    Mai 19, 2013 at 9:09 am

    De facut „mare” n-a scapat nimeni pana acum, asa ca putintica rabdare ca vine si asta! In rest succes sa termini ce ai inceput!

     
  13. Vienela

    Mai 19, 2013 at 10:17 am

    Abia astept sa aflu cum este cand zbori mandra, folosind ambele aripi din dotare! Cu o singura aripa, si aia inerta, m-ai cucerit si m-ai facut sa imi doresc mai mult.
    Nu am stiut niciodata exact ce este cu Duzina de cuvinte, desi am citit multe postari frumoase, pline de Cuvinte. Imi poti explica?

     
    • Scorpio

      Mai 19, 2013 at 11:34 am

      Este un joc pe care il joaca de mai mult de un an, o mana de oameni frumosi si talentati…si in care poate intra cine doreste. Se dau 12 cuvinte impuse si fara a le schimba forma…facem ,,povesti ” cu ele. 🙂

       
  14. dictaturajustitiei

    Mai 19, 2013 at 10:19 pm

    Succes la examene ! Că talent ai cu caru’.

     

au urcat o treapta

 
