RSS

Psiluneli-Dorinţa

12 Mai

Minjae Lee1Mă…io am o dorinţă,
să sparg o sămânţă,
să stau pe o bancă
şi berea să curgă.

Mă…io am o dorinţă,
să ajung la mare,
să stau la soare
şi să-mi fie răcoare.

Să iau în picioare,
nisip cu chiştoace,
să văd burţile goale
şi tanga-n puştoaice.

Mă…io am o dorinţă,
să ajung la munte,
mă scarpin pe frunte,
că nu-i cu putinţă.

Io am o dorinţă
şi două şi trei.
Dar am de-nvăţat
şi-mi pun pofta-n cui.

Dar termin eu şcoala,
când vara e dusă deja
şi o să am o dorinţă,
să fug după vara mea.

Au scris alma nahevavalypsiGabrielatibiVerocarmen pricopcammelyalma naheDictatura JustitieiMarianalili3droxanafanteziiobor

 

Etichete: , ,

26 de răspunsuri la „Psiluneli-Dorinţa

  1. alma nahe

    Mai 12, 2013 at 10:21 pm

    Vară-ta e cool! Acu înţeleg eu de unde craci, draci, maci… tanga-larga! 😆

     
  2. psi

    Mai 12, 2013 at 10:29 pm

    ahaaa… deci la tine era salata baronessei… văd! hmmm…. romantice mai sunteţi! 🙄

     
  3. Gabriela

    Mai 12, 2013 at 10:41 pm

    Cand ai o dorinta si ti-e indeplinita ai alta? 🙂

     
  4. Carmen Pricop

    Mai 13, 2013 at 12:43 am

    Mi-au plăcut dorinţele tale. Mai să mă pregătesc de plecare şi eu. Dar când am ajuns la final, la şcoală, mi-am restaurat capul şi mi-am adus aminte de examenele copiilor. Aşa că amân până în august… Şi ce dorinţă de ducă mi-ai pricinuit! :))

     
  5. dictaturajustitiei

    Mai 13, 2013 at 8:48 am

    Succes! Mult succes!

     
  6. Cuvânta

    Mai 13, 2013 at 12:34 pm

    Ioi, ce neasteptat de trendy :))))
    Un adevarat hit in versuri!

     
  7. lili3d

    Mai 13, 2013 at 8:43 pm

    Nasol cu examanele astea!… Io sunt fericită că nu mai am! Dacă n-or mai inventa ăștia niscai altele!

     
    • Scorpio

      Mai 14, 2013 at 5:34 pm

      Lasa ca am eu si pentru tine…daca nu am invatat cand trebuia…

       
  8. silavaracald

    Mai 14, 2013 at 11:09 am

    Ne versuim deci. Hai că-ncerc şi eu. 😀
    „Abia aştept să vină vara,
    Să fie cald, să pot să mă scald.”

     
  9. Mitzaa Biciclista

    Mai 14, 2013 at 3:55 pm

    Eu am scris cam târziu. Lipsă de timp 😦
    Dar bine că e tabelul lui psi de unde să vă găsesc 🙂

     
    • Scorpio

      Mai 14, 2013 at 5:35 pm

      acum trec pe la restul…si pe la tine, ca eu sunt intre invatat si examene.

       
  10. cammely

    Mai 16, 2013 at 8:38 pm

    să curgă berea atunci, bună dorinţă 😆

     

au urcat o treapta

 
