RSS

Hristos a înviat!

05 Mai

Paste-Fericit1Lumina şi căldura Paştelui să ne încălzească sufletele, să ne lumineze minţile, să ne deschidă inimile spre iubire, credinţă şi iertare. Să fim mai buni, să ne bucurăm din plin de frumuseţea tuturor lucrurilor care ne înconjoară şi să dăruim iubire celor dragi. Hristos a înviat!

Sărbători Fericite și zile minunate vă doresc tuturor celor care mai trec pe aici și mă citesc.
Eu merg mai departe în normalul meu instalat de ceva vreme și voi petrece aceste zile minunate alaturi de iubu, după care ne vom întregi întreaga familie, aca fiul meu și fiul lui.
Da, suntem bine!
Și va doresc si vouă binele meu, pentru că toți meritați, așa cum și eu meritam….
Paște fericit, dragii mei!

 
10 comentarii

Scris de pe Mai 5, 2013 în De-ale mele...personale

 

10 răspunsuri la „Hristos a înviat!

  1. roryta

    Mai 5, 2013 at 11:05 am

    Adevărat a înviat! 🙂

     
  2. Gabriela

    Mai 5, 2013 at 11:21 am

    Adevarat a inviat! Iti doresc ca sarbatorile de Paste sa iti fie tihnite si fericite asa cum ti le doresti, plina de lumina si de bucurie!

     
    • Scorpio

      Mai 5, 2013 at 12:51 pm

      Gabriela, multumim mult! Paste fericit si voua.

       
  3. Drugwash

    Mai 5, 2013 at 11:32 am

    Sănătate,
    suflete curate,
    bucurii şi spor în toate!

    Sărbători fericite, dragilor! 🙂

     
    • Scorpio

      Mai 5, 2013 at 12:51 pm

      Drugwash, sa ai sarbatori frumoase si linistite. Paste fericit!

       
  4. tink3rbe11

    Mai 5, 2013 at 4:42 pm

    Adevarat a Inviat si un Pasti Fericit si tie!!!

     
    • Scorpio

      Mai 6, 2013 at 7:09 pm

      Clopotel, este, ceea ce va doresc si voua.

       
  5. Hapi

    Mai 6, 2013 at 5:45 pm

    Adevarat c-a inviat!
    Ma bucur ca sunteti bine . Caldura, soare, ati avut?

     
    • Scorpio

      Mai 6, 2013 at 7:10 pm

      Da, din plin, a dat si un strop de ploaie dar putin… A fost frumos si in familie.

       
  6. Tiberiu Orasanu

    Mai 9, 2013 at 5:42 pm

    Adevărat a Înviat!
    Mă bucur să te regăsesc, dragă scorpiuţă 🙂

     

au urcat o treapta

 
