RSS

Psiluneli-Floralia

28 Apr

Floralia e nume de fată crescută la ţară,0431
cu ie şi sandale cumpărate din autogară,
dar cu visuri mari şi nerealizate,
să se mărite-n oraş, să plece departe.

Floralia e nume de fata deşteaptă,
e frumoasă, ţâţoasă,e şi înaltă,
cu ochi migdalaţi şi nuanţă de verde,
cine îi vede, pe loc îi şi crede.

Şi-a făcut ea planuri, pe când mulgea vaca,
cum să-l îmbârlige pe cel ce-o veni,
c-atunci când o zice,,no, haide cu taica”,
să lase totul, fie ce-o fi.

Floralia visează la bani si merţane.
aşa cum a văzut ea la cinema
Se vede în Gucci şi cu milioane,
o mare doamnă, o…cineva.

Dar visu-i fu întrerupt de-o scaltoacă,
,,Floralio, fă…lasă visul şi du-te
de pune mâncare la porci în troacă,
şi adu fân la cornute.

Floralia e nume de fată crescută la ţară,
cu ie şi sandale cumpărate din autogară,
dar cu visuri mari şi nerealizate,
să se mărite-n oraş, să plece departe.

Au scris psi,  tibispusesinespuse-tiberiuVerodorDictatura Justitiei

 

Etichete: , ,

24 de răspunsuri la „Psiluneli-Floralia

  1. Vero

    Aprilie 28, 2013 at 11:36 pm

    😆
    Mi-ai oferit o porţie de bună dispoziţie, ca de obicei! Mulţumesc!

     
    • Scorpio

      Aprilie 29, 2013 at 10:49 am

      Vero, am vrut sa ies un pic din spiritul general. Multumesc!

       
  2. Drugwash

    Aprilie 28, 2013 at 11:54 pm

    Lie, Lie, Floralie,
    Ce să-ţi spun eu ţie…
    Mai bine rămîi cu vaca –
    La oraş e…
    🙄

    Very funny, săr’na! 😀

     
    • Scorpio

      Aprilie 29, 2013 at 10:49 am

      e caca-maca! :))))

       
      • Drugwash

        Aprilie 29, 2013 at 11:15 am

        Tu ai zis-o! 🙄 Şi să mă bată Iepuraşu’ de Paşti dacă te contrazic! 😆

         
  3. alma nahe

    Aprilie 29, 2013 at 9:01 am

    Floralie, hai fă-n fân! Şi de eşti cuminte, ţi-oi lua un Lăstun!

     
    • Scorpio

      Aprilie 29, 2013 at 10:49 am

      Femeie, in Lastun nu ii incap tzatzele :))) .

       
      • alma nahe

        Aprilie 29, 2013 at 10:50 am

        Ale mele, da! Nu încap adică…Da’ în cap, da! 😆

         
  4. Diana şi Dan

    Aprilie 29, 2013 at 10:41 am

     
  5. dordefemeie

    Aprilie 29, 2013 at 10:48 am

    Musai sa fie inalta si… tatoasa 😆

     
  6. psi

    Aprilie 29, 2013 at 11:32 am

    😆
    visuri, taică, visuri!

     
    • Scorpio

      Aprilie 29, 2013 at 10:50 pm

      Eh…ce sa faca si ea, pe cand mulge vaca? :)))

       
  7. dictaturajustitiei

    Aprilie 29, 2013 at 6:17 pm

    Și pe mine m-ai binedispus. Bravo ție ! 😆

     
  8. lili3d

    Aprilie 29, 2013 at 9:46 pm

    Biata Floralia… 🙂

     
    • Scorpio

      Aprilie 29, 2013 at 10:51 pm

      Lasa ca vine el cocalarul cu lant de haur si mertan…eheeeiiiii….

       
      • lili3d

        Aprilie 29, 2013 at 11:08 pm

        Vine să ia hrană ecologică… daaaaa…

         
  9. Hapi

    Aprilie 30, 2013 at 1:09 am

    Floralia, nume de fata crescuta la tara ….Frumoasa abordare 🙂

     
  10. Marian S

    Mai 3, 2013 at 7:47 pm

    Floralia e fată crescută la ţară
    În satul ei mare de-acolo, din şes
    Auzii că băgat-au internet într-o doară…
    Păi nu-mi daţi şi mie aidiul de mess? 😆 🙄

     
    • Marian S

      Mai 3, 2013 at 7:58 pm

      Tu, scorpioanco, ia spune pe bune
      Mă faci să vorbesc, în post, mari prostii
      Acum când creştinul la gură nu pune
      Nici ţâţă de vacă, nici de Floralii??? :mrgreen:

       

au urcat o treapta

 
