RSS

Psiluneli- Tras de mânecă

21 Apr

M-ai tras de mânecă deja?
Că de mă laşi în plata mea,
eu fac ce fac şi dau în gropi
şi-apoi dau fuga pe la popi.

Ţi-am zis odată ce-i cu trasul,
este ca izul ce mută nasul,
mireasmă tare îmbietoare,
respiri odată şi te ia cam cu răcoare.

Deci, trage-mă de mânecă atunci,
când tot ce zic eu, par porunci,
când iţi vorbesc cu voce acră,
iar tu îmi spui şoptit,,eşti soacră”.

Eu singură ţi-am zis aşa sa faci,
când ridic tonul, dau din craci,
mă tragi de mânecă cu spor
şi-mi spui ,,sonorul mai uşor” .

Aşa că dragul, draga mea…din jur,
ca să fiu doamnă, să nu înjur,
Să te înfigi în mine fără frică
şi să mă temperezi cu-n ,,tras de mânecă”.

Au scris  psitiberiuanacondelealma nahealma naheDictatura Justitieigarapentrudoi

 
20 comentarii

Scris de pe Aprilie 21, 2013 în Duzina de cuvinte și Provocările

 

Etichete: , ,

20 de răspunsuri la „Psiluneli- Tras de mânecă

  1. anacondele

    Aprilie 21, 2013 at 10:16 pm

    😆 Nu pot să spun decât că mi-a plăcut tare mult!

     
    • Scorpio

      Aprilie 22, 2013 at 2:41 pm

      Ma bucur, in ultim moment mi-a placut si mie.

       
  2. Tiberiu Orasanu

    Aprilie 21, 2013 at 11:19 pm

    He he heee 🙂 tare dor îţi este de Hydeea 😀
    ps. ai grijă ce-ţi doreşti…

     
    • Scorpio

      Aprilie 22, 2013 at 2:40 pm

      Nu mi-e dor, vad ca face parte din mine…fara sa vreau.

       
  3. alma nahe

    Aprilie 22, 2013 at 10:15 am

    Un „tras de chică” temperează şi mai bine. 😉

     
    • Scorpio

      Aprilie 22, 2013 at 2:40 pm

      :)))) O Doamne, apoi e tras in parte.. care pe care. :))))

       
    • psi

      Aprilie 22, 2013 at 5:26 pm

      tras de chică? pisicilor nu le place asta! 😛

       
  4. Diana şi Dan

    Aprilie 22, 2013 at 11:24 am

     
  5. silavaracald

    Aprilie 22, 2013 at 1:17 pm

    Ei, greu să accepţi un tras de mânecă din partea cui te aştepţi să nu te judece.
    Desigur, ştiu că e un exerciţiu de scriere doar…

     
    • Scorpio

      Aprilie 22, 2013 at 2:39 pm

      Slvc, nu neaparat. Este o chestie adusa aminte si scrisa la repezeala in urma unei discutii exact cu cine nu ma asteptam sa ma judece. Dar am invatat ca macar sa ascult si o alta parere…

       
  6. Mitzaa Biciclista

    Aprilie 22, 2013 at 2:57 pm

    Va să zică, ție-ți place
    Să fii soacră. Fii pe pace!
    Căci ca tine sunt o mie
    Dar ca tine, îmi place mie!
    Așa poamă deochiată
    Șugubeață și-ncruntată.

     
    • Scorpio

      Aprilie 22, 2013 at 6:28 pm

      :))) Vai de ,,steaua” mea…
      mi s-a spus ca o sa fiu o soacra rea. :))))

       
  7. dictaturajustitiei

    Aprilie 22, 2013 at 7:06 pm

    Tu ești soacră ? 😆

     
  8. Hapi

    Aprilie 23, 2013 at 7:10 pm

    Ascunzi tu ceva in maneca si ne spui asa, printre cuvinte….

     

au urcat o treapta

 
