RSS

Duzina de cuvinte- Cu tine…

05 Apr

cafea_cu_dragoste_2237Dimineața mă gâdilă pe genunchi și mă face să deschid ochii. Îmi clipește zâmbind și îmi face semn spre tine…
Te privesc hipnotică și zăresc pe al tău chip, fericire, o fericire revărsată în afara somnului tău.
Știu deja că ești involuntar un prizonier al iubirii mele, știu că sunt involuntar o prizonieră a dragostei tale.
Îți sărut tâmpla și simți, deschizi ochii și primul lucru pe care îl faci este să mă cauți și să mă iei în brațe.
Nu există ceas în care să nu mă gândesc la tine, nu există seri în care să nu îmi șoptești să nu uit…
Suntem în plin anotimp al iubirii, dar noi deja o facem de ceva timp.
Nu știu dacă nu o să ni se aplece la un moment dat de la atâta dulcegărie și pace, însă momentan ne trăim dragostea în grădini etajate.
Și mai știu că dimineața mă aștepți cu o cafea aburindă, o cafea făcută cu dragoste.
A fost destin să te întâlnesc, a fost soartă să mă cunoști.
Este prezent.

Au scris  psi, dor, tiberiu, vavaly, lili3d, alma nahe, La Fee, Abisurile, anacondele, Dia na, roxana, Dictatura Justitiei, Some Words, Max, http://wp.me/p1fr2n-2ZG

 
30 comentarii

Scris de pe Aprilie 5, 2013 în Duzina de cuvinte și Provocările

 

Etichete: ,

30 de răspunsuri la „Duzina de cuvinte- Cu tine…

  1. vavaly

    Aprilie 5, 2013 at 10:10 pm

    Frumos si inspirational :). Sa iti fie toate diminetile astfel!

     
  2. dordefemeie

    Aprilie 5, 2013 at 11:05 pm

    Minunat… cine nu si-ar dori asa dimineti 🙂

     
  3. lili3d

    Aprilie 5, 2013 at 11:45 pm

    Și în grădinile etajate… 🙂

     
  4. Hapi

    Aprilie 6, 2013 at 12:17 am

    Intuiesc ca o sa fie o vara romantica asa, cu tine, cu el 🙂

     
    • Scorpio

      Aprilie 8, 2013 at 10:18 am

      Intuiesc ca o sa fie o etapa romantica, cu mine, cu el : .

       
  5. tink3rbe11

    Aprilie 6, 2013 at 7:23 am

    Minunate dimineti …aburinde! 🙂

     
  6. lafeeblanche

    Aprilie 6, 2013 at 11:35 am

    Infloresc gradinile!
    •*¨)ჱܓ ღ¸.•*´¨`*•.¸ღ¸)ჱܓ ¸.•*¨)ჱܓ (ღ¸.•*´¨`*•. ( `•.¸
    ✿¸.•*¨`*•..¸✿ ✿¸.•*¨`*•..¸✿
    ╬♥═╬╬═♥=╬╬═♥╬╬═♥╬╬═♥=╬╬♥═╬
    ░░░░░░░░░░░░░ ░░░░░░░░░░░░░

     
  7. SimonaR

    Aprilie 7, 2013 at 3:17 am

    Ce frumoase ți-s diminețile! 🙂

     
    • Scorpio

      Aprilie 8, 2013 at 10:19 am

      Doar unele, le astept pe cele permanente.

       
  8. silavaracald

    Aprilie 7, 2013 at 1:35 pm

    Dacă dimineţile astea de primăvară capricioasă sunt aşa, nici nu îndrăznesc să mă gândesc la cele toride, de vară, ce vor urma. 🙂

     
  9. Marian S

    Aprilie 7, 2013 at 5:44 pm

    Mulţumesc pentru tot ce a fost până acum, dar asta e pohta ce am pohtit! 

     
  10. dictaturajustitiei

    Aprilie 8, 2013 at 12:02 pm

    Doamne! Tu chiar ești îndrăgostită rău! Să-ți fie de bine ! Bucură-te !

     
    • Scorpio

      Aprilie 8, 2013 at 12:04 pm

      Femeieee…sunt…dar nu asa rau. E o duzina facuta in criza de timp! :)))))

       
  11. anacondele

    Aprilie 8, 2013 at 6:13 pm

    Îmi place dimineaţa ta! Aşa să-ţi fie toate! 🙂

     

au urcat o treapta

 
