RSS

Duzina de cuvinte- Dus de vânt , pe pământ

29 Mar

5.-ILLUSION-OF-TIME

În esență, ne hrănim cu timpul pe care îl petrecem în așteptările legate de cei din jurul nostru, de noi.
Dacă într-adevăr totul s-ar desfășura conform unei scheme bine stabilite, am cădea prin clepsidra timpului precum nisipul.
Dar totul e cu măsură și nisipul nu se dă dus în favoarea noastră.
Avem o datorie…să trăim….să nu ne cernem….
Să dăm voie spiritului să zboare, atâta timp cât noi ne hrănim cu așteptări…și trăim.
Trăim precum nisipul purtat de vânt….
Și trăiesc și mă hrănesc și tu petreci pe adiere de vânt!

Au scris psi, cristian dor, Alma Nahe, tibi, Max, CălinVero, lili3d, carmen pricop, La Fee, roxana

 
29 comentarii

Scris de pe Martie 29, 2013 în Duzina de cuvinte și Provocările

 

Etichete: ,

29 de răspunsuri la „Duzina de cuvinte- Dus de vânt , pe pământ

  1. Pingback: Etc | Alma Nahe
  2. Marian S

    Martie 30, 2013 at 8:59 am

    Am văzut şi eu poza aia, dar avea titlul corect: vino şi ia-mă, ceasul ticăie!!! 🙄 😳

     
  3. Tiberiu Orasanu

    Martie 30, 2013 at 8:59 am

    Le brodirăm cam la fel 🙂 ai lav iu jekilla 🙂

     
    • Scorpio

      Aprilie 1, 2013 at 10:24 am

      Tibi, poate ca ,,semanam” in ganduri…oarecum?

       
  4. dordefemeie

    Martie 30, 2013 at 10:50 am

    Faina poza, bine asortata la text 🙂

     
  5. roxdumitrache

    Martie 30, 2013 at 10:52 am

    Incercând sã descifrãm aşteptãrile tuturor pierdem uneori timp preţios.

     
    • Scorpio

      Aprilie 1, 2013 at 10:25 am

      Roxana, daca as numara cat timp am pierdut eu…as constata ca jumatate din ce am trait a fost degeaba.

       
  6. lili3d

    Martie 30, 2013 at 4:47 pm

    Suntem nisip purtat de vânt în calea destinului…

     
    • Scorpio

      Aprilie 1, 2013 at 10:26 am

      Exact! Si ne cernem precum nisipul.

       
  7. vavaly

    Martie 30, 2013 at 8:52 pm

    imi place cum ai tesut textul pe langa asa poza expresiva. frumos.

     
  8. dictaturajustitiei

    Martie 30, 2013 at 9:38 pm

    ”Avem o datorie”
    Cum era ? „Avem o țară, …” nu mai știu dar ți-am găsit un cântec ..

     
    • Scorpio

      Aprilie 1, 2013 at 10:27 am

      Carmen, avem cam multe datorii, numai ca nu ni le amintim pe toate.

       
  9. alma nahe

    Martie 31, 2013 at 10:43 am

    Duş de apă rece, pământul să-nece! 😛

     
  10. nespusdemult

    Martie 31, 2013 at 1:49 pm

    Cand e vorba de timp, ma dau batut! Nu stiu de unde vine si, mai ales, unde se duce!

     
    • Scorpio

      Martie 31, 2013 at 2:40 pm

      E cum? Vine de dupa mine si se duce inaintea mea :))) .

       
      • nespusdemult

        Martie 31, 2013 at 7:10 pm

        Nu-l pot ajunge din urma!

         
        • Scorpio

          Aprilie 1, 2013 at 10:27 am

          Te ajunge el.

           
          • nespusdemult

            Aprilie 1, 2013 at 10:20 pm

            Niciodata nu stiu cine e mai in fata!

             

au urcat o treapta

 
