RSS

Aniversare

29 Mar

Picture 05733947_157471857743117_1318995731_nMi-e drag de el!
Mi-e drag pentru că doarme pe picioarele mele, încât mă trezesc cu ele anchilozate, dar nu mă deranjează, pot să îl dau de-a berbeleacul, el vine înapoi pe  mele.
Mi-e drag că atunci când mi-e rău sau sunt supărată, mă simte și vine în poala mea de unde nu mai pleacă până nu mă liniștesc.Și toarce!
Am ajuns să spun că îi simt lipsa atunci când sunt plecată și dacă sun acasă, nu îl întreb pe fiul meu ce face ci…ce face Jami, dacă a mâncat, dacă are curat….
Îl tolerez pentru că mă tolerează și nu mă capsează sau zgârie.
Îl iubesc pentru că simt că mă iubește, așa în parșivitatea  lui de pisică mascul.
Mor de dragul lui atunci când îl aud cum se duce la ușă și plânge ca un copil, când fiul meu e plecat.
După mine nu plânge, după fiul meu da.
Dar la mine toarce, la fiul meu nu. Pe el îl linge, pe mine mă pupă.Are preferințe!
A rămas același domn Publicitate(trece prin fața monitorului sau tv-ului exact când nu trebuie și o face câteodată intenționat) și nici că îi pasă, același motan zărghit, același , doar mult mult mai iubitor și cuminte.
Gandja Jamal, puță de maimuță, cocoică, Jami…împlinește azi 3 ani!
Deci…,,La mulți ani, Jami!” .

 
13 comentarii

Scris de pe Martie 29, 2013 în Masculul Alfa

 

Etichete: ,

13 răspunsuri la „Aniversare

  1. povestivieneze

    Martie 29, 2013 at 8:18 am

    haha, deci nu sunt singura care are accese de genul asta, cu sunatul acasa si intrebatul de pisici :D. uneori mi-as dori sa poata raspunde la telefon :D. la multi ani, Jami!

     
    • Scorpio

      Martie 29, 2013 at 9:08 am

      Bine ai venit la mine, Povesti. Jami iti multumeste pentru urare.

       
  2. psi

    Martie 29, 2013 at 9:02 am

    la mulţi ani, motan frumos ce eşti! 😀 facem party? vine şi maya imediat, numai să-şi perie mustăţile!

     
    • Scorpio

      Martie 29, 2013 at 9:09 am

      Psi a mea, multumim…atat tie cat si Mayei. Facem si party cat am un pic de timp liber… :))

       
  3. Vero

    Martie 29, 2013 at 11:42 am

    La mulţi ani pentru frumosul Jami!!!
    Şi toate urările de bine pisiceşti de la „nenea” Grişka, care anul ăsta va împlini 7 ani 🙂

     
    • Scorpio

      Martie 29, 2013 at 11:45 am

      Chiar ca nenea! :))) Trebuie sa vorbesc un pic cu el sa ma invete si pe mine cate ceva…miauuu.

       
      • Vero

        Martie 29, 2013 at 12:27 pm

        Cu Jami cred că nu e indicat să vorbească; l-ar putea învăţa să zgârie şi să muşte 🙂

         
        • Scorpio

          Martie 29, 2013 at 12:31 pm

          Pai Jami i-a cerut sa il invete ceva…si oricum Jami stie deja sa zgarie si sa muste(dar nu pe mine) :))))

           
  4. CARMEN

    Martie 29, 2013 at 12:10 pm

    La multi ani Gandja Jamal! 🙂
    cat de fericita esti sa ai un asemenea prieten!
    pupici

     
  5. alma nahe

    Martie 29, 2013 at 7:26 pm

    Măi, răzgâiatule, să-ţi fie de bine! La mulţi ani!

     
  6. Drugwash

    Martie 29, 2013 at 7:30 pm

    Cu respectul cuvenit oricărui mebru al familiei, îi urez şi eu o viaţă lipsită de griji şi stăpîni fericiţi, iubitori şi iubiţi! 😎

     
  7. Marian S

    Martie 30, 2013 at 9:04 am

    Păcat că nu mai are… ce-i trebuie, ca să vă facă şi ceva moştenitori. :mrgreen:
    Să umărim progresele din tehnica clonării, zic.

     

au urcat o treapta

 
