RSS

Psiluneli-Pe mine cine mă opreşte

24 Mar

Pe mine cine mă oprește, 00005
să fiu cuvânt în clește?
Dar să fiu fată bună,
să prind pisica de pe lună?

Pe mine cine mă oprește,
să cad în sus?
Sau să privesc
cum soarele apare la apus?

Pe mine cine mă oprește
să plâng cristale?
sau să mă plimb cu bicicleta încet,
la vale?

Pe mine cine mă oprește,
să fiu un înger decăzut
și s-alerg după fluturi,
în propriu-mi așternut?

Să fiu un scorpion bonom,
să mă îmbat cu apă
și cu rom?
Sau să urc sus în pom
și să fiu om?

Pe mine cine mă oprește să fiu tu?
Să mă alint, să cânt să urlu?
Nimeni și totul…
Mă uit în jur și o să aflu potul
Și-atunci…doamne ferește,
pe tine cin-te mai oprește?

Au scris  psidor ,  roxana,  abisuri,  Diana şi DanTibi

 

Etichete: , ,

15 răspunsuri la „Psiluneli-Pe mine cine mă opreşte

  1. Tiberiu Orasanu

    Martie 25, 2013 at 10:28 am

    Din cîte am văzut eu, pe tine nu te opreşte nimeni şi nimic şi bine faci ce faci 🙂
    ps. linckul din tabel nu este funcţional.

     
    • Scorpio

      Martie 25, 2013 at 10:35 am

      Tibi, da am vazut …am incercat si eu…

       
  2. dordefemeie

    Martie 25, 2013 at 10:39 am

    E clar ca nu te opreste nimic sa fii asa cum ai tu chef in acel moment 🙂

     
    • Scorpio

      Martie 25, 2013 at 1:27 pm

      Pai da…daca sunt incapatanata ca un…scorpion? :))

       
  3. psi

    Martie 25, 2013 at 12:47 pm

    regulile inventate de oameni ne opresc adesea… regulile şi bunul simţ.
    dar îţi doresc să nu te oprească nimic de la ceea ce trăieşti acum. nimeni şi nimic, niciodată.

     
    • Scorpio

      Martie 25, 2013 at 1:28 pm

      Psi, eu imi doresc sa fie bine…si va fi.

       
  4. Drugwash

    Martie 25, 2013 at 6:51 pm

    Am vrut să-ţi ofer clipul „Queen – Don’t stop me now” încă de cînd ai publicat articolul, însă pe mine m-a oprit trufia americanilor care nu vor să-l distribuie în ţări din lumea a cincea precum România.
    Sînt curios: dacă mai trece pe aici Claudia Blondix, ne poate da o confirmare dacă la ei acolo e disponibil clipul de mai jos?

    Fie ca ceva sau cineva să te oprească întotdeauna de la rău şi să-ţi deschidă larg porţile spre bine! 😉

     
  5. lili3d

    Martie 25, 2013 at 10:27 pm

    Nimic… n-ar trebui! 🙂

     
  6. almanahe

    Martie 26, 2013 at 12:45 am

    Pe tine te opreşte să fii mine,
    păru’ roşcat, că numai mie-mi şade bine! 😆

     
  7. SimonaR

    Martie 26, 2013 at 1:42 am

    Pe mine m-a oprit asfaltul să merg cu bicicleta la vale… drept e că numai încet nu mergeam 😀

     
  8. dmd

    Martie 27, 2013 at 2:53 pm

    ..:)

     
  9. dictaturajustitiei

    Martie 27, 2013 at 7:22 pm

    Mie una îmi place mult cum ești acum, știu că mă încarc pozitiv atunci când ajung la tine pe blog, și aș vrea să nu te oprească nimeni.:lol:

     

au urcat o treapta

 
