RSS

Duzina de cuvinte- Hurare

22 Mar

Hales bules maos chaos, 0166
mă avânt în mare haos.
Cineva să mă oprește
altfel pacea se dileste.

Am un trai plin de valoare,
de-acum sunt cucoană mare.
Am ceva biștari, iubire,
am și-un stop de fericire.

Creierul acum discerne,
dacă inima mai cerne.
Dacă-mi este rău sau bine,
la final aflu de ține.

Hales bules liniștit,
sufletul mi-i împlinit.
Am cules cuvinte blânde,
gesturi, fapte,ochi în unde.

Și eșecul mi-l asum,
de o fi să fie ,,bum” !
Dar acum e ,,bam” și-i bună,
Forță să am, ca să mă țină.

Au scris psi,  tibidorsi iar dor,

 

Etichete: , ,

22 de răspunsuri la „Duzina de cuvinte- Hurare

  1. dordefemeie

    Martie 22, 2013 at 10:17 pm

    Ce misto iti iesi soro, bravos… 😆 chiar mi-a placut hurarea…

     
  2. almanahe

    Martie 22, 2013 at 10:29 pm

    Haoleo, ce colorată!

     
  3. lili3d

    Martie 22, 2013 at 10:47 pm

    Io te acompaniez cu ghitarea! 😀

     
    • Scorpio

      Martie 23, 2013 at 10:16 am

      Si-o chitara canta,
      se facea ca e muza
      Io fumam dintr-o narghilea
      si eram cam confuza.

       
  4. psi

    Martie 22, 2013 at 11:50 pm

    după meciul de azi… aveam nevoie de atâta culoare.
    mulţam.

     
    • Scorpio

      Martie 23, 2013 at 10:17 am

      avem nevoie de culoare ca suntem prea stersi.

       
  5. Tiberiu Orasanu

    Martie 23, 2013 at 9:50 am

    super fain, scorpiuţo, super şi iar super! 😛

     
  6. dictaturajustitiei

    Martie 23, 2013 at 1:46 pm

    Ești contagioasă! 😆

     
  7. Hapi

    Martie 23, 2013 at 2:31 pm

    Cred ca ai muuulta forta si-o sa-ti ajunga si-n momente de eventuala criza

     
  8. Drugwash

    Martie 23, 2013 at 6:07 pm

    Mishto poezios, chai, să moară ce-am pă casă! 😆

     
  9. Carmen Pricop

    Martie 23, 2013 at 9:44 pm

    Cineva să te opreşte?
    Dacă poate… mă-ndoiesc.
    Uragan în tine creşte
    fericirea… şi-i firesc! :))

     
  10. roxdumitrache

    Martie 24, 2013 at 11:07 am

    Cine poate sã te-opreşte
    Cand in inimã iţi creşte
    O iubire tot mai mare
    Care are şi valoare?

     
  11. Mitzaa Biciclista

    Martie 24, 2013 at 1:51 pm

    haoloo, şcorpioanco ce vrăjală hai în tine, să moară semaforu’ dacă nu ejti mai tare şi ca cântecele lu’ Hadiminune. Să moară dă năcaz şi inimă rea Salam, pă bune.

     
    • Scorpio

      Martie 24, 2013 at 3:26 pm

      Pa Salam in tin doar in frigider, ca sa stii!

       

au urcat o treapta

 
