RSS

Vești

21 Mar

Păi…de cu zi și până seară, stau cu nasu-n astea, iară…

Picture 009
Nu mă lasă să respir deloc, când am chef le răsfir, când nu…nici nu le bag în seamă.
Azi am spus că rămân acasă să lenevesc, ei da! De unde…m-am apucat de făcut comparații și tabele…lenevesc eu mai târziu….
Mă simt presată și știu că dacă nu am învățat când trebuia, acum sunt buluc pe capul meu, iar eu mă simt în continuare ca în primul an, adică tută.
Nu că aș fi, ci doar că nu îmi pot da drumul la explicările în limba elevată științifică.
Am însă o colegă care mă întrece…adică eu spun totuși ,,ocluzie intestinală” și nu ,,încurcături la mațe”.  :))))
No hai, vă dădui raportul…acum bag nasul în foi !
Ne auzim, ține-ți aproape!
Io-te cine lenevește în schimb, nu îl doare nici la bască!

Picture 002

 

Etichete:

5 răspunsuri la „Vești

  1. silavaracald

    Martie 22, 2013 at 11:40 am

    Iui, ce de labe are motanelul asta! Parca-i miriapod! :))

     
    • Scorpio

      Martie 22, 2013 at 11:48 am

      :)))) unde femeie, ca numara-i doar 4….?

       
  2. Marian S

    Martie 22, 2013 at 10:22 pm

    Nu ştiu ce să cer pentru viaţa viitoare: motan sau pisică??? 🙄

     
    • Drugwash

      Martie 22, 2013 at 10:31 pm

      Eu aş zice să ceri pasăre a cerului liber. De aviară mai scapi dînd din haripe, dar de sterilizare… 🙄

       

au urcat o treapta

 
