RSS

Psiluneli- O călătorie magică…

17 Mar

… în  adâncul sufletului meu.Commission_for_Penny_Johnson_2011_11_13
Suflet încărcat de prea multă suferință și încercat de mult prea multe ori. Suflet care a durut, a plâns, a urlat a neputință și s-a încrâncenat să nu se ducă precum fumul de țigară.
O călătorie magică în adâncul inimii mele care a bătut prea mult pentru cauze deja pierdute, inimă care s-a criogenat în așteptarea unei speranțe, o inimă care a devenit zdrențuită și peticită pe parcursul vieții. O inimă mult prea mare pentru pieptul meu mic.
Călătoria mea magică a început…
În adâncul sufletului meu marea s-a calmat, nu mai e furtună, apele s-au liniștit, sufletul meu este plimbat pe margini de curcubeu.
Călătoria mea magică a început…
În inima mea se scriu povești cu zâni. Iar eu am deja zânul meu….
Povești cu prințese și inorogi, cu motane zâmbărețe și umile, cu fluturi transformați  în  porumbei.
Călătoria mea magică a început…
În ochii meu se citesc stele și în privirea mea se văd zări nemărginite și nu limitate.
O călătorie magică pe nume dragoste. Ce frumos sună atunci când sentimentele sunt sincere și profunde. Așa o fi și mai târziu? Habar nu am.
  zâmbește…
Iar eu mă repet, cu drag…încă odată:
,,Am fost pustie și m-am scuturat de gol.
Mă refugiasem int-o cruntă sălbăticie a gândurilor pesimiste și le-a topit într-o clipă, o privire blandă
A venit vremea să mă privesc în oglindă și să îmi zâmbesc timid.
Sunt mugur de speranță și încerc să șlefuiesc formă ciobită a sufletului.
Sunt coajă albă ce îmbracă trupul plin de sevă al unui mesteacăn.
Sunt un amestec de erupții emoționale care mă clatină din stabilitatea mea comodă.
Dar mi-e bine. Al dracului de bine!

(sursa pozei Yangtian Li )

Au scris psi , dorVero (de s?mbata)Veroroxanalili3dcarmen pricopSome WordscitaDictatura Justitiei

 

Etichete: ,

22 de răspunsuri la „Psiluneli- O călătorie magică…

  1. dordefemeie

    Martie 17, 2013 at 10:16 pm

    Frumos. Felicitari!

     
  2. Vero

    Martie 17, 2013 at 10:22 pm

    Să-ţi fie mereu bine! 🙂

     
    • Scorpio

      Martie 18, 2013 at 8:03 pm

      Sper sa fie. Daca suntem toleranti, ne e bine…

       
  3. psi

    Martie 17, 2013 at 11:05 pm

    ştii… 😉

     
  4. SimonaR

    Martie 18, 2013 at 2:25 pm

    Va fi! așa cred

     
  5. dictaturajustitiei

    Martie 18, 2013 at 6:12 pm

    Ai fost foarte curajoasă, te admir.

     
  6. lili3d

    Martie 18, 2013 at 7:40 pm

    Călătoria cea mai frumoasă! 🙂

     
    • Scorpio

      Martie 18, 2013 at 8:04 pm

      O…nu e nici macar la sfert…

       
  7. Carmen Pricop

    Martie 19, 2013 at 7:04 pm

    M-au trecut fiori! Numai bine! 🙂

     
    • Scorpio

      Martie 19, 2013 at 10:11 pm

      Pe mine ma trec fiori de nu va fi bine….

       
  8. silavaracald

    Martie 19, 2013 at 7:35 pm

    Din toate cuvintele astea se revarsă a tihnă a sufletului de care nu prea ai avut parte până acum Fie ca ea să dureze cât vei trăi. 🙂

     
    • Scorpio

      Martie 19, 2013 at 10:11 pm

      Offff…de va fi sa fie, va fi…

       
  9. Hapi

    Martie 19, 2013 at 10:01 pm

    Mi te imaginez lungita pe canapea, cu pisica in brate, uitandu.te la Suleiman 🙂

     
    • Scorpio

      Martie 19, 2013 at 10:10 pm

      :)))) Pai nu iti imagina…asa e acum…

       
  10. Pingback: psi-words

au urcat o treapta

 
