RSS

Psiluneli-O mână întinsă spre tine

10 Mar

00wZ0520T5R

A fost o mână întinsă spre tine
și nu a fost bine.
M-ai privit în ochi cu o privire stinsă
și ai plecat mai departe,
lăsându-mă cu mâna întinsă.

O mână întinsă spre tine a fost,
pentru strigătul tău de ajutor.
Plângeai cu jale și dor,
dar m-ai privit în ochi și cu mândrie,
mi-ai spus că tu nu ai nevoie de mărinimie.

O mână întinsă spre tine a fost,
ținând un porumbel.
N-aveai nimic și îți doreai să fii ca el,
dar m-ai privit în ochi și cu durere,
mi-ai spus că nu ai aripi și nici putere.

A fost o mână întinsă înspre tine,
nu ai știut să o apuci, să o ții bine.
Am obosit să o ofer ca pe-o prietenie,
e mâna mea și mi-o ofer de-acum, doar mie.

Au mai scris psidorGriskavavalyGara pentru doicarmen pricoproxanaDictatura Justitiei,

 
11 comentarii

Scris de pe Martie 10, 2013 în Duzina de cuvinte și Provocările

 

Etichete: ,

11 răspunsuri la „Psiluneli-O mână întinsă spre tine

  1. psi

    Martie 10, 2013 at 10:06 pm

    hmmm… n-o să fie aşa, scorpio! sufletul tău mereu va găsi pe cineva căruia să-i dăruiască mâna întinsă. nu poţi fi altfel, ştiu… vei mai întinde mâini. şi o vei face cu tot sufletul! aşa eşti tu!

     
  2. vavaly

    Martie 10, 2013 at 10:38 pm

    uneori nici noi nu stim sa recunoastem mana ce se intinde spre noi. prejudecatile, prea multele dezamagiri ne fac reticenti. dar nu renuntam la a primi si a da.

     
  3. Griska

    Martie 11, 2013 at 8:25 am

    Miao, dragi bipezi, eu vă atrag atenţia să-ntindeţi întotdeauna mâna cu grijă, ca să nu vi-o zgârie şi/sau să nu vi-o muşte cineva!

     
  4. dordefemeie

    Martie 11, 2013 at 8:30 am

    De atatea tepe luate ajungi sa nu mai recunosti mana intinsa spre tine din suflet si neconditionat…

     
  5. almanahe

    Martie 11, 2013 at 2:03 pm

    Nu se potriveşte cu imnul nostru, şi pace! 🙂
    Hai să dăm mână cu mână,ce-i cu inimaaaaaaa..ro….mânăăăăăăă,
    să-nvârtim hora frăţiei,
    pe pământul ro…mâniei. 🙂

     
  6. dictaturajustitiei

    Martie 16, 2013 at 12:02 pm

    Cine a îndrăznit să te supere ? Să-i fie rușine!

     

au urcat o treapta

 
