RSS

Leapșa

06 Mar

…preluată de la Annarkali .

1. Când ai simțit că părinții tăi au fost cu adevărat mândri de tine?

–  De tatăl meu nu pot spune așa ceva, pentru că nu știu … de mama, de fiecare dată când am realizat ceva în viața mea.

2. Pe cine ai dezamăgit cel mai tare până acuma?

–  Pe mine însămi.

3. La ce ești cel mai bun, ce știi sムfaci mai bine decât toți oamenii pe care-i cunoști personal?

– Să îi ,,citesc”. Să scriu.

4. Ce crezi că e cel mai enervant tic, tabiet, nărav, etc. la tine, în ochii celor dragi?

– Nu am răbdare să termine cineva ce are de zis și îl întrerup.

5. Care e lucrul cel mai neplăcut pentru tine pe care l-ai face totuși dacă ai fi recompensat financiar adecvat ?

–  Să am grijă de un bătrân(bătrână).

6. Care crezi că sunt cele mai importante calități pe care le-ai moștenit de la părinții tăi ? Dar defecte ?

–  Sincer nu știu. Prefer să cred că nu am moștenit nimic de la ei, nici bune nici rele.

7. Când ai simțit că ai arătat cel mai bine din toată viața ta ?

– La 38 de ani. A fost apogeul :)) .

8. Care e sunetul care te enervează cel mai tare ?

-Trosnitul degetelor.

9. La ce eveniment din viața ta ai fost cel mai emoționat ?

– La nașterea fiului meu.

10. Care a fost cel mai stânjenitor moment din viața ta ?

– Au fost mai multe…

11. În fața cui sau căror tipuri de persoane te simți de obicei intimidat, pierdut, emoționat, blocat?

– Sincer..în fața celor care sunt mult mai elevate, citite…

12. Ce-ai vrea să schimbi la tine ?

–  La personalitatea mea, să nu mai fiu atât de serioasă. La fizic…picioarele. :)))

13. Ce nu i-ai putea ierta niciodat㠃 omului pe care-l iubești și care îți este iubit ? Dar unui eventual partener de viață de tip concubin sau consort ?

–  Să mă mintă.  Să profite de bunătatea mea.

14. Ce calitate a a€œ jumătății tale sau a eventualului iubit de acum îți este cea mai dragă ?

–  Bunătatea și respectul pentru cei din jurul lui.

15. a) Pe cine te bazezi dacă ți se întâmplă o nenorocire ? b) Dar dacă nenorocirea o implică tocmai pe cea pe care te bazezi de obicei ?

– Pe mine. Atunci sun un prieten…

16. Pe cine simți cel mai tare nevoia să protejezi?

– Pe fiul și pe mama mea.

17. Care e domeniul de cunoaștere umană despre care ești cel mai curios sau ai vrea să știi cel mai mult ?

– Psihologia .

18. Ce-ți lipsește cel mai tare în acest moment ?

– Sănătatea.

19. Care e cuvântul care ți se pare cel mai frumos din limba ta maternă ? Dar din alte limbi pe care e posibil să le cunoști ?

  -Romantic.

20. Care e persoana care te face să râzi, să te simți relaxat în real life ? (A se elimina entertainerii profesioniști TV/film/teatru?

– Iubitul meu.

21. Pentru ce te rogi lui D-zeu cel mai des?

-Pentru sănătatea mea și a celor  dragi mie.

22. În ce an al vieții tale ai simțit că te-ai schimbat cel mai mult ?

–  În  2010.

 

 

 
6 comentarii

Scris de pe Martie 6, 2013 în Diverși picurici

 

6 răspunsuri la „Leapșa

  1. Diana şi Dan

    Martie 6, 2013 at 8:30 am

    Nu am să mă lungesc cu comentariul fiindcă n-aș vrea să mă întrerupi înainte să termin … 😆 😆 😆

     
  2. psi

    Martie 6, 2013 at 8:53 pm

    mă sperie răspunsul tău de la întrebarea 18. 😦

     

au urcat o treapta

 
