RSS

Psiluneli-Pe lângă cine ai trecut azi?

03 Mar

Am trecut mai întâi pe lângă mine și nu mi-a plăcut singurătatea ce mă însoțea.
Am întors privirea și am privit în jur, căutând de zor și negăsind nimic care să îmi facă să tresalte sufletul.
Fețele oamenilor mă îngrozeau. Purtau măști ale ignoranței, aveau schimonoseli ale indiferenței, li se citea pe față plictisul întins și totodată rânjetul de pofte carnale.
Îi priveam pe ei cum scanează de sus până jos forme diforme artificiale reale și pe ele cum măsoară cu rapiditatea scânteind în ochi, șlițul și cu sclipire de interes sau silă, mașina din dotare.Și am trecut mai departe.
Eu nu măsurăm trăirile în material, sufletul meu nu era de vânzare, nu îl puteam pune pe talerul răului.
Sentimentele lor deja mă cocoșau, făcându-mă să merg diformă. Și am trecut mai departe.
Ce a ajuns dragostea asta…
Cu capul plecat și obosită în căutarea mea, era să trec pe lângă tine.
Nu știu ce m-a făcut să mă opresc și să ascult.
Nu știu ce mi-a stârnit interesul în a privi. A privi in adâncul ochilor tăi.
Dar tu erai acolo! Pentru mine!
Erai omul căruia îi păsa și care zâmbea fără a fi fals. Poate că dorul să văd un zâmbet, să aud un râs cald și sincer, poate că faptul că păreai cel mai uman din toți care mă înconjuraseră, m-a făcut să mă opresc.
Poate că faptul că ți-a păsat…poate…Nu voi știi niciodată cu adevărat sau poate știu!
Era să trec pe lângă tine! Dar ieri m-am oprit în fața ta. Și azi pășim amândoi….
Azi trec pe lângă tine și tu pe lângă mine….

Au scris psidorlili3dtibivavalymotanul PandalieroxanaCitaGriskamitzaaLa Fee,

 
 

Etichete: ,

25 de răspunsuri la „Psiluneli-Pe lângă cine ai trecut azi?

  1. motanul Pandalie

    Martie 3, 2013 at 11:16 pm

    Miao, ce frumos…

    (Mi-ai adus aminte de zilele tinereţii mele, când m-am oprit lângă Lemnoasă, în loc să trec pe lângă ea! :))

     
  2. psi

    Martie 3, 2013 at 11:37 pm

    eu zic să stai locului, ia nu mai trece pe lângă el ci cu el! 😉

     
    • Scorpio

      Martie 6, 2013 at 8:04 am

      Pai trec pe langa el, cu el, cu mine…

       
  3. lafeeblanche

    Martie 4, 2013 at 9:03 am

    Ole!

     
  4. vavaly

    Martie 4, 2013 at 10:20 am

    Sunt treceri si treceri. unele ne fac sa ne oprim in loc, altele ne lasa doar o amintire a clipei, altele devin amintiri pentru toata viata.

     
  5. Mitzaa Biciclista

    Martie 4, 2013 at 12:39 pm

    D-apoi bine că te-ai împiedicat de el 🙄

     
  6. dictaturajustitiei

    Martie 4, 2013 at 12:58 pm

    Ce poate să fie mai frumos ? Dar mai plăcut ?

     
    • Scorpio

      Martie 6, 2013 at 8:06 am

      Nu stiu….Ca vine primavara, poate? :))

       
  7. lili3d

    Martie 4, 2013 at 3:13 pm

    Acela a fost momentul!…

     
  8. dordefemeie

    Martie 4, 2013 at 5:08 pm

    De multe ori trecem pe langa adevar si nu-l recunosteam, Pana intr-o zi. La tine a venit ziua aceea.

     
  9. abisurile

    Martie 4, 2013 at 5:22 pm

    Macar poti aprecierea intalnirea, ai asteptat dar a meritat !

     

au urcat o treapta

 
