RSS

Duzina de cuvinte-Înlănțuire de gânduri

23 Feb

Ankai Zhuravleva 2Taina își puse nepăsătoare boneta de seară și plecă la culcare, lăsându-mă cu aripi de păsări în inimă și freamătul în suflet .Ce secret ar ascunde de mine o taină?

Sfiala îmi spune șoptit că ea nu știe și clipește albă și timidă ca acele căprioare ce îmi săltau pe glezne, atunci când nu aveam stare și încercam să urc pe deal ca să îmi privesc Zburătorul. Ce ar putea știi o sfială?

Zburătorul îmi trimitea săruturi cerești și abrupte, de la distanță și îmi promitea că va veni odată și odată la mine.

Iar eu stăteam și așteptam visând cu ochii deschiși, cum aripile Zburătorului mă vor cuprinde și el mă va răpi, ducându-mă să îmi arate măreția înaltului suprem. Oare Zburătorul știe că eu nu mă pot înălța decât dacă am sufletul curat?

Au scris:  psi, tibi, mitzaa, carmen pricop, tibidoi , Veroanacondele, Gara pentru doi, La Fee, Dictatura Justitiei, dor, ili3d, cita, roxana, Dia na

 
33 comentarii

Scris de pe Februarie 23, 2013 în Duzina de cuvinte și Provocările

 

Etichete: , ,

33 de răspunsuri la „Duzina de cuvinte-Înlănțuire de gânduri

  1. La Fee

    Februarie 23, 2013 at 8:50 am

    Splendid! Cling!

     
  2. Vero

    Februarie 23, 2013 at 8:53 am

    Dacă îţi citeşte blogul, Zburătorul a tras fără-ndoială deja concluzia că ai sufletul curat! 🙂

     
  3. psi

    Februarie 23, 2013 at 9:56 am

    ştie zburătorul mai multe decât crezi! 😉

     
    • Scorpio

      Februarie 23, 2013 at 8:19 pm

      Cred ca stiu ca stie… :)) .

       
  4. Carmen Pricop

    Februarie 23, 2013 at 10:49 am

    Ştie Zburătorul şi are să te zboare cât de sus îţi doreşti! 🙂

     
    • Scorpio

      Februarie 23, 2013 at 8:20 pm

      Poate ma da cu capul de pragul de sus!

       
      • Carmen Pricop

        Februarie 24, 2013 at 8:51 am

        Nu uita să ieşi din casă înainte de decolare! :))

         
  5. Tiberiu Orasanu

    Februarie 23, 2013 at 12:45 pm

    Ştie Zburătorul, ştie. De fapt, te-a înălţat deja 🙂

     
    • Scorpio

      Februarie 23, 2013 at 8:20 pm

      :))))).Pe culmi inalte :))))) .

       
  6. Cita

    Februarie 23, 2013 at 2:33 pm

    Nu te teme, Zburatorul stie. Vine el cand esti pregatita! Asa e mereu!

     
    • Scorpio

      Februarie 23, 2013 at 8:21 pm

      Cita, eu sper sa fi venit deja.

       
  7. roxdumitrache

    Februarie 23, 2013 at 4:04 pm

    Ce frumos! Dar stai fara grija:
    O sa vina Zburatorul si saruturi vei primi
    Daca fara de sfiala, taina tu i-o vei sopti!

     
    • Scorpio

      Februarie 23, 2013 at 8:21 pm

      Ssstttt, sa nu mai spui…i-am spus deja taina….

       
  8. lili3d

    Februarie 23, 2013 at 7:21 pm

    Vine atunci când nu-l mai cauți… 🙂

     
  9. dictaturajustitiei

    Februarie 24, 2013 at 5:58 pm

    Tu ai sufletul curat.

     
  10. Marian S

    Februarie 24, 2013 at 9:26 pm

    Zburatorul, ai? 🙄

     
  11. dordefemeie

    Februarie 25, 2013 at 12:42 pm

    Saruturi ceresti si abrupte… interesant 🙂

     

au urcat o treapta

 
