RSS

După 20 de ani.

15 Feb

_MG_9073_1Nu știu, dar de ziua mea nu m-am simțit cum mă simt azi… Realizez că de fapt chiar trece timpul și eu nu văd asta decât prin prisma celor ce mă înconjoară, care odată erau mici, pici și acum sunt dit’ai bărbățeii sau domnișoarele sau și mai mult, unii au familie și copii…
Da, timpul trece…
Nu știu dacă ne-am înțeles vreodată 100%. Eu scorpion, el vărsător, personalități puternice amândoi, eu ceva dominantă, el personaj căruia nu poți să îi impui vreodată ceva…
Câteodată fac comparație între el și Jami…când îi spun că nu are voie sau îl strig…se uită la mine lung și bineînțeles că tot ce știe el face….
Nu știu la voi, dar eu am simțit nevoia să sper că atunci când se va face mare, că va avea viața lui și eu voi răsufla ușurată și îmi voi vedea de viața mea.
Fiecare va fi pe drumul sau….Ei da….. !!
E fiecare pe drumul lui, fiecare cu viața proprie, dar nici pomeneală de a răsufla ușurată.
Tot îmi pasă și sunt conștientă că îmi va păsa până voi închide ochii.
Mi-e drag! Mi-e drag când îl văd mare, înalt, frumos.
E al meu!
Azi noapte, la 12 ne-am luat în brațe așa cum nu am mai făcut-o de ceva timp și am simțit copilul din el. M-a strâns și s-a ghemuit în mine…și nu știu de ce, dar l-am simțit că are un nod în gât.
Iar eu am simțit că am lacrimi în ochi….
S-a făcut mare și mi-e dor…și sunt sigură că îi e dor de vremurile când era copil.
Dar știe cât de mult îl iubesc și aseară i-am reamintit încă odată:,,te iubesc de la pământ la lună și inapoi”…
La mulți ani dragul meu, să crești mare , sănătos și să reușești în viață!

 
11 comentarii

Scris de pe Februarie 15, 2013 în De-ale mele...personale

 

11 răspunsuri la „După 20 de ani.

  1. Georgiana

    Februarie 15, 2013 at 10:14 am

    la mulți ani și din partea mea! să fie sănătos și fericit și să aibă noroc cu carul! vă pup pe amîndoi! :*

     
  2. Scorpio

    Februarie 15, 2013 at 10:24 am

    Multumesc din suflet, Georgiana.

     
  3. dordefemeie

    Februarie 15, 2013 at 12:21 pm

    Sa-ti traiasca frumusetea de baiat si sa aveti impreuna multe multe bucurii…

     
  4. Vero

    Februarie 15, 2013 at 2:22 pm

    Mulţi ani trăiască! Mulţi şi fericiţi! Şi tu să fii mereu fericită alături de el – să-l simţi mereu alături, deşi de-acum merge pe drumul lui!

     
  5. Andreotti

    Februarie 15, 2013 at 5:06 pm

    Să-ți trăiască sănătos și norocos. S-aveți ani buni împreună, să vă bucurați mereu!!!

     
  6. Drugwash

    Februarie 15, 2013 at 6:38 pm

    La mulţi ani, puştiu’ mare! 🙂
    Şi tu stai liniştită, că Vărsătorii vin mereu la mămica, măcar atunci cînd au probleme. 😉
    Coincidenţă – fosta mea e tot azi pe 15. Hm, poate o s-o sun, deşi… 🙄
    Hai, hai, o seară frumoasă! 😎

     
  7. psi

    Februarie 15, 2013 at 6:57 pm

    mereu vei simţi copilul din el, minunea aceea care te caută şi te recunoaşte.
    la multe împliniri, sergiu!
    cu tot dragul…

     
  8. stylehandmade

    Februarie 15, 2013 at 9:57 pm

    La multi ani! Sa iti traiasca ani multi si fericiti, sa fie iubit si norocos si sa aibe parte de tot ce isi doreste.

     
  9. Brandusa

    Februarie 17, 2013 at 1:41 pm

    La Multi Ani frumosilor !! Implinirile sa fie cu voi !

    …combinatia perfecta, cred eu..pentru ca si la noi exista 😉

     
  10. Scorpio

    Februarie 17, 2013 at 9:48 pm

    Va multumesc tuturor pentru cuvintele frumoase.

     
  11. elly weiss

    Februarie 21, 2013 at 11:53 am

    Da, mereu il vei vedea ca pe un copil 🙂 De fapt cred ca e firesc.
    Va doresc toate cele bune! Si fiului tau, chiar daca putin intarziat, un din toata inima „La multi ani!”

     

au urcat o treapta

 
