RSS

Valentine, sfânta

14 Feb

Azi de sfânta Valentine,
eu nu pot să fiu cu tine, valicinside
fiecare are ștanță,
ne iubim de la distanță.

Tu cu ochii ca cafeaua,
eu cu ei ca carameaua,
,, te iubesc” noi ne vom spune,
de la telefon, pe bune.

Dacă am fi noi, amândoi,
ni s-ar face greață-n doi.
Cauza? Păi bombonele, cadouașe,
inimioare drăgălașe.

Floricele, prăjituri
pentru ai mei sexi nuri.
Valentine ar zâmbi,
dac-am face și prostii.

Deci te-aștept să vii la mine,
s-aduci inima cu tine.
Și o plasă cu mâncare,
frigideru-i gol și moare.

 
13 comentarii

Scris de pe Februarie 14, 2013 în Diverși picurici, Gânduri cristalizate

 

Etichete: ,

13 răspunsuri la „Valentine, sfânta

  1. lafeeblanche

    Februarie 14, 2013 at 11:36 am

    ༺♥༻༺♥༻༺♥༻༺♥༻ ༺♥༻༺♥༻༺♥༻༺♥༻ ༺♥༻༺♥༻༺♥༻༺♥༻

     
  2. Drugwash

    Februarie 14, 2013 at 2:30 pm

    S-aveţi cel puţin înc-o sută de valentine de-acu’ încolo, unul lîngă celălalt, toate cu frigiderul şi cu inima pline – fiecare cu ce trebuie, bineînţeles şi sper ca sfîntu’ să nu le-ncurce între ele! 😆

     
  3. Marian S

    Februarie 14, 2013 at 2:34 pm

    Azi nu pot să comentez în stilul meu caracteristic, pentru că sunt trist.

     
    • Scorpio

      Februarie 14, 2013 at 7:42 pm

      Marian, imi pare extrem de rau…am citit….Chiar nu am cuvinte. Daca doresti, pot posta pe pagina mea de Fb…dar doar cu acordul tau, bineinteles.

       
      • Marian S

        Februarie 15, 2013 at 9:20 am

        Desigur. Multumesc mult!

         
      • Marian S

        Februarie 15, 2013 at 9:28 am

        A… hm… ma iertati… cont de FB, am citit eu bine???

         
        • Scorpio

          Februarie 15, 2013 at 10:12 am

          Da, de ce? eu am postat deja.

           
  4. Brandusa

    Februarie 14, 2013 at 4:25 pm

    :)))) Corect dom’le

     
  5. psi

    Februarie 14, 2013 at 8:46 pm

    😆

     
  6. Marian S

    Februarie 15, 2013 at 9:36 am

    Ea, cu ochii ca cafeaua
    Eu, cu ei ca carameaua!
    Cum n-aveam zahăr la plic
    (ca să-i îndulcesc un pic)
    Am aruncat ochii mei
    În adâncul alor ei.

    A ieşit… o nebunie
    (aşa cum îmi place mie)
    Chiot, strigăt, paturi rupte
    Dar şi carduri foarte… supte.
    La anul şi la mulţi ani!
    (că va fi iar Valentine). 🙄 😳

     

au urcat o treapta

 
