RSS

Provocarea-Despărţirea

11 Feb

smoke51

Despărțirea de….pfff…de…????
Am multe despărțiri în viața mea, încât nici nu știu la care să dau o mai mare importanță….
Despre care să vorbesc? Hmmm….
Păi despre despărțirea de Ulise, care a preferat să lase o nevastă și un copil pentru a pleca cu sirena blondă și borțoasă care îi oferea o viză Schenghen și statut de boier?
Sirenă elvețiancă blondă și borțoasă care s-a desumflat de două ori și în final l-a lăsat baltă și obligându-l să plătească o pensie alimentară grasă pentru doi puradei….Iar el a ,,luat-o” în mână….
Sau despre Știetot care, pe la vârsta de 13 -14 ani, s-a trezit la școală cu o durere cruntă de burtă și venind acasă a descoperit că s-a despărțit de copilarie, devenind domnișoară.
Zăcea albă ca varul pe wc, cu tatăl și mama la ușă…părinți care se simțeau așa mândri…iar ea își baga peleul în ea de ,,despărțire”, dorindu-și ca în acele momente să aibă o sculă între picioare și nu un tampon.
Despre despărțirea de , care a fost una pregătită și poate de aceea nu a durut atât de rău sau despre despărțirea de , soră-sa care cred că sărea într-un picior de bucurie, chiar dacă i se împrăștiau oasele îmbătrânite…și asta aflând că nu o să aștept ca să moară frac-su și să îi pap averea ci am ales să plec?
Sau poate despre despărțirea de toate râmele din jurul meu? Neah…asta nu merită menționată.
Poate despre despărțirea de Ciprioata, atunci când a părăsit România mutându-se la bărba-su in ?
Am plâns cât pentru toată prietenia noastră de atunci….prietenie care dăinuie și azi, așa…de la distanță…
Sau despre ultima despărțire, de cea pe care am considerat-o prietena mea de suflet, Ina din Austria…cea cu care am copilărit împreună de când aveam amândouă opt ani, cu care am trecut prin bune și rele și care în ultimii ani se transformase ciudat și care plină de frustrări, le arunca asupra mea, frustrari datorate celor care nu o acceptă…A încercat să îmi trăiască viața, iar eu nu am acceptat, așa că  în urma unor vorbe pline de venin aruncate asupra mea…am ales să tac.Așa că a urmat…despărțirea…Prieteniile nu dor dacă nu sunt prietenii.
Am multe despărțiri în viața mea…am ales doar câteva…
Voi alegeți pe care o preferați!

Au scris psianacondelecarmen pricopcitaSome Words

 
34 comentarii

Scris de pe Februarie 11, 2013 în Duzina de cuvinte și Provocările

 

Etichete: ,

34 de răspunsuri la „Provocarea-Despărţirea

  1. dordefemeie

    Februarie 11, 2013 at 7:12 am

    Nu poti alege… despartiri… nici una nu e de preferat.

     
  2. Diana şi Dan

    Februarie 11, 2013 at 7:44 am

    Aici, eu personal am o problemă de interpretare lingvistică, problemă care nu face decât să arate că sunt cu capul. 😀 Adică : din multitudinea de sensuri atribuite acestui cuvânt, eu le accept doar pe cele care au legătură directă cu modul în care este alcătuit cuvântul – „des” + „părţi”. Ori pentru a desface-n „părţi”, eu cred c-ar trebui să fi existat anterior un „întreg”. Aşa că nu toate relaţiile pasagere din viaţa noastră ar trebui să se califice ca posibile subiecte ale unei despărţiri. Dealtfel, dicţionarul de „Antonime”, ediţia 2002, găseşte pentru „despărţire” doar antonimul „căsătorie”.
    La restul eu le-aş zice „întâmplări nefericite” sau „renunţări”. Şi, denumindu-le astfel, se poate trece un pic mai uşor peste ele. 😉

     
    • Scorpio

      Februarie 11, 2013 at 9:26 am

      Nimic din ce am enumerat aici nu a fost pasager in viata mea 🙂 .

       
  3. anacondele

    Februarie 11, 2013 at 9:53 am

    În vieţile noastre, ale tuturor, sunt multe despărţiri… De toate soiurile 😦

     
  4. Gabriela

    Februarie 11, 2013 at 10:10 am

    Esti suparata si neimpacata cu despartirile tale. De fapt multe dintre ele sunt alegeri spre binele tau. Fac parte din trecut. Mie mi-a fost cel mai greu sa ma impac cu trecutul si sa il accept asa cum e, neschimbabil si poate uneori neplacut. Cand am inteles asta am putut merge linistita mai departe, inchizand o usa de sticla in urma. Traim in prezent, pentru viitor. Iti doresc sa ai o saptamana senina iar despartirile tale vechi sa fie undeva departe, in alta lume.

     
    • Scorpio

      Februarie 11, 2013 at 10:41 am

      Gabi…postul meu este un pamflet. M-am impacat de mult timp cu tot ce a insemnat trecut in viata mea. 🙂
      O saptamana buna si tie.

       
  5. Drugwash

    Februarie 11, 2013 at 5:37 pm

    Eu aştept să scrii despre despărţirea de probleme şi necazuri. Şi asta cît mai curînd, pe bune şi fără pamfletăreală. If you know what I mean. 😎

    Multă baftă şi-o săptămînă cît mai frumoasă! 🙂

     
    • Scorpio

      Februarie 11, 2013 at 9:59 pm

      😦 mi-as dori si eu asta….
      multumesc mult pentru urare…si tie asemenea.

       
      • Drugwash

        Februarie 11, 2013 at 10:04 pm

        Săru’ mîna, aşa să ne fie, zic! 😉

         
  6. lili3d

    Februarie 11, 2013 at 7:27 pm

    Există și despărțiri fericite, sigur!… care te eliberează. 🙂

     
    • Scorpio

      Februarie 11, 2013 at 9:59 pm

      Lili, da…or fi, eu nu am habar de ele.

       
  7. dictaturajustitiei

    Februarie 11, 2013 at 7:52 pm

    Voiam să te întreb ce- ai pățit dar m-am liniștit citind că nu-i decât un pamflet. 😆
    Cei de care te-ai despărțit tu să fii convinsă că nu te-au meritat.

     
    • Scorpio

      Februarie 11, 2013 at 10:00 pm

      La mine mereu apare cate ceva. 🙂

       
  8. lafeeblanche

    Februarie 11, 2013 at 8:51 pm

    ☆ ¸¸.•*❤¨❤☆❤¸¸.•*¨

     
  9. Hapi

    Februarie 11, 2013 at 10:59 pm

    Prefer un happyend Scorpiutzo 🙂

     
  10. SimonaR

    Februarie 11, 2013 at 11:01 pm

    Toate despărțirile sunt grele, la orice vârstă și oricum ar fi… dar sigur după ele vine altceva: un început nou 🙂

     
  11. cita

    Februarie 12, 2013 at 1:31 am

    Bine ca ai scapat de toti cei care te-au parasit! Vorba lui Carmen: nu te-au meritat

     
    • Scorpio

      Februarie 13, 2013 at 9:10 am

      🙂 Cita, in majoritatea cazurilor eu am fost cea care am plecat si nu cei de langa mine….

       
  12. Cgv

    Februarie 12, 2013 at 4:15 pm

    Despartirile pot fi un lucru bun, faptul ca ai realizat la timp ca cineva nu e potrivit pentru tine inseamna ca ai evoluat si meriti aprecierea tuturor pentru asta. Pare ca se repeta istoria de fiecare data, oare ce fel de parteneri te atrag cu adevarat?

     
    • Scorpio

      Februarie 13, 2013 at 9:11 am

      Buna intrebare. Unul care sa raspunda pozitiv toanelor mele si sa fie destul de ,,puternic” incat sa ma lase fara replica.

       
  13. CARMEN

    Februarie 12, 2013 at 4:52 pm

    ce bine este când putem scrie despre despartiri! sub forma de pamflete sau sub forma de „discutii-cu-mine-însami” aceste declaratii, sunt adevaratele recunoasteri ale despartirilor. Abia dupa ce am pus acest punct, putem sa ne traim cu adevarat viata mai departe.
    Exista „n”-tipuri de despartiri… unele sunt voite, altele nu, unele lasa durere în urma, altele din potriva, elibereaza si lasa loc de bucurii… Fiecare dupa cum i-a fost sortit.
    Mi-a placut mult textul tau si am citit cu placere si trimiterile pe care le-ai facut. Ai un stil tare sanatos de a privi viata, felicitari!

     
    • Scorpio

      Februarie 13, 2013 at 9:12 am

      Carmen, ma bucur ca ai rezonat la cele scrise de mine.

       
  14. Marian S

    Februarie 13, 2013 at 10:57 am

    Hm… nu ştie nimeni vreo sirenă blondă, cu viză de Schengen? Că eu vreau să mă despart de ţara asta, care devine mereu mai jegoasă. :mrgreen:

    Nu-i problemă, o las şi borţoasă, dacă e în cerinţele postului. N-am nevastă. 🙄

     
    • Scorpio

      Februarie 13, 2013 at 11:11 am

      🙂 Marian, sunt pline site-urile de socializare….

       
      • Marian S

        Februarie 13, 2013 at 7:22 pm

        Da, dar nu genul „bunuri de larg consum„. Ci genul care te determină să mergi la primărie!

         
  15. Carmen Pricop

    Februarie 13, 2013 at 8:04 pm

    E bine să laşi în urmă ce nu ţi se potriveşte… sau nu ţi se mai potriveşte şi să te înseninezi apoi. 🙂

     
  16. CARMEN

    Februarie 14, 2013 at 12:27 am

    Happy Valentine’s Day! ¸.•°♡♡⊱彡

     

au urcat o treapta

 
