RSS

Duzina de cuvinte-Am nevoie de…

09 Feb

001o052X1aM

…noroc.
Sunt ca un elefant enervat….și ca să nu mai flutur amenințător din urechi și să scutur trompa în stânga și dreapta…încerc să îmi închid ermetic panica, nervii și stările de agitație, într-un borcan de așa zisă indiferență.
Doar așa zisă…că de fapt, nu pot.
Nu găsesc explicație la ce se întâmplă!
Am strigat și mi s-a răspuns în ecou, m-am avântat și apoi m-am oprit din elan, m-am rotit și am dansat cu   eleganță în fața destinului și i-am șoptit vorbe dulci pentru eternitate
Nu știu frate de ce nu am loc, de ce trebuie să dau din coate să fiu primită în elita de rang înalt a destinului, ce deocamdată pare a mă eclipsa total.
Mi-am găsit echilibrul sufletesc, însă nu și pe cel trupesc. Cred că par un rebut, de aceea, deocamdată destinul se joacă cu mine.
Am liber la exprimare și nu pot să vorbesc. Vorbele sunt de prisos și oricum mi se opresc în gât, pentru că nu vor să se jelească.
Karma se răzbună.Sunt sigură de asta…
Iar eu plătesc deocamdată. Și e scump al dracului!
Sunt bine, dar nu sunt deloc bine!

Au scris: psi, anacondele, carmen pricop, dagatha, La Fee, dor, Dictatura Justitiei, Dia na, Max, cita, lili3d, incognito, cammely, Gara pentru doi

 

Etichete: , ,

29 de răspunsuri la „Duzina de cuvinte-Am nevoie de…

  1. lafeeblanche

    Februarie 9, 2013 at 12:23 pm

    Da, uite asa si eu, am voie la vorbe, dar nu am voie sa le spun cui as vrea…
    Ce zici de asta?

     
    • Scorpio

      Februarie 9, 2013 at 1:17 pm

      Pfff, asta nu e bine. Eu pot vorbi, dar nu vreau…suna prea mult a jelanie… 🙂

       
  2. dictaturajustitiei

    Februarie 9, 2013 at 6:46 pm

    Ce-ai mai pățit ? Sau e doar un joc de vorbe ?

     
  3. Marian S

    Februarie 9, 2013 at 7:41 pm

    Stai linistita. Eu tot „platesc„ de vreo opt ani. Mai rau e ca habar nu am ce platesc. Poate chestii dintr-o viata anterioara, poate pacatele altora, ca pe ale mele nu am reusit sa le decelez.

     
    • Scorpio

      Februarie 10, 2013 at 11:11 am

      Ti-ai raspuns singur 🙂 .

       
  4. dordefemeie

    Februarie 9, 2013 at 8:16 pm

    Intotdeauna avem ceva de platit, o greseala de-a noastra sau poate de-a parintilor nostri…. asa se spune, sincer eu nu cred in asa ceva 🙂

     
  5. Hapi

    Februarie 9, 2013 at 10:28 pm

    Mi-a placut analogia ….am liber la exprimare si nu pot sa vorbesc . Sper sa reusesti sa te exprimi altfel

     
    • Scorpio

      Februarie 10, 2013 at 11:12 am

      Dar ma exprim destul cu voce tare chiar….

       
  6. Drugwash

    Februarie 9, 2013 at 11:06 pm

    Îţi doresc răbdare şi oameni apropiaţi, dragi, care să te ajute să rezolvi problemele. Şi noroc, dacă-i musai! Dar în primul rînd, sănătate! 😉

     
  7. lili3d

    Februarie 10, 2013 at 4:39 pm

    Mai e nevoie de puțin timp, care, într-adevăr, le rezolvă pe toate. Timpul îi aduce și pe cei care ne sunt de ajutor…

     
  8. Carmen Pricop

    Februarie 10, 2013 at 9:15 pm

    Eu îţi doresc să-ţi găseşti echilibrul în tine, problemele sunt mai uşor de înfruntat aşa. Numai bine! 🙂

     
  9. monicas10

    Februarie 13, 2013 at 1:11 am

    Hm?!? Ceva diferenţă dintre in şi aut?

     
    • Scorpio

      Februarie 13, 2013 at 8:46 am

      sunt in…dar e ceva ce ma tine aut.

       
      • monicas10

        Februarie 13, 2013 at 1:19 pm

        Schimbarea se produce treptat… Femeia doar dă formă unui conţinut. Acum, acel conţinut se schimbă. Tu te schimbi! Apoi mai există şi altceva, dincolo de karmă. Până la 40 viaţa ne-o ghidează „inima” apoi, după această vârstă, mai ascultăm şi de „minte”. Între cele două este gâtul, locul învăţăturii… Ceea ce primeşti acum este de altă frecvenţă faţă de ceea ce ai avut parte până acum.
        Mă bucur pentru tine Scorpio. Până acum ai tot predat lecţii. S-a făcut loc destul pentru a putea primi altele.
        Din profesori devenim elevi, elevii devin profesori.. indiferent de vârstă. Aşa gândesc.

         

au urcat o treapta

 
