RSS

Duzina de cuvinte- Păpuși

12 Ian

00xD0520T5R

Din țesătura de catifea a imposibilului, pe care o țineam în sertarul minții și a sufletului nostru chinuit, am făcut o magie și în locul ei a apărut un curcubeu .
Cu el am îmbrăcat cele două păpuși ținute în mâna destinului…eu și el.Orgolios, curcubeul brut nu a vrut să se înfășoare în jurul nostru, așa că am luat panglica fericirii și cu ea l-am legat de mâinile noastre ce se țineau strâns. Curcubeul a devenit brusc una cu noi și totul s-a transformat in trăire.
Acum totul e diferit. Acum curgerea timpului nu se mai face într-o clepsidră ci într-un vortex real.
Acum limita nu ne mai este impusă de o țesătură banală de catifea ținută în sertarul minții, ci de o trăire rotundă a ceea ce există, a posibilului.
Niciodată să nu spui niciodată!

Au mai scris: psi tibiverocarmen pricopveroCalinTibi 2UrsulSome WordsDictatura Justitieidoranacondeledagatha

 

Etichete: , , , ,

26 de răspunsuri la „Duzina de cuvinte- Păpuși

  1. Tiberiu Orasanu

    Ianuarie 12, 2013 at 9:52 am

    He he. 🙂 Ţi-am spus eu că aşa va fi!
    Te hug de nu te vezi şi te şi ţucălesc pe ambii obrăjori. 🙂

     
  2. Vero

    Ianuarie 12, 2013 at 10:01 am

    Minunat!!! Să fie mereu aşa!!! 🙂

     
    • Scorpio

      Ianuarie 12, 2013 at 1:05 pm

      Vero, cred ca va fi….habar nu am….

       
  3. psi

    Ianuarie 12, 2013 at 10:03 am

    😀 și de câte ori ți-am spus eu să ai răbdare?
    știi tu cât mă bucur pentru voi?

     
    • Scorpio

      Ianuarie 12, 2013 at 1:05 pm

      Psi a mea, in final am avut rabdare….
      Simt, simt cum te bucuri.

       
  4. Carmen Pricop

    Ianuarie 12, 2013 at 10:45 am

    Panglica fericirii nu-i pe toate drumurile. Mă bucur că ai găsit-o. Innoad-o strâns, să nu alunece! :))

     
  5. Pingback: Ursul « Abisuri
  6. SimonaR

    Ianuarie 12, 2013 at 4:37 pm

    Splendid! 😀 asa sa fiti legati mereu

     
  7. dictaturajustitiei

    Ianuarie 12, 2013 at 8:14 pm

    Să vă fie de bine !

     
  8. dordefemeie

    Ianuarie 12, 2013 at 8:31 pm

    Foarte frumos spus. Felicitari ca nu sunt doar cuvinte ci trairi reale.

     
  9. Călin

    Ianuarie 14, 2013 at 11:53 am

    să urc o treaptă? să nu urc? 🙂
    oricum, mă bucur pentru magia de care ai avut parte şi sper să ţină o veşnicie şi încă un pic 🙂

     
    • Scorpio

      Ianuarie 14, 2013 at 10:01 pm

      Calin, urca…chiar de nu e usor.

       
      • Călin

        Ianuarie 14, 2013 at 10:14 pm

        nu-i bai, nu îmi plac ascensiunile uşoare 🙂

         
  10. silavaracald

    Ianuarie 14, 2013 at 2:52 pm

    In fata fericirii atat de evidente, eu raman de obicei muta. Ca acum. :-*

     
    • Scorpio

      Ianuarie 14, 2013 at 10:02 pm

      Slvc…muta sunt si eu! 🙂

       

au urcat o treapta

 
