RSS

Nu, nu vă părăsesc

08 Ian

Nu, nu vă părăsesc, doar că…iar un offfff….

Stau pe gânduri și încerc să reiau firul. Fir care se înșiră cuminte pe ghemul numit viața mea.
Când mi-am făcut acest blog, aveam atât de multe de spus și nu aveam cui. Am ales să îmi pun viața personală pe tapet, poate într-un strigăt de ajutor. Un strigăt pe care să îl audă cineva și să îmi răspundă.
Aveam atâta nevoie de cineva care să mă înțeleagă, să îmi spună o vorbă bună, să ,,comunice” cu mine.
Și ușor, ușor, poveștile mele de viață au prins glas și ușor , ușor…ați început să apăreți în jurul meu.
Voi….voi ați fost sprijinul meu și chiar dacă îmi este greu să recunosc(pentru că orgoliul de scorpioanca e mare :)) ), de multe ori m-ați ajutat să mă ridic de acolo de jos.
Scriam cu patimă, cu furie, cu durere, cu drag, cu umor…pentru că aveam tot timpul din lume. Lumea mea era zilnic mai mult virtualul, pentru că în real nu exista nimic și prea multul timp liber îmi dădea posibilitatea să zăbovesc pe net, să scriu, să citesc.
Mi-e dor de voi, mi-e dor să vă citesc și da, îmi lipsiți.
Numai că….numai că virtualul mi l-am transformat în real.
Nu, nu mă plâng, numai că fac alte lucruri mult mai constructive.
Am început anul în forță, după o săptămână de pus gresie(nu eu, Bubu și Bubilă)…de șmotruit, de frecat, de spălat…îmi vine să dau dracu totul. Dar nu am cum că-s ale mele :)) . Și tot nu am terminat…
Apoi, m-am apucat de proiect….
Apoi, îmi trăiesc povestea mea de dragoste, atât de frumoasă, de simplă și normală.
Mă bucur de viață și îmi umplu timpul meu liber cu lucruri mărunte și frumoase.
Mă bucur de tot ce trăiesc acum în prezent și vă asigur că e cât se poate de palpabil și real. Și sunt sigură că și de durată.
O să fiu un pic ipocrită și am să spun că ceea ce mi se întâmplă acum nu mi s-a întâmplat niciodată.
Este tot ceea ce mi-am dorit de când mă știu și nu am avut parte. Da…nu am trăit asta nici cu Ulise și nici cu Schatzi .
Bubilă(fiul meu) se bucură pentru tot ce a apărut în viața mea și implicit a lui.
Iar eu, în mijlocul acțiunii sau de pe margine, nu pot decât să mă bucur.
Așa că…nu, nu vă părăsesc…doar că printre picături o să mai dau și eu câte un semn de viață.
Vă țuc!

 
13 comentarii

Scris de pe Ianuarie 8, 2013 în De-ale mele...personale

 

13 răspunsuri la „Nu, nu vă părăsesc

  1. Drugwash

    Ianuarie 8, 2013 at 5:56 pm

    Pentru ce altceva sînt prietenii, decît ca să te salte din necaz şi supărare – cu binişoru’ sau cu cîte-un… din acela care se zice că-i şi el tot un pas înainte 😀 – şi apoi să se bucure odată cu tine de bucuriile şi reuşitele tale… Aşa că, ce bine că auzim de bine şi oricînd ne vom reauzi, să fie tot aşa, cu zîmbetul pe buze! 😉

     
    • Scorpio

      Ianuarie 8, 2013 at 8:11 pm

      O sa fiu pe aici, dar printre picaturi 🙂 .

       
  2. psi

    Ianuarie 8, 2013 at 7:36 pm

    ştiu… mă aşteptam. 🙂
    să fii bine. blogosfera nu cade, nu leşină… tu bucură-te de ceea ce ai, pe noi ne vei găsi aici.

     
    • Scorpio

      Ianuarie 8, 2013 at 8:11 pm

      Psi a mea, o sa fiu bine, mi-am promis asta! 🙂 O mare imbratisare.

       
      • psi

        Ianuarie 8, 2013 at 8:19 pm

        … pe care o țin numai pentru mine! să ai tăceri lungi cu tâlc bun! le meriți din plin!

         
  3. almanahe

    Ianuarie 8, 2013 at 8:44 pm

    Hai, mă!!! S-a dus naibii personalitatea ta multiplă! Să ştii că te iert numa’ dacă şi împlinirile-ţi sunt multiple. Şi, mai ales descărcările! 😆

     
    • Scorpio

      Ianuarie 8, 2013 at 9:16 pm

      Almanahe, a ramas Scorpio(cea mai importanta) si bineinteles Jekylla…nu e de ajuns? 🙂

       
  4. Diana şi Dan

    Ianuarie 8, 2013 at 9:47 pm

    Pentru activităţi din astea…iertăm şi avem răbdare! 😀

     
    • Scorpio

      Ianuarie 8, 2013 at 9:54 pm

      D & D…nu ma las…m-au provocat ,,fetele” mele :))

       
  5. xblondix

    Ianuarie 9, 2013 at 9:18 am

    Te inteleg perfect! Ma bucur nespus pt reusita! Noi te asteptam aici cand esti gata de povesti 🙂 te pupic!

     
  6. coolnewz

    Ianuarie 9, 2013 at 10:49 am

    mmm, deci e de bine! 🙂
    La multi ani!

     
  7. Marian S

    Ianuarie 9, 2013 at 1:00 pm

    Un tip se duce la preot:
    – Părinte, aş vrea să-ţi spun că…
    – Stai liniştit, deja ţi-am citit blogul. 😆

    PS: n-ai şi tu o verişoară singură, ceva? 😛

     
  8. Hapi

    Ianuarie 17, 2013 at 1:26 pm

    Oare nu te paraseste inspiratia cand esti fericita? 🙂 (e un pret care merita platit!!!)

     

au urcat o treapta

 
