RSS

Inceput de an

05 Ian

DSCN5827Offff…da, mi-e dor de voi, de blog, să vă citesc.
Dar nu am timp!
Casa mea arată ca după bombardament, e în tratament acum, mai durează ceva, adică după o pauză, cam încă o săptămână…
Pe Bubu l-am pus la treabă împreună cu Buburel -fiul meu, iar eu printre picături lucrez la proiect.
De luni o iau și cu lucru manual, adică și niște lavabil…dar asta o fac eu personal.

Mai am doar o săptămână și o iau din nou cu școala și de data aceasta la foc automat.

În rest, sfârșitul de an a fost unul liniștit, acăsică cu omul meu…doar noi doi și credeți-mă că nu am simțit nevoia unui balamuc în vreun restaurant.Cel puțin nu de data asta.
Ne-am distrat noi singurei, ne-am zbânțuit, am râs, glumit, mutat pe toate posturile la tv plus muzică în direct de la mai multe posturi radio…a fost chiar frumos.
apoi, mi s-a rupt filmul…de la oboseală, zbânțuit și beute…așa că am făcut cu ochiul plăpumioarei.

Deci…,,La mulți ani!” încă odată și urați-mi spor că am nevoie. De fapt, am nevoie să mă împingeți de la spate că mie îmi vine să o iau la fugă la cum arată acum  casă mea și gândiți-vă că nu sunt probleme decât în bucătărie.
Vă țuc !

Da, așa arăta bucătăria mea când s-a început lucrul… :)))

 
10 comentarii

Scris de pe Ianuarie 5, 2013 în De-ale mele...personale

 

10 răspunsuri la „Inceput de an

  1. xblondix

    Ianuarie 5, 2013 at 8:55 am

    la multi ani si tie scorpiuto!!! sa ti fie un an plin! si tare mi plac pozele tale! tee pupic!!!!

     
    • Scorpio

      Ianuarie 5, 2013 at 9:01 am

      Blondo, la multi ani si tie si multa iubire, ca meritati…. :))

       
  2. Drugwash

    Ianuarie 5, 2013 at 2:04 pm

    Îţi urez două găleţi de „Spor”, dacă zici că ai nevoie! 😛

    La mine-n bucătărie e ca-n spatele unui fost depozit ICVA de pe vremuri. Multe sticle, nude şi triste! 😆

     
    • Marian S

      Ianuarie 5, 2013 at 2:37 pm

      Tiiiii… să-mi spui şi mie codul html de la figura aia cu „onmouseover„ că e de comă!!! Uite ceva ce mi-a scăpat, deci mai am de învăţat.

       
      • Drugwash

        Ianuarie 5, 2013 at 2:57 pm

        Treci pe la mine. Sus, în meniu, la rubrica „Aplicaţii freeware” vei găsi AddTags. El face tot ceea ce doreşti şi chiar mai multe. Obiectul cu pricina este ‘acronym’, e destul de uşor de realizat, odată ce înveţi regulile aplicaţiei. Baftă! 🙂

        P.S. Pune pozele alea (menţionate mai jos) pe FB, dacă vrei şi vreun proces penal de la „pudicii” de americani… 🙄

         
  3. Marian S

    Ianuarie 5, 2013 at 2:32 pm

    „Ne-am distrat noi singurei, ne-am zbânțuit, am râs, glumit…„

    Of, Doamne, ce cuminte e tineretul din ziua de azi… chiar mă gândeam deunăzi să postez nişte poze de la revelioanele trecute, dar mi-e că îmi inchide wordpressul contul pentru indecenţă!!!

     
  4. gabi8154g

    Ianuarie 5, 2013 at 5:00 pm

    Un an bun, Scorpiuto, alaturi de iubirea ta! Sa va fie bine! 🙂

     
  5. almanahe

    Ianuarie 6, 2013 at 12:09 pm

    O, cunosc foarte bine termenii „curăţeniei” Mi-au mâncat zilele zidurile casei mele. De-abia am reuşit să scot tot praful din casă. Şi de-abia am făcut bucătăria. Acu, de bine ce le-am aşezat la locul lor, o să înceapă iar tămbălăul. 😆

     
  6. silavaracald

    Ianuarie 7, 2013 at 9:21 am

    Păi, spor la treabă, că azi e luni!
    Mă așteaptă și pe mine o distracție de genul ăsta în vara care va veni. Trebuie să ”padelesc” curtea, că nu se mai poate.

     
  7. Vero

    Ianuarie 8, 2013 at 6:21 pm

    La mulţi ani – la fel de frumoşi ca acest sfârşit de an / început de drum!

     

au urcat o treapta

 
