RSS

Ne pregatim de…nou

31 Dec

happy-new-year-2013-wallpaper-ipad-1024x768An încheiat…aproape încheiat.
Uitându-mă în spate și făcând o retrospectivă, a fost un an cam ciudat, mai ciudat decât 2011.
A fost un an în care am fost pusă la mare încercare, cu sănătatea mamei mele, apoi cu sănătatea mea…sănătate care mi-a dat emoții și care e departe de a putea spune sigur că sunt bine, a fost un an în care am avut câteva încercări, am fost și îndrăgostită, dar am avut și eșecuri și frustrări și temeri și multe gânduri negre.
A fost un an în care am pus punct la multe.
Dar a fost și un an cu lucruri minunate, fiul meu a terminat liceul cu bine, fără a îmi da emoții cu bacul(apropo, nu știu dacă v-am spus că a fost singurul din clasă care a luat bacul). :))
Un an în care, chair dacă am pus punct la multe…am început multe altele.
Sfârșitul de an mi-a adus ceea ce eu așteptam poate de o viață, omul cu care și lângă care să rezonez, mi-a adus multă liniște și multă iubire.
Ce așteptări am de la noul an?
Nu am așteptări. Nu vreau decât să trăiesc ceea ce trăiesc deja, să îmi trăiesc viața, iubirea.
Nu vreau decât să termin școala și să iau examenul.
În rest? Sănătate…multă sănătate…asta îmi doresc.
La cumpăna dintre ani, voi ridica o cupă cu șampanie și voi ciocni cu omul meu…indiferent unde vom fi.
Nu avem planuri, vom fi ca doi fulgi de nea care se lasă duși de ,,crivăț”. Unde ne poartă, acolo vom fi și noi.Dar vom fi împreună.
Ne vom gândi la copii noștrii, la părinții noștrii, apoi la voi…..și vă vom ura în gând tuturor ,,La mulți ani!”
Iar pe 1 ianuarie, va așteptăm să ne sorcoviți!

 
37 comentarii

Scris de pe Decembrie 31, 2012 în De-ale mele...personale

 

37 de răspunsuri la „Ne pregatim de…nou

  1. tink3rbe11

    Decembrie 31, 2012 at 9:01 am

    La multi ani si un An Nou plin de realizari!

     
    • Scorpio

      Decembrie 31, 2012 at 4:30 pm

      Clopotel, multumesc…la multi ani!

       
  2. psi

    Decembrie 31, 2012 at 10:01 am

    eu vin de azi cu pluguşorul, primeşti?
    la mulţi ani… vouă! 🙂

     
  3. genovevadans

    Decembrie 31, 2012 at 11:44 am

    La multi ani, cu sanatate si examene luate! 🙂

     
    • Scorpio

      Decembrie 31, 2012 at 4:31 pm

      Genoveva..sa fie si la multi ani!

       
  4. Traian

    Decembrie 31, 2012 at 1:42 pm

    La multi ani, bre!

     
    • Scorpio

      Decembrie 31, 2012 at 4:31 pm

      La multi ani, bre Traiane! :))

       
  5. dordefemeie

    Decembrie 31, 2012 at 4:48 pm

    La multi ani si sa ti se implineasca tot ce doresti in 2013!

     
    • Scorpio

      Decembrie 31, 2012 at 9:41 pm

      La multi ani, Dor…..la fel…tot ce iti doresti.

       
  6. Andreotti

    Decembrie 31, 2012 at 5:28 pm

    La mulți ani! Cu sănătate, bucurii și toate cele bune să se adune!

     
  7. silavaracald

    Decembrie 31, 2012 at 6:13 pm

    Și eu, ca și psi, întâi cu plugușorul, iar mâine, cu sorcova!
    Să fii și în 2013 așa de fericită cum ești acum! 🙂

     
    • Scorpio

      Decembrie 31, 2012 at 9:42 pm

      Slvc, multumesc…este reciproc… La multi ani si sa fie bine pentru toata lumea. Multumesc frumos.

       
  8. Drugwash

    Decembrie 31, 2012 at 7:17 pm

    Vă doresc o iubire ca-n filme: puternică şi forever! Un an nou cît mai împlinit, din toate punctele de vedere!

    LA MULŢI ANI! 🙂

     
    • Scorpio

      Decembrie 31, 2012 at 9:43 pm

      Drug…multumesc din suflet. La multi ani, alaturi de cei dragi si tot ce iti doresti! LA MULTI ANI!

       
  9. Cita

    Ianuarie 1, 2013 at 3:03 am

    La multi ani!

     
    • Scorpio

      Ianuarie 1, 2013 at 8:28 pm

      La multi ani, Cita si multa sanatate!

       
  10. Carmen Pricop

    Ianuarie 1, 2013 at 3:17 am

    La mulţi ani şi toţi plini de iubire!

     
    • Scorpio

      Ianuarie 1, 2013 at 8:29 pm

      Carmen, la multi ani si numai bine.

       
  11. Altcersenin

    Ianuarie 1, 2013 at 4:34 am

    La multi ani! Sa aveti un an frumos si plin de impliniri!

     
    • Scorpio

      Ianuarie 1, 2013 at 8:29 pm

      Cersenin, multumesc…la fel iti doresc si eu.

       
  12. darkleya

    Ianuarie 1, 2013 at 1:38 pm

    Un an la finalul căruia să spui că a fost grozav, asta îți doresc. La mulți ani!

     
    • Scorpio

      Ianuarie 1, 2013 at 8:29 pm

      Dark, a fost grozav! :))

       
      • darkleya

        Ianuarie 2, 2013 at 9:47 am

        Păi ziceam că la fel să fie şi 2013 🙂

         
  13. Hapi

    Ianuarie 1, 2013 at 3:47 pm

    Ti-am prezis eu candva pe la mijlocul anului ca fericirea se strecoara in suflet cand te astepti mai putin 🙂

     
  14. Georgiana

    Ianuarie 2, 2013 at 1:45 pm

    la mulți ani, Scorpiuță dragă :*

     
  15. almanahe

    Ianuarie 3, 2013 at 2:27 pm

    La mulţi…dar folositori! Ce-ai primit să-ţi rămâie! Ce-ai pierdut, să-ţi revină, de ţi-era trebuincios!

     
    • Scorpio

      Ianuarie 5, 2013 at 9:00 am

      La multi ani, Almanahe…asa sa fie cum spui tu! :))

       
  16. xblondix

    Ianuarie 5, 2013 at 8:57 am

    ma bucur mult ca ai trecut peste si ii mai zic inca o data fiului tai felicitari pt reusita la bac. cat despre restul…eh ….o sa fie mai bun 2013. va urez multa sanatate si fericire, imi plac ENORM pozele cu voi de pe fb! te pup

     
    • Scorpio

      Ianuarie 5, 2013 at 8:59 am

      Blondo, pai cand ai un fotograf profesionist langa tine, cum sa nu fie pozele ,,superbe”??? :))

       
      • xblondix

        Ianuarie 5, 2013 at 9:00 am

        hehe ai dreptate!!! dar si cand modelul e frumos 😛 (ma refer la pozele d p fb)

         
        • Scorpio

          Ianuarie 5, 2013 at 9:01 am

          :)) Multam fain.

           
          • xblondix

            Ianuarie 5, 2013 at 9:02 am

            cu placere, vine din suflet sa stii!

             
          • Scorpio

            Ianuarie 5, 2013 at 9:03 am

            Stiu…simt!

             

au urcat o treapta

 
