RSS

Leapșa…

29 Dec

…De la Hapi…ca tot nu am mai onorat o leapșă de mult timp.

1. Aștept 2013 pentru că trebuie să continui ce am început. Am o iubire de trăit, un examen de dat, o viață de construit.

2. La anul m-aș muta o lună în o țară în care acum e cald. Pentru că sunt o ,,degerată;; și mi-e frig mereu. :))

3. 2013 ar putea fi diferit pentru că în primul rând nu mai sunt singură…suntem doi.  Învăț să trăiesc din nou în doi.

4. Ultima ceartă cu cineva am avut-o pentru că aveam mentalitați diferite, viață diferită, concepții total diferite. Și cel mai rău…pentru că se încerca controlul asupra vieții mele.

5. Sunt dezamăgit/ ă de produsul…absorbantele Always , pentru că se rupe repede învelișul. Nu radeți, nu glumesc!

6. Aș mai retrăi luna noiembrie din acest an pentru că  a fost luna în care am renunțat în a îmi mai căuta singură fericirea și a venit ea singură, exact când nu mă așteptam.

7. Sunt mai înțelept/ înteleaptă cu un an pentru că  am mai îmbătrânit cu un an. :))

8. Gratis ,în clinica unui estetician as încerca intervenția  implanturi cu silicon(sau altceva) la gambe, pentru că mi-aș dori să am picioare perfecte…mă rog, undeva pe acolo, înțelegeți voi. :))

9. As face schimb de job cu  moș Crăciun, pentru că aș dori să văd și eu cum e când te strecori pe horn să ajungi la brad. Și să zbori cu sania. Și să ai reni.Și să faci pe bune ,,Ho, ho, ho.”

10. La sfârșit de an îmi fac întotdeauna – sau nu-mi fac niciodată un bucket list (lista cu lucruri faine de văzut/făcut/îndeplinit) – nu îmi fac niciodată această listă, pentru că eu nu îmi fac planuri, ci mă las trăită de viață.

Nu știu cum naiba, dar întotdeauna încep o leapșă fiind serioasă și răspunzând serios și sfârșesc prin a răspunde haios. :))

 
9 comentarii

Scris de pe Decembrie 29, 2012 în De-ale mele...personale, Diverși picurici

 

9 răspunsuri la „Leapșa…

  1. Hapi

    Decembrie 29, 2012 at 12:45 pm

    Implanturi la gambe? Eu gambe bine definite fac in 3 saptamani de sala cu tras de fiare si suplimente proteice 😉 Lucru nu tocmai usor avand in vedere ca sunt slaba
    Am citit o parere scrisa de o tipa care si-a updata fundul- nu dintr-o fitza ci pentru ca a fost bolnava si a suferit o distrofie musculara. Isi pusese implanturi in fese dar nici dupa luni de zile nu s-a obisnuit cu ele si dorea sa le scoata dar nu stia cum va arata dup-aia posteriorul ei. Nasol

     
  2. vavaly

    Decembrie 29, 2012 at 7:33 pm

    Imi place leapsa… tot caut un mijloc de a face si eu un soi de linie de finish a anului ce a trecut, ceva intre serios si haios, personal si impersonal. Pot sa o preiau? E cu cerut de voie? Sau e la libera preluare. Sa stii ca la punctul doi te sustin intrutotul…in tara calda vreau si eu :)….mergem?

     
    • Scorpio

      Decembrie 29, 2012 at 9:50 pm

      Vavaly….nu e cu cerut voie, o poti prelua si tu… :))).
      Mergem unde vrei, numai cald sa fie!

       
      • vavaly

        Decembrie 29, 2012 at 10:57 pm

        Gata, am facut si eu o lista cu vrute si nevrute :). mi a facut placere si mi a fost cu folos joaca. Va foarte multumesc!

         
  3. Marian S

    Decembrie 30, 2012 at 12:38 pm

    Adevărul este că şi eu sunt dezamăgit de absorbante. Când le găsesc la faţa locului… e semn că trebuie să-mi pun pofta în cui.
    Nasol momentu`!

    La mulţi ani şi toate cele bune, se pare că nu mai intru până la anul. 30 km de Bucureşti şi nu au interneţi ca lumea. Vă pupă Marian, că Jean v-a pupat destul. 🙂

     
    • Scorpio

      Decembrie 30, 2012 at 3:25 pm

      Marian :)))).
      La multi ani si numai bine…si noul an sa iti aduca ceea ce tu doresti!

       
  4. Alex

    Decembrie 31, 2012 at 12:51 am

    La mulţi ani fericiţi! 🙂

     

au urcat o treapta

 
