RSS

Crăciun umflat…

27 Dec

CaciuluSunt pe drumul cel bun. Aaa…vorbesc de gâlci…antiboticul m-a salvat în final.
Mă enervează doar faptul că am interzis la beute.
Zilele mele…zilele noastre s-au desfășurat cam așa:
-Crăciun la și cu părinții mei, plus fratelo și fiul meu cu prechina… masă mare, aperitive, piftie, pe alese pe culese, sarmale, friptură, cozonac, alea alea…eu poc, Bubu poc…noi poc. Nu mai poc! Râs, voie bună, poze!
-Crăciun prelungit la prietena mea…bilet de voie la beute, un pic mic, apoi m-i s-a luat paharul din mână și trecut pe suc. Râs, voie bună, poze.
-A doua zi de Crăciun…la altă prietenă, cafea, voie bună, poze la pisică.Mers apoi în București înapoi, apoi la părinții lui Bubu, plus un nepot, fiul lui Bubu cu prechina…masă mare, aperitive, nu piftie dar da șorici, pe alese pe culese, sarmale, friptură, cozonac, alea, alea, eu poc, Bubu poc, noi poc.Nu mai poc! Râs, voie bună, poze.
-A treia zi de Crăciun, un pic pe afară, tuns Bubu, tuns modern Scorpio, belit ochii pe la tarabe.
Masă mare, eu cu Bubu, aperitive, sarmale, cozonac, prăjituri. Deja, eu poc, Bubu poc, noi poc. Nu mai poc!
Liberă la stat, cu burta ca un cârnat umflat…ne jucăm de-a pinguinii și-avem mersul legănat!
Cam așa ne petrecem noi. Frigiderul e plin, nu am consumat nimic…lumea ne tot invită(să mă cunoască sau să îl cunoască…sic!)…ne îndeasă mațul cu bunătăți, noi ne rostogolim înapoi acasă.
O să ajungem în ritmul asta doi umflatei, pentru că dacă refuzăm, lumea se uită câș la noi ,,dar doar gustați un pic așa, de poftăăă!!!!!” :))
Aăă, ce am uitat să vă spun….anul ăsta moșul a fost foarte darnic, dar dintre multele cadouri, unul este…waw…caciulu meu de copil tembel.
Vă tzuc…ne mai citim!

 

 

 

 

 

 

 

 
12 comentarii

Scris de pe Decembrie 27, 2012 în De-ale mele...personale

 

12 răspunsuri la „Crăciun umflat…

  1. Drugwash

    Decembrie 27, 2012 at 5:00 pm

    Tulai, tre’ să-mi fac şi io prieteni de-ăştia, că la mine fluieră vîntu’ prin frigider. 😆

    Bine că te-ai ţinut tare, cu toate umflăturile alea. Şi bine că e pe trecute, aşa, cu bulinele alea nesuferite. De-amu ai grijă să nu recidiveze taman de revelion, c-apoi bate la ochi. 😀

     
    • Scorpio

      Decembrie 27, 2012 at 5:41 pm

      Pfff, de revel vreau sa beau. :))

       
      • Drugwash

        Decembrie 27, 2012 at 6:13 pm

        Atunci fii cu băgare de seamă (că la altfel de băgări nu mă bag 😛 ) După ultima doză de antibiotic trebuie să treacă 24 sau 48 de ore – nu mai ştiu exact – pînă să poţi gusta niscai licoare, altfel şoc anafilactic scrie pe tine. Ptiu, puşchea pe limbă! Io am păţit-o. Aşa că, mare atenţie! 😉

         
        • Scorpio

          Decembrie 27, 2012 at 6:15 pm

          :)) termin sambata antibioticul, deci…e timp! :)))

           
          • Drugwash

            Decembrie 27, 2012 at 7:07 pm

            Yee-haa!!!!! Party on!!! 😆

             
  2. Marian S

    Decembrie 27, 2012 at 7:40 pm

    Deci: gâlcile poc, boala poc, antibiotic cu noroc! Care noroc să tot fie.

    PS1: a trebuit să mă uit în dicţionar, să văd ce e aia „prechina„ 🙂

    PS2: am o marmacie nonstop lângă mine. Dialog între farmacistă şi clientul din faţa mea:
    – Aveţi supozitoare pentru adulţi?
    – De care, de febră sau de constipaţie?
    Clientul, foarte intrigat:
    – De constipaţie, doamnă! Păi, pe vremurile astea…
    Disclaimer: eu am luat aspirine.

     
    • Scorpio

      Decembrie 28, 2012 at 10:55 am

      Nu inghit aspirina niciodata din motive de stomac.

       
  3. psi

    Decembrie 27, 2012 at 8:53 pm

    🙂 eu tac și mă bucur pentru tine. mult.
    sărbători frumoase să ai!

     
    • Scorpio

      Decembrie 28, 2012 at 10:56 am

      Te simt. Sarbatori fericite si voua.

       
  4. silavaracald

    Decembrie 28, 2012 at 10:46 am

    Caciula aia, dac-o porti, te va feri de galme ulterior.
    Si eu am una asemanatoare, cu care la fel de „bine”-mi sta, dar crezi ca-mi pasa? 🙂

     
    • Scorpio

      Decembrie 28, 2012 at 10:56 am

      Slvc, o port sa stii! Si nu imi sta atat de rau… :))))

       
  5. monicas10

    Decembrie 30, 2012 at 12:34 am

    Pentru voi:

     

au urcat o treapta

 
