RSS

Sarmale și gâlci

23 Dec

Spuneam că nu am ce să scriu???
Deci nici nu am apucat să mă laud că mi-e bine și că toate sunt ok…că m-o lovit cealaltă ,,fericire” în moalele capului, ca să nu mă mai laud.
Așa că…..Zac în pat cu febră și cu amigdalele cât pumnul, adio băutură de sărbători..bine ai venit antibiotic. Și mi-e rău.Am de făcut pregătiri pentru Crăciun, sper că mâine să fiu cât de cât ok, ca să mă pot bălăngăni prin bucătărie.
Iar de acasă am fost sunată de către fi-miu, să mă anunțe panicat că de Apocalipsă-mai precis vineri, jumătate din gresia mea din bucătărie s-a răsculat, a gemut, s-a scremut, a pârâit și s-a umflat toată, ridicându-se în sus.
Nu mă întrebați ce s-a întâmplat, că zău dacă știu.
Tot ce știu(de la fi-miu) e că bucătăria mea arată ca după bombardament, iar Crăciunul mă va apuca cu ea așa răzvrătită.
În rest…. toate sunt ok. Iar eu vă zâmbesc cu toți dinții…mânjiți de albastru de metil, luat pentru gâlcile mele. :))

 
15 comentarii

Scris de pe Decembrie 23, 2012 în De-ale mele...personale

 

15 răspunsuri la „Sarmale și gâlci

  1. Diana şi Dan

    Decembrie 23, 2012 at 11:20 am

    Ufff … De ce aşaaaa ??? 😦

     
  2. Drugwash

    Decembrie 23, 2012 at 11:24 am

    Dă-le naibii de antibiotice, îţi distrugi stomacul şi ficatul! Pune mîna şi ia cantităţi mari de vitamina C – lămîie cu un pic de zahăr sau limonadă concentrată din lămîi, nu chimicale! Apoi cartofi fierţi, zdrobiţi, puşi într-o cîrpă şi legaţi la gît aşa calzi (nu fierbinţi să te frigi!)

    Gresia e posibil să fi sărit dacă a fost pusă prea strîns, fără rosturi şi s-au contractat pereţii de frig. Dar nu se ştie, poate fi şi altceva, probleme la structura clădirii (casă, bloc – nu ştiu).

    Însănătoşire grabnică!

     
    • Scorpio

      Decembrie 23, 2012 at 3:14 pm

      La cum sunt acum, crede-ma ca nu e de gluma, ar trebui direct sa fac penicilina injectabila. Ce ceaiuri? Ce lamaie?

       
      • Drugwash

        Decembrie 23, 2012 at 3:54 pm

        Toată copilăria mi-am petrecut-o cu gîtu’ umflat, ştiu mult prea bine ce înseamnă. Ghinionu’ meu că nu suportam lămîia, am înghiţit la „nasturi” de mi-am făcut ficaţii praf de tînăr. Acum strîmb din nas şi ronţăi lămîie, n-am mai pus gura pe pastile de ani de zile. Iar alcoolul e preventiv, pentru mine, cîte un pic (atunci cînd am). Sigur, organismele mai diferă, dar sînt convins că leacurile „băbeşti” sînt mult mai eficiente decît otrăvurile promovate drept „medicamente”. Long story, nu vreau să te plictisesc.

         
  3. Marian S

    Decembrie 23, 2012 at 6:32 pm

    1. Pentru amigdale si orice alte chestii de gen: fara antibiotice!!!
    Chestii fierbinti, orice, de la vin fiert si pana la ceai, in caz ca nu e bun alcoolul.
    EXCES de vitamina C. Este singura vitamina care nu creeaza niciun fel de problema daca este luata in exces. Corpul isi ia cat ii trebuie, restul la pipi.
    E bun si acel albastru de metil. E un leac mai vechi, trecut in desuetudine pe nedrept.
    2. Gresie ai zis? Sau faianta de pe pereti? Crapa de obicei la diferente mari de temperatura. Ori a fost prea frig, ori prea cald, cu aburi. Pacat, trebuie alta. Am eu un amic, maestru la acest capitol!

    Culmea, am vorbit serios. Nu ma credeti, nu-i asa? 🙂

     
    • Drugwash

      Decembrie 24, 2012 at 2:53 am

      Poate pe tine te crede, că pe mine nu. 😦 Sper totuşi să se rezolve cît mai repede, într-un fel sau altul.

      Aşa că, tuturor: Sănătate, că-i mai bună decît toate!

       
      • Scorpio

        Decembrie 24, 2012 at 3:32 pm

        Marian, Drugwash…va cred pe amandoi, numai ca este mult prea grav ca sa imi treaca asa cum spuneti voi. Daca nu cedeaza pana pe 26 ma duc la Urgente…atat e de grav, nu mai pot sa inghit si sa respir, s-au spart de doua ori pana acum(amigdalele) si continua sa fie albe.

        Marian, e vorba de gresia din bucatarie, sub mine nu locuieste nimeni de cativa ani, posibil ca diferenta de temperatura sa fi facut ca gresia sa se umfle in sus. Are cine sa o puna…Bubu. :))

         
        • Drugwash

          Decembrie 24, 2012 at 4:13 pm

          Ai încercat cu cartofi? Cînd eram copil, era la ordinea zilei tratamentul ăsta, pînă să cedeze ai mei industriei otrăvurilor. Uite aici un document care oferă tratamente naturiste pentru multe probleme. Sper să-ţi fie de ajutor.

           
          • Scorpio

            Decembrie 24, 2012 at 5:19 pm

            Le-am luat pe toate la rand, incepand cu babismele….sare, spirt, cartofi, albastru metil,ceai fierbinte, lamaie cat cuprinde, bomboane pentru gat, plus antibiotic. Sper ca de maine sa se vada ceva, ca acum nu se vede si simte decat dezastru si temperatura.

             
          • Drugwash

            Decembrie 24, 2012 at 5:41 pm

            Nu ştiu ce să mai zic… mai bine tac, decît să vorbesc prostii şi să ai de suferit. Îţi doresc să-ţi treacă şi să-ţi revii cît mai repede cu putinţă!

             
        • Marian S

          Decembrie 24, 2012 at 8:19 pm

          Ooops! Daca s-au spart e grav.
          Le-am avut umflate de nenumarate ori, le-am tratat naturist, dar nu stiu cum e cand se sparg. Nu mi s-a intamplat niciodata.
          Deci e de mers la doctor. Pacat.

          Sarbatori fericite iti urez, trecand cu brio peste aceste neajunsuri.
          Sarbatori fericite va urez tuturor.

           
  4. CARMEN

    Decembrie 24, 2012 at 11:14 pm

    Craciun fericit, sanatate si numai bucurii! La multi ani!

     
  5. Alex

    Decembrie 25, 2012 at 11:12 am

    La mulţi ani şi Crăciun fericit, cu sănătate şi numai bucurii, ţie şi celor dragi! 🙂

     
  6. Hapi

    Decembrie 25, 2012 at 1:58 pm

    raceala trece si fara medicamente. Sper ca a avut grija de tine -cineva 🙂
    Sa nu-i zambesti si lui cu albastu de metil ca doar n-ai vrea sa sperii omul

     
    • Scorpio

      Decembrie 26, 2012 at 7:05 pm

      Hapi, el mi-a indesat albastru de metil in gura(glumesc)…deci nu e vina mea daca vrea sa fuga :))
      Una peste alta, sunt pe drumul cel bun, fara antibiotic nu reuseam.

      Tuturor, va multumesc sincer pentru urari. Sarbatori fericite si voua, tuturor…dragii mei.

       

au urcat o treapta

 
