RSS

Normal.

21 Dec

Nu știu de ce, dar de ceva vreme, mai precis de când sunt fericită, nu îmi mai găsesc cuvintele.
Adică nu știu ce naiba să mai scriu.
Că sunt fericită? Sunt!
Viață mea este acum frumoasă dar total normală în normalitatea ei.Poate de aceea chiar nu am ce spune.
Eram mai inspirată atunci când eram furioasă sau sufeream sau eram pur și simplu tristă.
Despre ce să scriu? Că s-au așezat toate la locul lor? Da, s-au așezat toate la locul lor.
Trăim cu toții ceva ce pare ireal. Fiul meu se înțelege cu Bubu bine, eu mă simt împlinită, Bubu la fel.
Ne pregătim de sărbători…Le vom face în familie, cu părinții mei, apoi cu părinții lui.
Suntem împreună și construim încet viața noastră.
Și ne bucurăm de ce avem, ne bucurăm ca niște copii.

Azi cică vine apocalipsa.A câta oară, oare?
Am mai trecut prin două, pe ultima v-am anunțat-o aici…. .
Sunt sătulă de anunțuri cu să nu stăm la geam că ne ia dracu, că vine întunericul ăla de trei zile, că la ora 13 se oprește curentul….chestii de genul. Deci se știe și ora.
Așa că eu zic așa:cine crede că o mierlește azi, îl rog să îmi doneze averea.Eu nu mă supăr! :))

Am intrat în febra pregătirilor pentru examen. Am de făcut un alt proiect pentru licență, am de învățat eseuri, am de învățat. Grea e frate medicina asta, dar eu m-am băgat în asta, eu o să ies…nu mai e mult.

Zâmbesc! Zâmbesc mult acum și cel mai mult se bucură fiul meu, pentru că așa ceva era un lucru rar.
Și tot cu un zâmbet sincer vă urez și o zi cât se poate de bună, până data viitoare.

 
9 comentarii

Scris de pe Decembrie 21, 2012 în De-ale mele...personale

 

Etichete:

9 răspunsuri la „Normal.

  1. darkleya

    Decembrie 21, 2012 at 11:30 am

    Baftă cu învățatul și la licență! Că-n rest le ai pe toate 🙂

     
  2. Scorpio

    Decembrie 21, 2012 at 12:06 pm

    Multumesc Dark.

     
  3. Hapi

    Decembrie 21, 2012 at 12:46 pm

    :))) te inteleg perfect. Am si eu momente in care nu pot sa scriu, dar nu cu fericirea au legatura.
    Ci c-o anumita liniste interioara
    Daca nu o am pe asta sus amintita, nu prea mi se leaga postarile

     
    • Scorpio

      Decembrie 21, 2012 at 4:43 pm

      Cred ca despre linistea interioara e vorba si la mine. 🙂

       
  4. psi

    Decembrie 21, 2012 at 9:42 pm

    🙂 te pup. restul îl ştii…

     
  5. virusverbalis

    Decembrie 22, 2012 at 9:09 am

    Sarbatori fericite si La Multi Ani! :))

     
  6. Tiberiu Orasanu

    Decembrie 22, 2012 at 3:09 pm

    E foarte bine dacă scrii mai puţin şi trăieşti viaţa din plin.
    Sărbători fericite! 🙂

     
  7. CARMEN

    Decembrie 23, 2012 at 12:12 am

    sarbatori fericite alaturi de cei dragi, sanatate, vise împlinite, pace în suflet, dragoste si armonie! Un Craciun plin cu bucurii!

     

au urcat o treapta

 
