RSS

Provocarea-Clubul Psi

17 Dec

A mai fost publicat odată, însă acum am mai făcut mici modificări.

Codul de douăsprezece cuvinte date de psi,
ne face să ne simțim câteodată copii.
Scrie cu un stilou de filigran
și ne invită sa ne jucăm și în noul an.
Prindem friptura de pește adusă de Virus, din zbor
și ne prefacem că totul în viață este ușor.
Hydea nebună, zâmbește din spate,
mă împinge pe mine și pe Jekylla să facem păcate.
Amuzată, Almanahe îmi trimite un sărut
și-mi spune să fac și să nu mai ascult.
Și-am facut!!!!! :)))
Cammely ne vorbește despre prevedere și rugă,
încerc să ascult dar îmi vine de ducă.
Drugwash îmi oferă o informație,
râd…și mă gândesc deja la distracție.
Anacondele prin mici tertipuri, ne plagiază.
Mă fac că nu văd și-mi desenez mai departe viața pe-o pânză.
Tiberiu, profesor de viață,
mă încurajează și îmi dă sfaturi cum să nu mai merg pe ață.
Profesor cu limba înțepată e și Dictatura justiție
Și-mi place că ea e cea care aplică dreapta corecție.
Vero e tare în traducere,
iar Grișka pare șef în conducere.
Știu că în CLUB sunt încă mulți care ,,scrie”.
Mă iertați că nu v-am enumerat în această poezie,
ochii mei miopi nu v-au găsit și vouă cuvinte.
Promit să vă țin la curent cât sunt de acum încolo de cuminte. :)))

Au scris psicarmen pricopdortibiDictatura JustitieiAngelavavalyFire!altcerseninvirusverbalisGriskaVeroSome Wordsalmanaheanacodelecammely

 
37 comentarii

Scris de pe Decembrie 17, 2012 în Duzina de cuvinte și Provocările

 

Etichete: ,

37 de răspunsuri la „Provocarea-Clubul Psi

  1. dictaturajustitiei

    Decembrie 17, 2012 at 8:24 am

    Dulcico, n-aș vrea să se supere nimeni pe mine, dar ești cea mai vie dintre noi. Tu trăiești și de aceea, cred eu, ne ești dragă tuturor.

     
    • Scorpio

      Decembrie 17, 2012 at 6:24 pm

      Carmen, multumesc…deci e de bine daca batzai… :)))

       
  2. Tiberiu Orasanu

    Decembrie 17, 2012 at 12:30 pm

    Se potriveşte de minune textul, fată minunată ce eşti. 🙂 Mă bucur pentru tine, tare tare mult. Ţuc şi hug. 🙂

     
    • Scorpio

      Decembrie 17, 2012 at 6:26 pm

      Tiberiu si eu ma bucur. Multumesc.

       
  3. Marian S

    Decembrie 17, 2012 at 2:38 pm

    Clubul de psi(ho) adună chibiţi
    Ce se manifestă dresînd nişte biţi;
    Onoare îmi faceţi că mă găzduiţi
    Dar acu`, pe bune, în Club mai primiţi?

     
    • Scorpio

      Decembrie 17, 2012 at 6:27 pm

      Marian, in Club pofteste cine doreste, nu trebuie sa il primim noi sau sa ii facem ,,initierea”, ca nu suntem vreo fratie :))))

       
  4. Mitzaa Biciclista

    Decembrie 17, 2012 at 3:31 pm

    Eu, când citesc postările voastre, parcă intru în pană de idei. Nu mai știu ce ar mai fi de spus la cât de bine sunt toate spuse de voi

     
    • Scorpio

      Decembrie 17, 2012 at 6:27 pm

      Mitzo…ba mie mi-ar placea sa te vad din nou printre noi….

       
      • Mitzaa Biciclista

        Decembrie 17, 2012 at 7:18 pm

        Eu sunt tot timpul printre voi. Chiar dacă nu scriu totdeauna la temele clubului. Ori a fi membru, aşa cum eu mă simt din toată inima, nu înseamnă doar să scrii, ci mai ales să citeşti, nu-i aşa? 🙂

         
        • Scorpio

          Decembrie 17, 2012 at 8:26 pm

          Asa este! Si cand te simti in ,,putere”…sa mai ,,bagi” si tu cate ceva :)))

           
  5. Carmen Pricop

    Decembrie 17, 2012 at 8:06 pm

    Să ne ţii la curent, dar să ai grijă mare
    să nu ne tragă curentul… de urechi, de picioare!
    Cât despre a fi sau a nu fi cuminte…
    cred că-i mai important că eşti cu minte.

    Sărbători fericite şi să-ţi fie sărbătoare de-acum înainte muuuultă vreme! 🙂

     
    • Scorpio

      Decembrie 17, 2012 at 8:27 pm

      Atat cat pot o sa va tin la curent. O sa fie si sarbatoare de acum incolo.

       
  6. psi

    Decembrie 17, 2012 at 9:03 pm

    scorpio, îţi mulţumesc mult pentru tot!

     
    • Scorpio

      Decembrie 17, 2012 at 10:52 pm

      Psi, eu iti multumesc pentru ceea ce esti tu!

       
  7. cammely

    Decembrie 17, 2012 at 9:16 pm

    „Cammely ne vorbește despre prevedere și rugă,
    încerc să ascult dar îmi vine de ducă.”
    Hmmm, aşa deci, d’asta-mi eşti… 😆
    Sărbători fericite! 🙂

     
    • Scorpio

      Decembrie 17, 2012 at 10:53 pm

      Cammely, pai daca sunt pe drumuri…ce sa fac? Ma duc dupa omul meu drag!

       
  8. SimonaR

    Decembrie 17, 2012 at 9:32 pm

    Scorpio, sa ai Sarbatori minunate! Pup

     
    • Scorpio

      Decembrie 17, 2012 at 10:54 pm

      Simona, multumesc…sarbatori fericite si tie si familiei.

       
  9. almanahe

    Decembrie 17, 2012 at 9:54 pm

    Amuzată îţi trimit două sărutări! Modifică! 😆

     
    • Scorpio

      Decembrie 17, 2012 at 10:54 pm

      Ntzzz!!!! Am modificat deja…am ascultat si…am facut… :))))

       
      • almanahe

        Decembrie 17, 2012 at 10:56 pm

        Străluceşti în poze alături de hulubu’ tău, nu glumă! Cin’ se mai vaicăreşte acu’ în clubu’ ăsta, cine?! 😆

         
        • Scorpio

          Decembrie 17, 2012 at 11:03 pm

          :))) Tot io, parol…dar de alte halea…

           
  10. vavaly

    Decembrie 18, 2012 at 11:02 am

    Sa crestem si sa ne inmultim si sa scriem cum simtim! Fiecare pe limba lui dar toti intr un tot unitar.

     
    • Scorpio

      Decembrie 18, 2012 at 9:39 pm

      Sa crestem si sa scriem. Lasa inmultitul pentru altii.. :))))

       
  11. anacondele

    Decembrie 18, 2012 at 7:02 pm

    Scorpiuţa noastră cuminte! (Şi cu minte! :)) Cred că Moşul o să-ţi aducă o mulţime de cadouri! Fiindcă meriţi!
    Meriţi să fii fericită şi ţi-o doresc cu toată sinceritatea!

     
    • Scorpio

      Decembrie 18, 2012 at 9:39 pm

      Doar cu minte. Aaa, da…si acum cuminte! :))))

       
  12. Hapi

    Decembrie 18, 2012 at 8:41 pm

    Se vede ca ai o muza langa tine, Scorpio 🙂

     
  13. Hapi

    Decembrie 19, 2012 at 7:31 pm

    Muzu, muzu, de el ziceam :))

     

au urcat o treapta

 
