RSS

Duzina de cuvinte- Sadictare

15 Dec

633627368069b6003d19z

La sfârșit de aproape an, m-am gândit să fac o sadictare, așa pe scurtătură, că una uriască o să o scriu după Crăciun.
A fost un an plin de bolovanturi și asta m-a obosit pe ultima sută de metri.
Mă gândeam că o să îl închei alabastrudnic, dar nu a fost să fie așa. După ce am făcut risipitornadă de gânduri, sentimente, frustrări, visuri, chiar când mă hotărâsem să stau în banca mea, hop și destinul cu cireașambla de pe tort. Făcusem un cușcamânt cu viața să îmi văd de bătrânețile mele, dar se pare că ea avea alte planuri cu mine. Își propuscă să mă izbească în moalele capului cu un suflet cremaculat. Logic că nu am crezut o iotă din ceea ce mi se întâmpla, mi se părea imaginarativ, dar ce să vezi?Era real.
Acum, după ce sunt convinsă de ceea ce este în jurul meu, mă simt turtităn, radiez și torc ca o pisică.
Să mă auziți cum fac ,,grrrr, grrrrr”. :))) Io…Scorpio cu Hydea în suflet. Io…care nu credeam că mai poate apărea cineva nuielevat și bun și calm și…cum doream eu…cum visam eu, cum credeam că nu există decât în cărțile de pe vremea bunicii.
Ba iecsistă ! Sic!!!!! :)))

Au scris psilabulivar, dictatura justitiei, carmen pricop, abisurile.

 
26 comentarii

Scris de pe Decembrie 15, 2012 în Duzina de cuvinte și Provocările

 

Etichete: ,

26 de răspunsuri la „Duzina de cuvinte- Sadictare

  1. Mitzaa Biciclista

    Decembrie 15, 2012 at 9:46 am

    Sic! :))))

     
  2. psi

    Decembrie 15, 2012 at 2:41 pm

    sic! 😆
    ps. apăru și tabielu în cele din urmă, deodată cu textul meu.

     
    • Scorpio

      Decembrie 16, 2012 at 8:56 am

      Dau fuga la tabel, sar’na.

       
  3. vavaly

    Decembrie 15, 2012 at 3:57 pm

    da, e clar, tot iarna inspira: ba zapada, ba godaci, ba bilanturi… si ce mai bilanturi. Frumos bilant pana la urma, cu final ce promite inceput cu bine al unei noi ere. Asa sa fie!

     
    • Scorpio

      Decembrie 16, 2012 at 8:57 am

      Phiii, Vavaly…asta e tentativa de bilant…ala urmeaza in curand.:))

       
  4. dordefemeie

    Decembrie 15, 2012 at 6:58 pm

    Chiar ca ti-a iesit… si ma bucur mult ca iescista 🙂

     
    • Scorpio

      Decembrie 16, 2012 at 8:57 am

      Mi-a iesit, mi-a iesit…pe ochi, prin nas, pe deasupra capului…fericirea :)))) .

       
  5. cammely

    Decembrie 15, 2012 at 8:50 pm

    mă simt turtităn inima de asa naratiune 🙂

     
  6. dordefemeie

    Decembrie 15, 2012 at 11:28 pm

     
    • Scorpio

      Decembrie 16, 2012 at 8:58 am

      Si iau steluta si imi pun o dorinta…. :))

       
      • dordefemeie

        Decembrie 16, 2012 at 10:04 am

        Bravo. Felicitari. Frumoasa atitudine 🙂

         
  7. abisurile

    Decembrie 16, 2012 at 11:25 am

    „Făcusem un cușcamânt cu viața să îmi văd de bătrânețile mele, dar se pare că ea avea alte planuri cu mine. Își propuscă să mă izbească în moalele capului cu un suflet cremaculat.” Pai vezi ce se poat intampla cand o lasai de capul ei?

     
  8. Carmen Pricop

    Decembrie 16, 2012 at 11:27 am

    Tre’ să iegziste, după aşa dorinţă mare! Să-ţi fie tot tortul plin de cireaşamble, nu numai moţul! :))

     
  9. Hapi

    Decembrie 16, 2012 at 11:03 pm

    Dar stiu ca m-ai pus sa caut prin DEX niste cuvinte….

     
  10. monicas10

    Decembrie 19, 2012 at 8:22 am

    Mulţam Scorpio! 😆
    De dim mi s-a împ… îmc… pfui, am înc să c cu… cu!

     

au urcat o treapta

 
