RSS

Duzina de cuvinte-Fără canoane

24 Noi

Sunt în proces de vindecare, de acomodare. Al sufletului meu cașetic și plin de frustrare. Frustrări ale trecutului, ale neîmplinirilor, ale lucrurilor urâte din viața mea.
Până nu demult eram o odaliscă a trăirilor celorlalți și simțeam că mă vând iluziilor false.
Am spus de curând că eu nu îmi găsesc locul, că simt că nu sunt născută la momentul potrivit, că sentimentul de metempsihoză mă urmărea permanent, încercând să îmi găsesc liniștea și locul meu.
Sunt în plin proces de ablație, mă transform din nou…pentru că o rapsodie de trăiri s-a abătut asupra mea, din exterior. Printr-un miracol(miracol?) mi se cere să scap de cearcăne și să cred cu desăvârșire în ceea ce este acum. Să mă las trăită de viață, să mă las purtată de normal…să am grijă ce îmi doresc, pentru că se poate îndeplini. Oare?
Nu trăiesc după un canon. Nu trăiesc cu bariere impuse. Trăiesc întotdeauna după cum și ce simt.
Am avut mereu visuri ireale căutând normalul…și mi-am furat-o mereu de la viață.
Brusc, oprindu-mă pur și simplu, am primit gratis normalitate.
O normalitate născută din și cu o patimă, care mă sperie. Pentru că nu am mai avut de mult timp parte de așa ceva. Acum…nu știu ce să fac cu ea.
Am cerut timp…și mi s-a acordat. Și pentru prima oară, nu mă grăbesc.
Trebuie să văd și să simt cu adevărat că normalul din anormal, există.
Iubiți-vă mult!

Au scris : dordefemeie, Irealia, Dictatura Justitiei, , Psi, Arcon, Vant de toamna, almanahe,

 

Etichete: ,

19 răspunsuri la „Duzina de cuvinte-Fără canoane

  1. dordefemeie

    Noiembrie 24, 2012 at 10:52 am

    Ai cerut timp si ti s-a acordat? Si reusesti sa nu te mai grabesti… Trebuie sa invat de la tine 🙂

     
    • Scorpio

      Noiembrie 24, 2012 at 2:45 pm

      o sa incerc…dar s-ar putea ca doar gura sa fie de mine.. :)))

       
  2. arconsebastian

    Noiembrie 24, 2012 at 1:29 pm

    Unde gasim normalitate gratis? Vreau si eu.

     
    • Scorpio

      Noiembrie 24, 2012 at 1:32 pm

      Este adevarata treaba cu ,,asteapta si o sa vina”. Exact cand m-am oprit eu din cautarile mele, a venit singura spre mine!

       
  3. irealia

    Noiembrie 24, 2012 at 2:04 pm

    Ne iubim! Promit! 🙂

     
  4. dictaturajustitiei

    Noiembrie 24, 2012 at 2:56 pm

    Mă bucur pentru tine. Să mergi înainte pe drumul acesta plin de iubire !

     
  5. almanahe

    Noiembrie 25, 2012 at 4:09 pm

    Miracol aşteptăm cu toţii şi în lucrarea-ntru desăvârşire
    Canon, frustrare, cearcăne, ori patimă ne sunt, de încercare poteci.
    Iar sufletul ne e când rapsodie, când caşetic, în proces de zămislire,
    între metempsihoză şi ablaţie, de-acomodare, odaliscă nădăjduind pe veci.

     
    • almanahe

      Noiembrie 25, 2012 at 4:10 pm

      Azi las aceleaşi 4 versuri tuturor, căci timpul mă înghesuie, iertat să-mi fie! 🙂

       
      • Scorpio

        Noiembrie 26, 2012 at 11:12 am

        Olimpia…ai spus totul in 4 randuri.

         
  6. psi

    Noiembrie 25, 2012 at 7:17 pm

    sădim trandafirul acela, împreună. îl meriţi pe deplin! 😉

     

au urcat o treapta

 
