RSS

Al cincilea anotimp.

19 Noi

Ați auzit de al cincilea anotimp?
Eu da, de curând. Este anotimpul lui Scorpio.
A tot vorbit Hydea pe aici, a folosit și diemul și a dat în cap provocării, însă aceasta, amețită, a spus că e nevinovată și că nu ea este ,,autorul”.
Mi-ați spus să nu îmi mai Aştept fericirea,  că vine ea singură….
Băi….a băgat capul mic, de după colț și a spus că momentan diemul a a făcut-o să apară.
Eu, Hydea, pe persoană fizică, n-am făcut nimic mai mult, mă jur…parol…
Ba chiar nu am avut timp pentru că mă preocupă alte cele, mult mai importante.
Hydea s-a înfoiat ea că Da din coate……și a folosit cărămida, Jekylla a zâmbit sfioasă, oftând romantic, dar în final i-a lăsat loc lui Scorpio. E timpul să se descurce un pic singură.
Al cincilea anotimp este al ei.Nu știe cât durează acest anotimp, dar știe că este ciclic, că se repetă ca și vara, ca și iarna…
Dacă Jekylla e În derivă……dacă cerberul Hydea stă de pază, Scorpio pășește acum cu pași mici, pentru că îi este frică de ce a venit pe neașteptate în viata ei. Nu mai crede în frumosul ce a apărut și timid încearcă să se ciupească, asta pentru a se convinge dacă e real. Trăiește exact clipa, fără a face sau a se gândi la planuri de viitor.Când e atât de frumos totul, parcă  dă  de bănuit. Așa că ,,friptă și arsă” destul, Scorpio nu se mai grăbește.Nici nu speră!De crezut, mai greu. Doar se bucură de prezent, pentru că avea nevoie…
În rest…Hydea, azi și mâine și pentru nu știu cât timp s-a băgat la somn. Iar Jekylla stă pe norișorul ei roz  și pufos și oftează mulțumită …

Au scris ,,Provocarea” PsiSome WordsdordefemeieRaftul cu ganduricarmen pricopMarianacammelyDictatura Justitieialmanahe.

 

Etichete: , , , ,

14 răspunsuri la „Al cincilea anotimp.

  1. dordefemeie

    Noiembrie 19, 2012 at 7:45 am

    Daca Jekylla e multumita… sunt si eu 🙂

     
  2. SimonaR

    Noiembrie 20, 2012 at 3:00 pm

    Bun venit Scorpio! 😀

     
    • Scorpio

      Noiembrie 21, 2012 at 11:44 am

      Bine te-am gasit Simona :)) .

       
  3. almanahe

    Noiembrie 20, 2012 at 3:11 pm

    În sfârşit! 😆 Sper să te ţină…şi norişorul roz, şi patul, ca pe-o frumoasă adormită, dar cu prezentul treaz. 🙂

     
  4. psi

    Noiembrie 20, 2012 at 7:16 pm

    😀 carme diem, draga mea! nevoie am cam avea să ne vorbim, să ne vedem… cam demult nu s-a mai întâmplat asta şi e şi vina mea, ştiu…

     
    • Scorpio

      Noiembrie 21, 2012 at 11:45 am

      Psi, tu esti cu mine prezenta…stii, stiu…

       
  5. silavaracald

    Noiembrie 21, 2012 at 8:27 pm

    Al cincilea anotimp?
    Iote că m-ai ambiționat, așa că o să-mi confecționez și eu a treisprezecea lună din calendar. Să văd unde-o bag. Cred că totuși pe undeva printre alea de vară, s-o lungim un pic, că nu-mi place frigul. 😀

     

au urcat o treapta

 
