RSS

Duzina de cuvinte- Dau din coate…

17 Noi

   

,,Ia gata, că m-am plictisit să o tot las pe Jekylla să se cace toată pe ea că îi joacă feste corazonul, fericirea, plm…
O înțeleg că starea ei este datorată faptului că vrea liniște, că vrea iubiri posibile-imposibile, că își așteaptă acea fericire ca la carte…băi, mă lași?
Tu nu înțelegi că fără un pic de agitație, ea, eu, noi..nu funcționam? Că suntem deghizate în fetițe cuminți, dar numai noi știm ce e în mintea noastră perversă?
Cică…,,sunt o crisalidă timidă ce așteaptă căldura unui suflet, care să mă facă să ies și să mă prefac în fluture cu aripi de filigran”…Să mori tu, Jakyllo…că ești timidă….
Ai în tine destul curaj cât să găsești singură antidotul tuturor dilemelor tale. E un risc pe care tu ți-l asumi mereu, chiar dacă ți-o mai furi câteodată. Dar ce-ți placeee…perversă micăăă.Ce îți mai plac jocurile astea provocatoare ale vieții…cum ți se mai rotesc cei doi neuroni, încercând să găsești alte jocuri, când cele vechi te plictisesc…
Io zic așa Jekyllo…vine iarna și știu că nu îți place și te plictisești îngrozitor.
Se pare că lumea în ziua de azi trăiește cu carpe diemul în buzunar.Ține-l și tu în geantă și când apare provocarea, dă-i cu diemul în cap să o zăpăcești și să îți faci de lucru.
Și să îmi dai și mie de lucru, că am cam stat pe tușă…” Hydea

Au scris: Carmen PricopvirusverbalisdordefemeievavalyDictatura JustitieiIrealiapsiVeroincognitoalmanahe

 

Etichete: , ,

27 de răspunsuri la „Duzina de cuvinte- Dau din coate…

  1. dordefemeie

    Noiembrie 17, 2012 at 10:17 am

    Desteapta Hydea noastra 🙂

     
  2. psi

    Noiembrie 17, 2012 at 12:47 pm

    măi, da ce se mai ceartă fetele astea ale tale! aştept să văd dacă doare clipa… da mai într-o parte, aşa, să nu mă nimerească!

     
    • Scorpio

      Noiembrie 18, 2012 at 9:53 am

      Psi, daca se plictisesc, normal ca nu se pun nici de acord. :))

       
  3. dictaturajustitiei

    Noiembrie 17, 2012 at 12:59 pm

    Bună !
    Îmi place că te-ai hotărât să lupți.

     
    • Scorpio

      Noiembrie 18, 2012 at 9:54 am

      Daaa…eu ma lupt mereu cu mine… :)))

       
  4. SimonaR

    Noiembrie 18, 2012 at 12:37 am

    Hydea ia atitudine…. sunt curioasa ce urmeaza 😀

     
  5. virusverbalis

    Noiembrie 18, 2012 at 9:48 am

    Intentia conteaza..Restul vine de la sine! :)) O zi faina! :))

     
    • Scorpio

      Noiembrie 18, 2012 at 9:55 am

      Restul mereu vine de la sine( impins de mine, bineinteles).

       
  6. Marian S

    Noiembrie 18, 2012 at 10:34 am

    Ca să citez o vorbă clasică: de data aceasta mă abţin.

     
  7. silavaracald

    Noiembrie 18, 2012 at 12:49 pm

    Ce-mi place când preia cucoana Hydea controlul!
    Brava ei! 😀

     
  8. Vero

    Noiembrie 18, 2012 at 4:17 pm

    E tare bine când poţi să găseşti antidotul de una singură!

     
  9. Hapi

    Noiembrie 20, 2012 at 10:00 pm

    Of, cate lucruri sunt in geanta ta, numai carpediemul cred ca mai lipseste .
    sau tu faci parte dintre doamnele care au ordine in poseta? 🙂

     
    • Scorpio

      Noiembrie 21, 2012 at 10:43 am

      Am multe, dar in ordine :))) .

       
  10. Allure

    Noiembrie 23, 2012 at 9:20 am

    Tare metafora cu cărămida 🙂 Bine că ai dublă personalitate 😆

     
    • Scorpio

      Noiembrie 23, 2012 at 11:14 am

      :))) Nu stiu daca am… ma ,,alint” eu spunand asta .

       

au urcat o treapta

 
