RSS

Ni-mică

06 Noi

Se pare că cei 20 de ani pe un picior nu prea îmi priesc.
SAU….
Sau Bărbosul s-a supărat puțin pe mine…sau trebuia să primesc o lecție sau trebuie să îmi dau seama că există alte lucruri mai importante decât lamentările mele de corazon p-izdos.
Cele petrecute în ultimile zile, pe mai multe planuri… m-au bulversat un pic(un pic mai mult) și mi-am dat seama că eu sunt cea mai importantă pentru mine.
Deci…
O să dispar puțin din peisaj pentru niște…investigații. Că te duci pentru una și dai de alta.  Și  trebuie, că nu-i de glumă!
Dacă bateți la ușă și nu vă vedeți, înseamnă că sunteți la moderare fără vina mea și va trebui să așteptați să vă scot de la întuneric.
În rest…sunt atât de mică pentru lumea aceasta, încât trecerea mea e aproape pe vârfuri ca să nu deranjez destinul.Destin care oricum ce știe el, aia face, pot să mă pun eu și în cur și în cap…degeaba!
Sunt exact ce am mai spus…,,nisip purtat de vânt  ”….

 
20 comentarii

Scris de pe Noiembrie 6, 2012 în De-ale mele...personale

 

20 de răspunsuri la „Ni-mică

  1. vesnic indragostit

    Noiembrie 6, 2012 at 9:42 am

    Cred ca mai curand un licurici si nu un fir de nisip! Daca ar fi mai multi,ar fi minunat sa privesti lumea cand vine intunericul si se subtiaza curajul! Interesanta ideea cu „corazonul!

     
    • vesnic indragostit

      Noiembrie 6, 2012 at 10:21 am

      Si sa revii „in parametrii” cat mai curand! Sanatate multa!

       
  2. Marian S

    Noiembrie 6, 2012 at 10:36 am

    Sanatate, ca-i mai buna decat toate.

     
  3. Drugwash

    Noiembrie 6, 2012 at 1:43 pm

    Îţi ţin pumnii, că mai mult nu pot să fac şi-ţi doresc să fie doar o sperietură sau cel mult ceva uşor rezolvabil. Multă sănătate!

     
  4. Tiberiu Orasanu

    Noiembrie 6, 2012 at 3:47 pm

    Ai grijă de tine că asta este cel mai important lucru. Multă sănătate!

     
  5. Andreotti

    Noiembrie 6, 2012 at 4:10 pm

    Să ai grijă de tine! Ești mai importantă decât crezi. E timpul să te ocupi și de tine!
    Sănătate multă!!!!!!

     
  6. psi

    Noiembrie 6, 2012 at 8:06 pm

    hmmmm….. 😦 trebuie să te sun.

     
  7. Domnul Bob

    Noiembrie 6, 2012 at 8:12 pm

    Să fie o nimică toată
    Căci munții se-acoperă acuș cu vată
    Și schiurile tropăie de nerăbdare
    Să-ți stea pe pârtie-n picioare

    Iar de la Domnul Bob o îmbrățișare, gânduri bune și mult optimism. Ba o să îndrăznesc și un pupic. Vroia pe-obraz să-ți stea un pic.

     
  8. Scorpio

    Noiembrie 7, 2012 at 7:41 pm

    @ All…va multumesc tuturor.

     
  9. almanahe

    Noiembrie 8, 2012 at 4:18 am

    La mulţi ani, Scorpionule! Rămâi cu noi! 🙂

     
  10. Georgiana

    Noiembrie 8, 2012 at 1:52 pm

    îți doresc să fii bine! te pup și te aștept cuminte 🙂

     
  11. silavaracald

    Noiembrie 9, 2012 at 10:36 am

    Cu ganduri bune la tine, te astept sa revii, in forma excelenta!
    :-*

     
  12. gabi8154

    Noiembrie 10, 2012 at 3:13 am

    Nici noi, ceilalti, nu suntem diferiti, Scorpiuto. Tot fire de nisip, purtate de vant!

     
    • Scorpio

      Noiembrie 10, 2012 at 12:07 pm

      Multumesc tuturor pentru urari.

       
  13. virusverbalis

    Noiembrie 10, 2012 at 1:14 pm

    Sper ca totu-i ok! O zi frumoasa!

     
    • Scorpio

      Noiembrie 10, 2012 at 7:21 pm

      Vv..nu prea e, dar mergem mai departe.

       
  14. Allure

    Noiembrie 23, 2012 at 9:02 am

    Ești mai mare decît crezi. Eu îți urasem sănătate încă din postul anterior, fără a-l fi citit pe acesta și a realiza că e binevenită urarea, deci o mai spun o dată. Ai grijă de tine – totul va fi bine! O îmbrațișare și un gînd bun :hug:

     
    • Scorpio

      Noiembrie 23, 2012 at 11:13 am

      Am grija de mine…si de multi altii. Multumesc.

       

au urcat o treapta

 
