RSS

Provocarea-Mesaj ascuns

05 Noi

julMesa meu cunsas tees trupen voi cei din uljur meu, nelepriete leme și niioame reca mă nosccu pe nemi cu văratade.
Voi tețisun cei reca veția tuldrep să trațiin în suluniver meu și să îmi ațicre fortulcon.
Voi tețisun cei roracă le mitper să mă ticecri, trupen că taas tees structivcon trupen nemi.
Nu am voiene de delau sefal reca să mă diceri, iar voi știți taas.
truPen voi, cei reca cețifa tepar din țavia mea, un plusim mescmulțu nu tees de junsa.
giiDra mei, geledra leme…tețisun meniioa reca știu că nu am voiene de turisfa tuitegra ci de ticicri ctiveconstru. Pe reca le ceptac răfă să scot un netsu. Le ceptac maitoc trupen că știu că sunt sespu cu o ritatesince dantădebor și răfă năriemeschi.
julMesa meu tees trupen meniioa reca știu că sunt o toarevisă și așa voi mâneră și…nu vor cercaîn să mă beschim.
Voi tețisun cei reca știți cât de mult besciu eu meniioa și nu cațiîncer să bațischim taas.
Voi tețisun cei reca știți cât de mult va besciu.
Iar tot ce va pot nespu eu nu tees decât ,,Mă clinîn și vă pectres trupen că tațiexis în țavia mea”.

Au scris: psidordefemeiecarmen pricopincognitoIrealiacammelyalmanahesilvingSome WordsGriskadagatha

 
31 comentarii

Scris de pe Noiembrie 5, 2012 în Duzina de cuvinte și Provocările

 

Etichete: ,

31 de răspunsuri la „Provocarea-Mesaj ascuns

  1. dordefemeie

    Noiembrie 5, 2012 at 9:10 am

    Greu am citit dar a meritat fiecare cuvintel. Si noi te imiubi.

     
  2. cammely

    Noiembrie 5, 2012 at 10:18 am

    pui aici la incercare nivelul de inteligenta al omului? 😆
    trebuia sa ai si un cronometru care sa ne indice cat de repede am reusit sa descifram mesajul ascuns. 🙂
    pipuci scutoorpi

     
    • Scorpio

      Noiembrie 5, 2012 at 5:34 pm

      Nuuu, e doar un mesaj ascuns… :))) pupici.

       
  3. Marian S

    Noiembrie 5, 2012 at 10:54 am

    Mi se limbă plimba-n gură, gen.

     
  4. vesnic indragostit

    Noiembrie 5, 2012 at 12:50 pm

    Sar voce ima rar! Ritme tot pectulres!

     
    • vesnic indragostit

      Noiembrie 5, 2012 at 12:56 pm

      Corectez! Asa ceva mai rar! Meriti tot respectul! (parca e mai bine!)

       
      • Scorpio

        Noiembrie 5, 2012 at 5:31 pm

        :)) adica… ,, asa vace mai rar. ritime tot ctulrespe!”

         
        • vesnic indragostit

          Noiembrie 6, 2012 at 8:12 am

          Asta am incercat sa spun.Dar daca nu cunosti limba,mai bine te opresti pt.ca transmiti nimic…

           
  5. incognito

    Noiembrie 5, 2012 at 2:27 pm

    Haha :))
    Cu siguranță mesajul a ajuns la cine trebuie 🙂

     
    • vesnic indragostit

      Noiembrie 5, 2012 at 3:14 pm

      In ce ma priveste,da.Si ma inclin in fata exemplului dat! Multumesc inca odata!

       
  6. irealia

    Noiembrie 5, 2012 at 3:21 pm

    Ţavia atsa e galoă frăă pierteni…

     
    • Scorpio

      Noiembrie 5, 2012 at 5:32 pm

      :)) aoleu, tu le-ai imbarligat mai rau ca mine, eu doar am despartit invartidu-le…
      Si da, viata asta e goala fara prieteni, ai dreptate.

       
      • irealia

        Noiembrie 5, 2012 at 5:37 pm

        🙂 Hai, măcar ”țavia” trebuia să-ți fi sunat familiar 🙂

         
  7. psi

    Noiembrie 5, 2012 at 7:44 pm

    😀 eu îţi mulţumesc.. pentru acelaşi lucru!
    n-a fost greu de citit, dar cred că ţi-a luat ceva timp să-l ascunzi! felicitări, mi-a plăcut ideea!

     
    • Scorpio

      Noiembrie 5, 2012 at 7:54 pm

      Mi-a luat o tarica de timp…unul mic :)) .

       
  8. Carmen Pricop

    Noiembrie 5, 2012 at 9:12 pm

    gemCule uriebuc iuni de la alţiceil. mescMulţu şi eu! 🙂

     
  9. SimonaR

    Noiembrie 5, 2012 at 11:19 pm

    Neîmbârligat: you made my day! 😀

     
  10. almanahe

    Noiembrie 6, 2012 at 1:07 am

    Ec bunăne tieş! Ra buitre ăs cemfa aim sde cesta ţiuexerci, e xantrela! Riusc iş âdr… 😆

     
    • Scorpio

      Noiembrie 6, 2012 at 1:32 pm

      Dar ti-a iesit textul…. :))))

       
  11. dagatha

    Noiembrie 6, 2012 at 5:54 pm

    căda isP un cefa nid taas o recavopro uăno, ăs zive ut!!!!!
    simply loved it!
    🙂

     
  12. virusverbalis

    Noiembrie 10, 2012 at 1:11 pm

    Ca tze plangu` lea ochii`a tai? :))

     
  13. Allure

    Noiembrie 23, 2012 at 8:56 am

    Haioasă ideea mesajului ascuns și frumos mesajul în sine. Sună ca un fel de țigănească-greacă :)))) Să fii sănătoasă ! 🙂

     

au urcat o treapta

 
