RSS

Duzina de cuvinte- Leul amarcuș

20 Oct

 

O maimuță solo, tunsă cam modern,
șușotind tufalnic unui rinocern,
spunea clar că-i veridicat
că bătrânul leu nu e bun la pat.

Întâia leoaică, mândra lui regină,
supărată tare dar inocentimă ,
degeaba-l așteaptă pe la rosuar.
Leul ocolește intimul altar.

Rinocernul crede și în pas clarid,
fuge către leu și-l întreabă acid:
,,Băi mărite leu tu ai calanod,
de tu nu m-ai f.., ți-ai făcut un nod?”

În loc să trecercuri pe lângă iatac
mai bine te-oprești și bagi ață-n ac.
Nu este soludic să te faci că ninge,
pentru că leoaica o să te alunge.

Rinocerne dragă, șarece pistatic,
ce noroc cu tine, că ești un bun sfetnic.
Leul amarcuș se gândi puțin…
,,Fugi la prăvălie, cumpără-mi țelin.”

Au mai scris: almanahelabulivarpsipoezele,anaveronica,

 

Etichete: , ,

13 răspunsuri la „Duzina de cuvinte- Leul amarcuș

  1. almanahe

    Octombrie 20, 2012 at 8:04 am

    ţelinu’ îi bun, face leul tun!

     
    • Scorpio

      Octombrie 22, 2012 at 5:01 pm

      Cred ca si pe rinocern, dar nu a vrut sa spuna.. :)))

       
  2. Marian S

    Octombrie 20, 2012 at 6:14 pm

    De mi-o tragi în meclă, de mă sui pe targă
    Tot am să spun versuri, chiar în limba spargă.
    Am să-ţi spun în versuri, măi dragă fimeie
    Ce ţi-oi face-n fofo (mintea-n loc să-ţi steie).

    Amarcuş îmi vine să mă frichied
    (Asta-i de la starea mea de trepied).
    Nu-s nici ca Calache, n-am nici calanod
    Dar i-aş da de muncă până face nod.

    Drept să spun: acuma nu poci să continui
    Până nu mă lămur dacă tare vinu-i.
    Mâine m-oi întoarce, foarte ne-soludic
    Şi-am să fac trecercuri cam la fel de ludic.

     
  3. psi

    Octombrie 20, 2012 at 8:40 pm

    acu ai rămas restantă să ne spui în vers, dacă bunul rinocer fugi la prăvălie să aducă leul pe calea cea bună! 😆

     
    • Scorpio

      Octombrie 20, 2012 at 9:13 pm

      Pai daca ii pasa de el..se duce, ce sa faca? :))

       
      • psi

        Octombrie 20, 2012 at 10:12 pm

        bun rinoceru la casa leului! buun! 😀

         
  4. Vero

    Octombrie 21, 2012 at 12:06 am

    Care vasăzică, puţin ţelin şi gata, leul şi leoaica vor trăi fericiţi până la adânci bătrâneţe! Ce simplu e! 😀

     
    • Scorpio

      Octombrie 22, 2012 at 5:01 pm

      Serios…daca nu telinul, atunci ce?

       
  5. dictaturajustitiei

    Octombrie 21, 2012 at 7:19 pm

    Țelin o fi un medicament universal ? Prostia o vindeca-o ?

     

au urcat o treapta

 
