RSS

Spre aducere aminte

17 Oct

Nu aș fi vrut să scriu asta și cu toate acestea, ceva m-a împins…
Astăzi se împlinesc trei ani de când o persoană minunată, pe care am avut onoarea să o ,,cunosc” virtual și să îi citesc trăirile, fricile și temerile…nu mai este printre noi.
Era un om extraordinar care își iubea viața, dar mai mult decât asta…iubea enorm pe cei dragi lui…
În lupta sa cu o boală nemiloasă, în loc să se plângă…el ne învăța pe noi cei ,,mici” cum să ne trăim viața…
Nu pot să nu îl citez cu un pasaj, care arată cât de mult îi păsa de cei din jur, de noi cei necunoscuți, învățându-ne să ne iubim…
,,Ne pierdem în atâtea lucruri mici….materiale……și adesea uităm să iubim. Uităm să iubim orice răsărit de soare, orice adiere de vânt…….Care este sensul vieții noastre? Singurul răspuns care îmi vine în minte este iubirea…..în toate formele ei.”
…………..
Iar ca răspuns la tot ceea ce EL ne spunea…o altă prietenă virtuală scria…
,,Avem doar câteva zeci de ani, în care să trăim frumos, să ne împlinim, să ne atingem potențialul, să ne transformăm în oamenii care ne-am imaginat că o să fim. În cele câteva zeci de ani, trebuie să ne urmărim idealurile, să ne iubim, să greșim uneori, și să o luăm, de fiecare dată, de la capăt. Nu e deloc simplu, dar nici extrem de complicat, este realizabil.
Sunt câteva sfaturi, care ne pot ajuta să facem călătoria asta mai ușoară. Nimeni nu se poate întoarce în timp și să o ia de la început, dar oricine poate începe, chiar acum, să creeze un alt final.
Iată câteva metode de a încerca să mergem mai departe:
Nu mai petrece timp cu persoanele nepotrivite.
Nu mai fugi de probleme.
Nu te mai minți.
Nu-ți pune nevoile la finalul propriei liste de priorități.
Nu mai încerca să fii ceea ce nu ești.
Nu mai ține cu dinții de trecut.
Să nu îți mai fie frică să greșești.
Nu te mai mustra pentru greșelile vechi.
Nu îți mai pierde timpul dând explicații și scuzându-te la nesfârșit pentru greșeli.
Nu mai încerca să îți cumperi fericirea.
Nu mai aștepta fericirea de la ceilalți.
Nu respinge relații noi pentru că cele vechi nu au mers.
Nu mai concura cu toți ceilalți din jurul tău.
Nu mai trece cu vederea frumusețea bucuriilor mărunte.
Nu mai alerga după lucrurile greșite, dă lucrurilor bune șansa de a te găsi.
Nu îți mai face atâtea griji.
Timpul este viața noastră.
Cel mai bun cadou pe care îl poți da cuiva este timpul tăƒu!

Nimeni nu l-a uitat…iar azi, cu mare respect și sfială, am simțit nevoia să scriu despre Armand.((http://www.amcancer.blogspot.ro/)

 
14 comentarii

Scris de pe Octombrie 17, 2012 în Diverși picurici

 

14 răspunsuri la „Spre aducere aminte

  1. Daniel Onaca

    Octombrie 17, 2012 at 7:24 am

    Nu trăiesc degeaba oamenii care pot genera astfel de ganduri la semenii lor ramasi in viața. Frumos ai scris.

     
  2. almanahe

    Octombrie 17, 2012 at 8:54 am

    Dumnezeu să-l odihnească!

     
    • Scorpio

      Octombrie 17, 2012 at 9:55 am

      Si sa aiba grija de acolo de sus de printesele lui…

       
  3. dordefemeie

    Octombrie 17, 2012 at 9:43 am

    Am deschis linkul si am ramas extrem de impresionata de ce am citit acolo. Dumnezeu sa-l odihneasca.

     
    • Scorpio

      Octombrie 17, 2012 at 9:54 am

      Initial nu am vrut sa il pun, dar cred ca blogul poate povesti mult mai multe…

       
  4. coolnewz/Ratatouille

    Octombrie 17, 2012 at 9:46 am

    nu stiam despre Armand. Acum 3 ani nu eram prin blogosfera. Dar am citit si mai citesc acolo unde ne-ai trimis. E greu de „digerat” dintr-o bucata. Insa e util sa ne aducem aminte cine si ce suntem in clipele noastre de orgoliu si (senzatie de) atotputernicie!

     
    • Scorpio

      Octombrie 17, 2012 at 9:54 am

      Eu pe Armand nu l-am cunoscut in blogosfera, ci in alta parte virtuala unde ne impartasea ,,trairile” lui. Apoi a facut si blogul…

       
  5. silavaracald

    Octombrie 18, 2012 at 11:30 am

    Ar trebui ca metodele tale de a merge mai departe sa ni le printam si sa le punem la capul patului, ca sa le citim seara la culcare, dar, mai ales, dimineata la trezire. Poate atunci am sti sa ne traim mai frumos viata. 🙂

     
    • Scorpio

      Octombrie 18, 2012 at 2:58 pm

      Slvc…trebuie sa precizez (am scris deja asta) ca sunt scrise de o amica virtuala , ca un gand bun pentru Armand…

       
  6. Hapi

    Octombrie 19, 2012 at 9:43 pm

    Nu l-am cunoscut virtual, nu scriam inca,nu citeam bloguri, dar imi inchipui ca voi cei care-l stiati ati trait putin din drama lui
    Dumnezeu sa-l ierte

     
  7. monicas10

    Octombrie 20, 2012 at 10:58 am

    Poţi iubi o persoană fără a o cunoaşte fizic? Eu da… E suficient doar să ştii că există
    Un cadou pentru tine: 🙂

     
  8. xblondix

    Octombrie 24, 2012 at 9:49 am

    ft frumos scris!

     

au urcat o treapta

 
