RSS

Duzina de cuvinte-Suflă-mi in minte

06 Oct

 

Sunt o biată femeie!
Sunt singura femeie din ,,lumea” mea care mai crede în iubire.
Sunt femeia născută în secolul trecut, care spune celor apropiațidragostea este pentru ea ceva real și nu o utopie.

Sunt femeie!
Sunt aceeași femeie care spune un simplu ,,Te iert dar nu uit!”, celor ce privesc uimiți cum dragostea mea pentru ei se transformă la final într-un mare și chinuitor ignor.
Sunt femeia care odată privea iertător și care acum,  cu o privire circulară, alege o altă persoană în locul tău, fără regret.

Sunt eu!
Sunt însă o femeie vânător care își aleargă prada pe un teren de mare întindere…și care, la data la care scrie își ascute ghearele …

O altfel de ,,Duzină”..la psialmanaheSebastianVirusverbalisdordefemeieCristian GheorgheDictatura Justitiei

 

Etichete: , , ,

12 răspunsuri la „Duzina de cuvinte-Suflă-mi in minte

  1. monicas10

    Octombrie 6, 2012 at 8:44 am

    Bună dimineaţa, Scorpio! 🙂
    Ca să vezi… tocmai citeam asta:

    😉

     
  2. almanahe

    Octombrie 6, 2012 at 8:54 am

    Mi-ai amintit de-o replică a unui amic, maşinistul teatrului pe-atunci. Aveam spectacol la Braşov mai demut, să tot fie vreo 7-8 ani şi seara ne-am pus la vorbe cu englezoaicele şi nişte englezoi, machitori toţi. Şi stând noi la vorbă, n-am simţit când am dat pe gât vreo 2 ginuri buşite, căci maşinistul făcea (pro)porţiile şi le inversase.
    Mi-a fost rău în seara aia, de numa’ baia a ştiut de mine vreo 3 ore. Întorcându-ne acasă, pe drum, maşinistul, de ciudă că el n-a mai avut cum să se-mbete în seara aia, că a trebuit să „se ocupe” de mine, să-mi explice cum e cu mahmureala (io începătoare, deh), se uita la mine şi zicea cu o vădită afecţiune în voce, actoriceşt, bând şi din sticlă câte un gâtuleţ: „Beata femeie!”, pe urmă mai băga câte un Nţ, nţ…şi iar „Beata femeie!” 🙂

     
  3. Marian S

    Octombrie 6, 2012 at 10:30 am

    Ia de colea, în loc de gheaţă pe frunte:

     
  4. Vero

    Octombrie 6, 2012 at 10:38 am

    Nu eşti doar „femeia născută în secolul trecut”, eşti şi femeia născută în mileniul trecut! 🙂

     
  5. dordefemeie

    Octombrie 6, 2012 at 10:52 am

    Esti Femeie… restul nu mai conteaza…

     
  6. psi

    Octombrie 6, 2012 at 11:25 am


    un strop de roz?

     
    • Scorpio

      Octombrie 6, 2012 at 1:07 pm

      :)) mai bine mov…rozul nu imi place…

       
  7. dictaturajustitiei

    Octombrie 7, 2012 at 7:31 pm

    Scorpion cu gheruțe ? Îmi place.
    Mult succes la vânătoare !

     

au urcat o treapta

 
