RSS

Provocarea- Eu sunt acum

01 Oct

Eu sunt acum, mă vezi?
Privește-mă și crezi când spun
că eu sunt vie.
Nu sunt un puf de păpădie,
tu ești nebun.

Eu sunt acum, mă vezi?
Atinge-mă cu o mână
și pipăie-mi pistila să simți
că-s plantă carnivoră și am dinți,
iar tu ești doar o râmă.

Eu sunt acum, mă auzi?
Ascultă-mă un pic.
Vorbesc doar pentru surzi,
când spun că sunt prezentă.
Dar doar eu sunt atentă,
iar tu atât de mic.

Eu sunt acum, o simți?
Nu simți că nu ai cum.
Sunt vie, râd și plâng,
trăirile mă strâng.
Iar tu..tu ești doar fum,
fum risipit pe drum…

Cititi ,,Provocari” si la psicarmen pricopdictaturajustitieialmanahedorSilving

 

Etichete: , , , ,

34 de răspunsuri la „Provocarea- Eu sunt acum

  1. dictaturajustitiei

    Octombrie 1, 2012 at 7:45 am

    Like ! Iar face wordpress pe nebunul.
    Bravo ! Este cea mai bună atitudine.

     
  2. irealia

    Octombrie 1, 2012 at 8:13 am

    Odă pentru un (ni)mic de care m-am împiedicat odată, din neatenţie! 🙂

     
  3. dordefemeie

    Octombrie 1, 2012 at 8:57 am

    Nu pot sa spun decat… frumos si sanatos 🙂

     
  4. coolnewz/Ratatouille

    Octombrie 1, 2012 at 10:33 am

    tare! habar nu am dacă este cu „săgeată” către cineva, dar dacă este … nu știu dacă o fi sau nu deja rîmă, dar cu siguranță va deveni :))

     
    • Scorpio

      Octombrie 1, 2012 at 2:14 pm

      Dedicatie de la Scorpio pentru toti masculii machoi! :))

       
  5. psi

    Octombrie 1, 2012 at 12:16 pm

    fum să fie! fumul înseamnă uitare… şi e cel mai bine aşa!

     
    • Scorpio

      Octombrie 1, 2012 at 2:14 pm

      Fum sa fie…ca puful de papadie!

       
  6. Marian S

    Octombrie 1, 2012 at 2:10 pm

    Ca un veritabil Sagetator care este eu si care spune intotdeauna lucrurilor pe nume, indiferent de consecinte, iata parerea mea: o noua exprimare din ciclul „mai baieti, daca tot sunteti voi speriati in si de prezenta mea, hai sa va mai ofer o doza„.
    Ai pisica in casa si tot n-ai invatat nimic de la ea…

     
    • Scorpio

      Octombrie 1, 2012 at 2:13 pm

      :)) Din pacate e motan.
      Pentru tine special…pisicile sunt proprii lor stapani…

       
  7. almanahe

    Octombrie 1, 2012 at 2:26 pm

    Mă întreb uneori dacă merită poemele astea, din suflet, ăştia cu fumurile lor! Da’ doar mă întreb, atât! E mai mult o retorică, de fapt…: )

     
    • Scorpio

      Octombrie 1, 2012 at 2:30 pm

      Eu nu scriu pentru ei! Cand scriu pentru cineva…specific sa stii :)) .

       
  8. Marian S

    Octombrie 1, 2012 at 2:47 pm

    Saturn e in Scorpion, Venus in Fecioara, Marte in Sagetator. Am pus-o…

     
  9. cammely

    Octombrie 1, 2012 at 10:59 pm

    Vorbesc doar pentru surzi,
    când spun că sunt prezentă.

    deh, se mai intampla 😆

     
  10. Hapi

    Octombrie 2, 2012 at 9:11 pm

    Uite, de piesa asta descoperita recent mi-a amintit postarea ta
    Sper sa-ti placa (de obicei eu nu las postari muzicale )

     
    • Scorpio

      Octombrie 2, 2012 at 10:02 pm

      Super misto piesa si versurile(eu o mai auzisem)…Merge, merge.
      Multumesc mult! :))

       
  11. silavaracald

    Octombrie 3, 2012 at 11:11 am

    Super aia cu ”pistila” și ”râma”. =))
    O bag la cutiuță, s-o servesc și eu cuiva, dac-o fi cazul. 😀

     
  12. Dan

    Octombrie 3, 2012 at 12:59 pm

    fum risipit pe drum…
    te părăsesc, epuizantă săptămână 🙂

     
    • Scorpio

      Octombrie 3, 2012 at 1:34 pm

      :)) Pentru cine epuizanta, Dane…pentru tine sau pentru mine?

       
      • Dan

        Octombrie 3, 2012 at 2:47 pm

        ..nu îndrăznesc să spun :)…ne cunoaștem de mult…să-ți fie bine.

         
        • Scorpio

          Octombrie 3, 2012 at 2:54 pm

          :)) Din citite?

           
          • Dan

            Octombrie 3, 2012 at 2:58 pm

            ..desigur.

             
  13. Scorpio

    Octombrie 3, 2012 at 3:00 pm

    Vezi tu dmd…eu te citeam odata, de mult….dar asta nu are a face cu …,,ne cunoastem”….
    Sau are?

     
  14. Georgiana

    Octombrie 4, 2012 at 12:30 am

    te țuc!

     
  15. virusverbalis

    Octombrie 5, 2012 at 7:30 pm

    Pai, de-as fi rama , m-ar manca pestiucii! :)) Seara buna,Scorpiuto!

     

au urcat o treapta

 
