RSS

Provocarea-Cine sunt eu?

10 Sep

Cine sunt eu? Eu sunt mai multe și nici una sau poate toate adunate la un loc…
Sunt bună…mi se spune că sunt prea bună și devin…
Naivă.Sunt naivă și mi se spune că nu e bine așa, trebuie să fiu scorpie.
Și devin scorpie, dar nu îmi place ce văd și simt…și simt că nu sunt eu, așa că revin la…
Iubitoare. Pentru fiul meu, pentru cei de lângă mine, pentru oamenii pe care îi cunosc.
Numai că atâta dulcegărie câteodată cam apleacă și semnele mele de iubire devin grețoase pentru alții. Oamenii se transformă și nu mai vor, așa că mă transform și eu și devin…
Fițoasă! Am fițe de om normal, mai anormal decât normalul, dar cu fițe. Fițele nu atrag…sunt ca ițele și încurcă pe cei care își doresc să fiu sofisticat de banală, banal de pasională, nearătos de provocatoare, provocator de sinceră, sincer de sarcastică.
Sunt o acritură. Mi se strepezește gura atunci când aud lingușeli libidinoase scoase din văgăuna de cuvinte, de către oameni falși, atât femei cât și bărbați.
Sunt o finuță. Atât de finuță încât zâmbesc politicos în loc să înjur când aud falsități evidente.
Sunt o scorpie. Atât de scorpie încât și eu mă mir de sarcasmul meu atunci când învârt pe degete râmele care m-au chinuit pe mine inițial.
Sunt o visătoare. Atât de visătoare încât nici măcar când trăiesc evidentul real, nu mă trezesc din visul meu.
Sunt o luptătoare. Mă lupt cu morile de vânt, cu demonii care mă macină, cu râmele care se târăsc cerșind din nou atenție, cu indiferența, cu vulgaritatea, cu inumanul, cu junglă în care trăiesc, cu nesiguranța fiului meu. Mă lupt chiar și cu mine însămi.
Sunt un vânator. Un vânator nemilos care pare câteodată pradă sigură in fața animalelor feroce.
Cine sunt eu? Cine am fost știu cu siguranță…dar cine sunt, încă nu am aflat cu adevărat.

Au spus cine sunt ei,  psialmanahecarmen PricopJoraVerodordefemeieIrealiaSome WordsincognitoDictatura Justitiei

 

Etichete: , , ,

43 de răspunsuri la „Provocarea-Cine sunt eu?

  1. dictaturajustitiei

    Septembrie 10, 2012 at 7:58 am

    Scorpiuțo, cu excepția sarcasmului, zic eu, mă regăsesc în descrierea ta. Mi-a plăcut mult.

     
  2. dordefemeie

    Septembrie 10, 2012 at 9:18 am

    Sunt o visătoare. Atât de visătoare încât nici măcar când trăiesc evidentul real, nu mă trezesc din visul meu (am pierdut ghilimelele). Asta mi-a placut cel mai mult…

     
  3. psi

    Septembrie 10, 2012 at 10:35 am

    ştii bine că eşti un om bun, nu te mai ascunde după deget! 😉

     
    • almanahe

      Septembrie 10, 2012 at 2:16 pm

      se-ascunde după şaptejdouă. :)…scorpio72, aici AIA cefere…
      eşti…pe RECEpţie!
      nu eşti pe perCEPţie.

       
      • Scorpio

        Septembrie 10, 2012 at 3:25 pm

        :)) Cata dreptate ai…sunt pe rece…

         
    • Scorpio

      Septembrie 10, 2012 at 3:27 pm

      Stiu ca sunt un om cu bune si rele.

       
  4. Vero

    Septembrie 10, 2012 at 11:21 am

    E palpitant să nu ştii cine eşti, să-ţi faci mereu surprize – mai ales că uneori surprizele pot fi foarte plăcute! 🙂
    (Eu am parte de surprize plăcute citindu-te şi descoperindu-te!)

     
    • Scorpio

      Septembrie 10, 2012 at 3:28 pm

      Vero, din pacate nu e asa palpitan ci obositor.Sa fii mereu in cautarea eu-lui si a unei identitati proprii…

       
      • Vero

        Septembrie 10, 2012 at 3:45 pm

        Eu nu caut, trăiesc cu iluzia că ştiu, şi mă trezesc mereu cu câte-o surpriză! 😆

         
        • Scorpio

          Septembrie 10, 2012 at 3:49 pm

          Cand traiesti doar cu iluzii, deja nu te mai afli in real si cand dai de real devii dezamagit pentru ca te-ai hranit cu iluzii…
          E un cerc vicios…

           
          • Vero

            Septembrie 10, 2012 at 4:24 pm

            Trăim într-o lume a cercurilor vicioase… Din păcate…

             
          • Drugwash

            Septembrie 10, 2012 at 4:38 pm

            De multe ori e pătrat, că ajungem să dăm din colţ în colţ… 😉

            Hai, hopa sus cu moralu’ că strici renumele Scorpiilor şi te alungă din castă! 😆

             
  5. Marian S

    Septembrie 10, 2012 at 6:01 pm

    Mie să-mi spui care eşti din poza aia, că mi-e tare greu să aleg… 😛

     
  6. Scorpio

    Septembrie 10, 2012 at 6:21 pm

    Dragos…,,scorpiile” sunt mai sensibile decat ai crede tu….Ele stiu cel mai bine.

     
    • Drugwash

      Septembrie 10, 2012 at 10:37 pm

      Crede-mă că ştiu. 😉 Fingers crossed! 😎

       
  7. SimonaR

    Septembrie 10, 2012 at 7:52 pm

    Ce cocktail! 😀

     
  8. Carmen Pricop

    Septembrie 10, 2012 at 9:04 pm

    Ai dreptate, ai pus punctul pe eu! Sau era punct şi virgulă? :))

     
    • Scorpio

      Septembrie 10, 2012 at 9:08 pm

      :)) Cred ca e ….puncte puncte……

       
  9. Pingback: cine sunt eu?
  10. coolnewz/Ratatouille

    Septembrie 11, 2012 at 9:24 am

    deci la faza cu vînătorul chiar nu mă așteptam 🙂
    Mai ales după unele articole pe care le-am mai citit pe aici 😉

     
  11. cammely

    Septembrie 11, 2012 at 1:22 pm

    tot scorpie sunt si eu, dar ma abtin 😆

     
  12. Hapi

    Septembrie 11, 2012 at 10:13 pm

    Esti o Scorpiutza de treaba 🙂

     
  13. silavaracald

    Septembrie 12, 2012 at 11:24 am

    Probabil că nici nu vei știi vreodată cine ești, pentru că te schimbi întruna, în funcție de provocările vieții. Vei știi tot retroactiv, dar nu știu la ce mai ajută asta decât la a-ți ordona amintirile. Trecutul nu poate fi schimbat, prezentul e urmarea lui iar viitorul, incert. 🙂

     
    • Scorpio

      Septembrie 12, 2012 at 6:06 pm

      Crede-ma, ,,scheletul” ramane acelasi, indiferent de provocare.

       
  14. monicas10

    Septembrie 12, 2012 at 5:52 pm

    Garanţie sigură pentru o viaţă al dreaq de grea… şi fericită:
    1. Află ce-ţi face plăcere să faci, acolo unde te uită D-zeu făcând acel lucru.
    2. Fă acel lucru indiferent de ce zic cei din jur.
    3. Dăruieşte la lume din darurile tale… căci ai destule! 😉
    … l-am parafrazat pe Richard Bach. Şi are dreptate!

     

au urcat o treapta

 
