RSS

Vreau…

28 Aug

Dă-mi un petec mic pe cer,
să mă umple de mister,
să mă-nvaluie cu drag,
constelații să atrag.

Doamne, dă-mi și steaua mea,
să fac dragoste cu ea.
Praf din ea să-mi dăruiască,
sufletul să mi-l iubească.

Fă ca lacul să tresalte,
nuferi albi pe el să-mi poarte,
trestii ‘nalte să-mi ofere,
ca pe un pat de plăcere.

Doamne, spune codrului
că sunt fata dorului,
că am inima curată,
vreau să fiu a lui, eu, toată…

Spune Doamne un-te-oi duce,
lacrimile să-mi usuce,
inapoi să îmi aducă,
gândul meu de dor și ducă.

Și mai știu că acolo sus,
ceva pentru mine ai pus,
insă vremea n-a apus.
Am încă multe de dus.

 
8 comentarii

Scris de pe August 28, 2012 în Gânduri cristalizate

 

Etichete: , , ,

8 răspunsuri la „Vreau…

  1. dordefemeie

    August 28, 2012 at 7:12 am

    Da, inca sunt multe de dus, la cat mai multe si cat mai bune.

     
  2. almanahe

    August 28, 2012 at 7:43 am

    Dă-i, Doamne, puterea cea,
    să o treacă briza rea,
    s-o adie doar cea bună,
    şi s-o ducă pe nebună
    pe cărări de basm şi ape,
    numai nuferi s-o adape.

     
  3. coolnewz/Ratatouille

    August 28, 2012 at 10:59 am

    asta-i doina sau balada? 🙂

     
  4. tibi

    August 28, 2012 at 2:20 pm

    „gândul meu de dor și ducă.”
    parc-ai fi soră cu mine. tooot la chef de ducă mă tooot gîndesc şi eu (noi). 🙂

     
  5. Drugwash

    August 28, 2012 at 2:35 pm

    Fie-ţi îndeplinite dorinţele!

     
  6. psi

    August 28, 2012 at 10:00 pm

    fă un pas înapoi, trage aer în piept, că acuşi vin cu îmbrăţişarea! 🙂

     
  7. Aniela Deby

    August 29, 2012 at 10:18 am

    Dă-i Doamne ei.. tot ce vrea 😀 Vezi că dacă mai intru pe la tine, devin şi eu poet , dar nu aşa bună ca tine. Foarte pe placul meu poezia, să ştii!

     
  8. Scorpio

    August 29, 2012 at 10:28 am

    Va multumesc tuturor pentru comentarii.
    Eu am ales sa tac.

     

au urcat o treapta

 
