RSS

Provocarea- Dacă m-ai cunoaște…

27 Aug

Dacă m-ai cunoaște, ai știi că sunt
bună-nebună, fixistă -miserupistă ,
fițoasă-căpoasă, cuminte-cu minte.
Dar nu mă cunoști!

Dacă m-ai cunoaște,
ai știi că sunt bună.
Că o nebună stă și adună
praf de pe lună.

Dacă m-ai cunoaște,
ai știi că-s fixistă,
umblu în mână c-o listă.
Viață e ca o pistă,
nu-mi pasă..sunt miserupistă .

Dacă m-ai cunoaște,
ai știi că-s fițoasă.
Țin să îmi cumperi țoale de ,,clasă ”
că ai sau nu ai lovele nu-mi pasă.
Sunt căpoasă!

Dacă m-ai cunoaște,
ai știi că-s cuminte,
chiar dacă eu caut mereu
un EL să m-alinte.
Nu cred în cuvinte,
am minte.

Nu cred în destin.
Dacă m-ai cunoaște puțin,
ai știi!
Dacă m-ai cunoaște,
aș renaște.

Alte ,,Provocari” la psicarmen pricopDragosVerotibidordefemeiealmanahejoravirusverbalisDictatura Justitiei

 

Etichete: ,

33 de răspunsuri la „Provocarea- Dacă m-ai cunoaște…

  1. Vero

    August 27, 2012 at 9:44 am

    Sper să te cunoască – cine-ţi doreşti să te cunoască! 🙂

     
    • Scorpio

      August 27, 2012 at 10:43 am

      Nimeni nu ma va cunoaste cine sunt eu cu adevarat!

       
      • Vero

        August 27, 2012 at 12:37 pm

        Foarte posibil! 🙂

         
  2. psi

    August 27, 2012 at 10:05 am

    finalul este perfect… absolut perfect! 😀

     
  3. coolnewz/Ratatouille

    August 27, 2012 at 10:38 am

    asta trebuie pusă și pe muzică! 🙂

     
  4. dordefemeie

    August 27, 2012 at 11:48 am

    Minunat scrisa si gandita, bravo 😉

     
  5. Marian S

    August 27, 2012 at 12:04 pm

    Să-mi fie cu iertare, dar cred că am anticipat aşa ceva încă de acum fo` trei săptămâni, aşa că m-am gândit încă de atunci să dau o replică:

    http://smro.wordpress.com/2012/08/04/dorinta-arzatoare/

    Adica LOL! 🙂

     
    • Scorpio

      August 27, 2012 at 12:11 pm

      Eu cred ca ,,Barbosul” va da, dar nu va baga si in punga! :))
      Iar voi nu trebuie decat sa deschideti un pic gura si …bunavointa…si totul e al vostru :)) .
      LOL.

       
  6. almanahe

    August 27, 2012 at 2:59 pm

    dacă ai cunoaşte-o, băi,
    ai şti c-o Scorpio adevărată
    din când în când,
    clocind câte o glumă,
    e-o nebunică amorezată,
    cu chef de joacă,
    şi ai mai şti că ea,
    la mii de ani se naşte.

     
    • Scorpio

      August 27, 2012 at 3:33 pm

      Ce frumos…ma simt magulita.
      Multumesc!

       
  7. tibi

    August 27, 2012 at 3:21 pm

    Eu cred că am început să te cunosc şi ţi-am mai spus că vei renaşte. 🙂

     
  8. dictaturajustitiei

    August 27, 2012 at 3:23 pm

    Scorpiuțo, draga mea, acesta-i genul de poezie pe care reușesc să-l înțeleg și eu.
    Cine poate să te cunoască ? Bărbații n-au cum să te înțeleagă. Greșesc Tibi ?

     
    • Scorpio

      August 27, 2012 at 3:34 pm

      Carmen, nici eu nu ma cunosc cu adevarat…cateodata sunt surprinsa si eu :)) .

       
  9. Dunia

    August 27, 2012 at 4:32 pm

    Imi place tare, e de spus in gand si nu numai in unele momente, stim noi de care 🙂

     
    • Scorpio

      August 27, 2012 at 5:13 pm

      Dunia, dar eu nu spun in gand…ci chiar cu voce tare. Cine nu crede, ajunge la final sa imi dea dreptate :)) .

       
  10. Marian S

    August 27, 2012 at 6:45 pm

    Când mă îndrept uşor spre tine
    Cu acul ce îl ţin la spate
    Eu mă gândesc că e de bine.
    – Dar tu te sperii rau, bărbate!

     
    • Scorpio

      August 27, 2012 at 7:50 pm

      Ala il scot doar cand sunt scoasa din sarite rau..in rest, nu!

       
  11. Carmen Pricop

    August 27, 2012 at 7:03 pm

    ai o pană de phoenix prinsă pe un umăr, ai să renaşti… 🙂

     
  12. stylehandmade

    August 27, 2012 at 10:01 pm

    Fain, fain. Imi place la nebunie.

     
  13. dmd

    August 30, 2012 at 10:48 pm

    ..:)

     

au urcat o treapta

 
