RSS

,,Cautandu-te” la mine-6

23 Aug

Ați uitat de asta?  ,  .

se mângâie pe chiloți – Bine ca nu in chiloți.

rochii pentre capre – Printre capre sau pentru capre?

mama lu dracu – Chiar nu o cunosc.

bărbați chinuiți de femei – Ooo, saracuții…oare cum o arăta un bărbat chinuit de o femeie?

cum să asculți prin perete pahar borcan – Iei un pahar  și  il pui cu gura lipită de perete și  urechea ta o lipești de       fundul paharului.

deșiră chefuri – Nu mai bine înșir chefuri?

sfârcuri uscate –  Se ung bine cu cremă..

cum se pune râma în cârlig – A atenta cu smârdanul la clocitoare , să bagi veverița in scorbură,  cum bagi trenul in gară, etc, etc…

păroase sărutări cu alte femei – nu știu cum sunt săruturile păroase, nici măcar cu barbați..d-apoi cu femei? :))

fete flocaite – ce e aia?

m-a pipăit de la prima intalnire – o să te pipăie și la a doua.

 
37 comentarii

Scris de pe August 23, 2012 în Diverși picurici

 

37 de răspunsuri la „,,Cautandu-te” la mine-6

  1. coolnewz/Ratatouille

    August 23, 2012 at 9:41 am

    aia cu barbatii chinuiti de femei cred ca ar fi mers la articolul meu cu pilula 😀

     
  2. silavaracald

    August 23, 2012 at 11:37 am

    Aia cu rochii pentru capre e chiar interesantă. Musai îi pusă de un zoofil. ;))

     
  3. Daniel Onaca

    August 23, 2012 at 12:25 pm

    Răspunsul decis la ultima căutare nu poate inspira decât o siguranţă confortabilă. 🙂
    Mă întreb cum de nimeresc pe blogul tău astfel de căutări echivoce precum cele reproduse de tine.

     
    • Scorpio

      August 23, 2012 at 12:36 pm

      :)) ai fi uimit ce cautari sunt…

       
      • Daniel Onaca

        August 23, 2012 at 12:38 pm

        Apoi nu ezita să ne uimeşti şi în continuare. 🙂

         
  4. Drugwash

    August 23, 2012 at 12:51 pm

    Ăştia-s „viitorul” ţării? Daţi-mi un capăt de funie şi-un calup de săpun, dară!

     
    • psi

      August 23, 2012 at 7:20 pm

      aduc io, aduc io! speli rufe, man? 😆

       
      • Drugwash

        August 23, 2012 at 9:16 pm

        Să-i spăl pe-ăia la creier oleacă, poate li s-o mai încîrliga mintea că prea patinează musca! 😆

         
        • psi

          August 23, 2012 at 9:44 pm

          ohooo… crezi că numai la scorpio îs muşte încălţate? 😀

           
          • Drugwash

            August 23, 2012 at 9:59 pm

            O, nu! Io dau cu pliciu’ pe unde le prind, da’ ale naibii se scîrnăvesc pe fugă şi zboară, nu stau la plesneală! 😆

             
  5. Andreotti

    August 23, 2012 at 5:13 pm

    mare ți-e grădina Doamne!…..și când te gândești că astfel de oameni se reproduc, se înmulțesc….brrrr!!:)))

     
    • Drugwash

      August 23, 2012 at 5:23 pm

      Cred că e singurul lucru la care se pricep, pe care l-au exersat strămoşii lor pitecantropi şi l-au transmis prin gene… Nu-i de mirare că „înfloresc” mai dihai decît mucegaiul!
      De ce nu se fac cercetări pentru un vaccin contra prostiei crunte…?

       
      • Andreotti

        August 23, 2012 at 5:27 pm

        eram precisă că sigura știință de o au este cea de reproducere în masă!!! eu de obicei sunt extrem, dar extrem de tolerantă…măi, în privința prostiei însă….mă umplu de bube și fac icter instant!!!
        Tu zici vaccin…eu aș spune eradicare totală -stârpire, dezrădăcinare…și câte alte sinonime mai vrei:)))

         
        • Drugwash

          August 23, 2012 at 5:29 pm

          Uşurel, să nu pocnească balonaşul ăla de gumă de atîta obidă! 😆

           
          • Andreotti

            August 23, 2012 at 5:31 pm

            :)))) nu pocnește că-i antrenat bine:)

             
          • Drugwash

            August 23, 2012 at 5:37 pm

            Ştiu, mă uit la el de multă vreme şi nici nu se clinteşte… zboară pe-al nouălea cer de zici că-i plămădit de îngeraşi, nemuritor. 🙄

             
          • Andreotti

            August 23, 2012 at 5:38 pm

            pffffiu..m-ai prins:)

             
          • Drugwash

            August 23, 2012 at 5:41 pm

            Încet acuma, nu te zbate… să nu-ţi strici penajul. 😛 Promit să nu te închid în colivie. 😀

             
          • Andreotti

            August 23, 2012 at 5:42 pm

            n-ai cum să mă închizi 😛
            sâc!

             
          • Drugwash

            August 23, 2012 at 5:43 pm

            Poate doar la canastă… 🙄

             
          • Andreotti

            August 23, 2012 at 5:44 pm

            sau la „fazan”:)

             
          • Drugwash

            August 23, 2012 at 5:48 pm

            Sau poate ne trage Scorpiuţa una de ne merg fulgii, fazan sau nu. 😆

             
          • Andreotti

            August 23, 2012 at 6:01 pm

            eGzact la asta mă gândeam și eu…io zic să ne luăm tălpășița de la Scorpiuța că n-are nici o vină că ne-a luat limbarița la ea acasă:)

             
          • Drugwash

            August 23, 2012 at 6:09 pm

            Am antecedente! 😳

            Ştampilat, parafat, aprobat – let’s get the phuck outta here! 😆

             
          • Andreotti

            August 23, 2012 at 6:09 pm

            right:) ne mutăm la tine 😛

             
  6. Scorpio

    August 23, 2012 at 6:07 pm

    :)) Phiii…ma bag si eu un pic la invatat si voi va destrabalati fara mine….
    O fi frumos?
    Deci pedeapsa…ochelarii si balonul se confisca! :))

     
    • Drugwash

      August 23, 2012 at 6:11 pm

      Tii, ne-a prins! 😳 aoleu, surioară… ia-mi orice – două deşte de la mîna dreaptă, tabla de pe casă – da’ nu-mi lua ochelarii, că am ochi verzi şi mă deochi repede! 😳 Ptiu, să nu-mi fie… 😆

       
      • Scorpio

        August 23, 2012 at 6:22 pm

        Tine-ti ochelarii, ca ma deochi si pe mine, atunci! :))

         
        • Drugwash

          August 23, 2012 at 6:23 pm

          Yeehaaa, am scăpat! 😎 Săr’na, rămîn dator! 😳

           
          • Scorpio

            August 23, 2012 at 6:24 pm

            Treaca de la mine, de data asta.

             
  7. psi

    August 23, 2012 at 7:21 pm

    ştii tu vorba mia? 😀 să moară caluuuu! ihaaaa!

     
  8. Aniela Deby

    August 24, 2012 at 6:03 am

    Nu am ras niciodata in halul asta ,ca in dimineata asta :)) O zi frumoasa sa ai ! Imi pare bine ca am dat de bloguletul tau :*

     
  9. Hapi

    August 24, 2012 at 7:16 pm

    Scorpio, cu astea ar trebui sa faci tu o duzina de cuvinte sa vedem ce iese 😀
    Poate la urmatoarele cautari

     
    • Scorpio

      August 24, 2012 at 8:22 pm

      E o idee sa le amestec, dar cele 12 cuvinte nu le aleg eu….

       
  10. paradisblonzesc

    August 29, 2012 at 9:59 am

    :)) am ras cu pofta!!! :)))

     

au urcat o treapta

 
