RSS

Duzina de cuvinte-Cântec pentru eternitate

18 Aug

Cântă-mi maestre, bun menestrel
Și du-mă pe marginea unui ecou,
Să pot asculta viața nințel
Și să mă transform din nou.

Acorduri să-ți iasă din mâini, maestre,
Pe marmura vieții eu să pășesc,
Din minte să-ți răsară versuri celeste
Ascultându-le, să amețesc.

Murmurul maculat al minciunii, dispară.
Mlaștini de gânduri negre se șterg,
Mândră Speranța acum să apăra,
Mustul Plăcerii s-aleg.

Cântă-mi maestre cu acorduri de dor
Și totul să fie metamorfoză.
Iar eu dăruind mângâieri tuturor,
Să nu mă mai trezesc din hipnoză.

Alte ,,Duzini” si la : psialmanahetiberiupoezeletiberiuorasanudrugwashveroversanavero,
anacondelelabulivarirealialolitadrugwashcammelymotivefictivedordefemeiedictaturajustitieiexperimente

 

Etichete: , ,

33 de răspunsuri la „Duzina de cuvinte-Cântec pentru eternitate

  1. virusverbalis

    August 18, 2012 at 8:24 am

    Maestra, sa alegi mustu’, maestra! Misto le ticluisi! O zi faina,Scorpiuto! :))

     
    • Scorpio

      August 18, 2012 at 8:28 am

      Vine toamna…vine mustul si… :))
      Imi place mustul, apropo…

       
  2. tibi

    August 18, 2012 at 11:08 am

    Place la tine cu versuri senine!
    Zi minunată, ţuc şi hug. 🙂

     
    • Scorpio

      August 18, 2012 at 11:24 am

      Multumesc frumos, Tibi.
      O zi frumoasa si tie.

       
  3. Vero

    August 18, 2012 at 11:11 am

    Eşti tu însăţi un maestru menestrel şi meriţi din plin Mustul Plăcerii! 🙂

     
    • Scorpio

      August 18, 2012 at 11:24 am

      Vero, cand am inspiratie, am :)) .

       
  4. anacondele

    August 18, 2012 at 11:37 am

    Nu te lăsa hipnotizată, împarte mângâieri numai când eşti trează!

     
  5. psi

    August 18, 2012 at 11:40 am

    constat că menestrelul a fost temă majoră şi că versul v-a dat ghes tuturor. 🙂 să dispară murmur-otravă şi să fie numai lumină!

     
    • Scorpio

      August 18, 2012 at 6:59 pm

      Multumesc frumos Psi. Mi-a placut si mie ce ai scris tu si ti-o spun aici. Pup.

       
  6. almanahe

    August 18, 2012 at 12:15 pm

    acum înţeleg de ce n-ai înţeles haiku-urile(hai cu urile?! pffffffff….) :))
    te-o dus ecoul în alt secol!

     
    • Scorpio

      August 18, 2012 at 6:59 pm

      :)) Oricum nu le inteleg si nici nu ma chinui sa scriu.

       
  7. Drugwash

    August 18, 2012 at 2:21 pm

    Pfuai, cum m-a luat de mînă şi m-a azvîrlit drept în taverna unde răsună „Zaraza”… Minunat, Maestro, minunat! Bravo! 😎

     
  8. irealia

    August 18, 2012 at 3:02 pm

    Să nu te trezeşti din hipnoză
    Decât când scenariul din versuri e-n viaţă la apoteoză! 🙂

    Am încercat o urare din categoria ursitoarelor bune! 🙂

     
    • Scorpio

      August 18, 2012 at 7:00 pm

      Greu cu viata, greu cu hipnoza. :))
      Prefer treaza..

       
  9. Lolita

    August 18, 2012 at 5:01 pm

    Frumos ecou… Frumoasă hipnoză…
    „Murmurul maculat al minciunii, dispară.
    Mlaștini de gânduri negre se șterg,
    Mândră Speranța acum să apăra,
    Mustul Plăcerii s-aleg.”
    Să ţi se îndeplinească dorinţele! 🙂

     
  10. dordefemeie

    August 18, 2012 at 6:21 pm

    Ai daruit mangaieri tutror si ne-ai hipnotizat cu versurile tale.

     
  11. Carmen Pricop

    August 18, 2012 at 10:47 pm

    Să primeşti mângâieri şi mai multe decât dăruieşti! Şi le includ aici şi pe cele cu gândul şi cu cuvântul. 🙂

     
  12. cammely

    August 18, 2012 at 11:10 pm

    eu îţi întorc buchet de îmbrăţişări pt toate mângâierile luate în dar de la tine

     
  13. Hapi

    August 19, 2012 at 6:00 pm

    Sa nu visezi prea mult……ci sa te agati de realitate 🙂 Are si ea bunatatile ei

     
  14. dagatha

    August 20, 2012 at 12:03 am

    curat cântec a ieșit!
    🙂

     

au urcat o treapta

 
