RSS

Vreau aer.

15 Aug

Am nevoie de o gură de aer.
Mi-am scos capul din norișorul meu pufos și dulceag și încerc să trag aer în piept, ca să pot respira.
Ceva mă apasă rău și în mod sigur nu e inima mea care stă să pleznească.
Cu ocazia asta, mi se va limpezi și capul și mă voi trezi la realitate. Am visat destul.
Cu ocazia asta, o să o strig și pe Hydea .
E timpul să mai apară și ea în peisaj pentru că fără ea se strică echilibrul.
Eu greșesc prea mult de una singură.
,,Stai liniștit, nu sunt supărată pe tine..sunt supărată pe mine. Tot nu m-am învățat minte să nu mai am așteptări .Tot nu am înțeles că singurul om căruia îi pasă de mine sunt eu.”
Aaaa…și…Carpe diem! :))

 

Etichete: , ,

6 răspunsuri la „Vreau aer.

  1. silavaracald

    August 15, 2012 at 1:20 pm

    Ei, am impresia că vrei să ieși din vis. N-o face încă, te rog, că-i destul de plictisitoare viața fără asta. 🙂

     
    • Scorpio

      August 15, 2012 at 3:12 pm

      Se pare ca sunt scoasa fara sa vreau. Iar eu, stii ca ma las in mana destinului, fara sa il fortez.

       
  2. Marian S

    August 16, 2012 at 9:11 am

    Lume, lumeeeeee! Urmează un anunţ important pentru ţară:
    Se caută un Scorpion veritabil pentru o Scorpioancă veritabilă.
    Altă soluţie nu există, credeţi un nene care a văzut multe la viaţa lui.

     
  3. tibi

    August 17, 2012 at 1:38 pm

    Jekyllaaaaaaaaa! Ţine-o la distanţă pe Hydea! 🙂
    N-o lăsa să-ţi strice clipa.

     
    • Scorpio

      August 17, 2012 at 2:33 pm

      Tibi, crede-ma ca Hydea nu strica nimic, sincer, am nevoie de ea sa gandeasca limpede.

       
  4. Hapi

    August 17, 2012 at 3:11 pm

    Gata, trebuie sa cauti….Omul., nu sa il lasi sa te gaseasca el. Cateodata chiar asa e indicat. Sa il cauti. Desi se spune ca apare cand te astepti mai putin

     

au urcat o treapta

 
