RSS

Mi-e dor…

09 Aug

Mi-e dor de marea pe care o iubeam de una singură.
Mi-e dor de valurile care se spărgeau de inima mea și mi-e dor de pescăruși.
De răsăritul privit stând cu picioarele afundate în nisip.
De apusul pe care îl priveam (odată) singură și gândindu-mă că mâine aduce o nouă zi.
Nu am ajuns încă acolo…nici Hydea și nici Jekylla.
Acum mi-e dor de marea pe care aș vrea să o iubim împreună…
Mi-e dor de valurile care ar ajunge la inima mea cântând infinitul…și mi-e dor de pescărușii care s-ar bucura pentru noi.
De răsăritul pe care l-am privi, ținându-ne în brațe…
De apusul care acum te îmbie să îți pleci capul pe umărul celui de lângă tine și să visezi la viață.
Nu am ajuns încă acolo, dar aș lua-o cu mine doar pe Jekylla…
Și pe tine.

 
4 comentarii

Scris de pe August 9, 2012 în De-ale mele...personale

 

4 răspunsuri la „Mi-e dor…

  1. silavaracald

    August 9, 2012 at 7:29 pm

    Vin!!!
    Să împarți marea ta cu celălalt! Superb!

     
  2. Hapi

    August 9, 2012 at 9:27 pm

    Sper sa vina …..chiar daca veti fi 3: tu, el si Jekyella

     
  3. Andrei Răduţu

    August 10, 2012 at 11:37 am

    Foarte frumos articolul 🙂 !

     
  4. psi

    August 10, 2012 at 8:08 pm

    şi pe mine? 😳 ioooi!

     

au urcat o treapta

 
