RSS

Speranțe

05 Aug

Există o floare (sau mai multe) care dimineața își deschide petalele pentru ca mirosul ei să străbată împrejurul și pentru ca soarele să o sărute a regăsire.
Există o floare (sau mai multe) care seara își strânge petalele pentru a se proteja și pregăti de ,,somn”.
Există coconi care se transformă în cristalide și apoi în fluturi pregătiți să își întindă aripile spre lumină, pentru a zbura spre ea…
Există coconi care se transformă în cristalide și apoi în fluturi care nu sunt pregătiți să zboare, pentru că frica de lumina puternică ce le poate frânge aripile..îi paralizează.
Eu încă nu știu ce să fac…mi-e frică să îmi deschid petalele…mi-e frică să zbor..pentru că acum nu am spre ce…
Am întrebări…nu am răspunsuri…
Am cuvinte nerostite, pentru că pare că e prea devreme pentru ele…
Încă!

 
8 comentarii

Scris de pe August 5, 2012 în De-ale mele...personale

 

Etichete: , ,

8 răspunsuri la „Speranțe

  1. Marian S

    August 5, 2012 at 4:22 pm

    Acuma, draga Scorpie, eu cam banuiesc ce fel de intrebari ai tu si nu ai niciun raspuns la ele… 🙂
    Dar eu, practic ca intotdeauna, cam lipsit de poezie, iti dau raspunsul la o intrebare pe care ti-ai pus-o un pic mai devreme. Cititi si luati aminte:

    http://smro.wordpress.com/2012/08/05/wordpress-akismet-spam/

    Asa, ca sa revii cu picioarele pe pamant, dupa care mai vezi tu…

     
    • Scorpio

      August 5, 2012 at 4:29 pm

      Tipic tie, Marian :)) .

       
      • Marian S

        August 5, 2012 at 4:31 pm

        Taci si studiaza!!! 😛

         
        • Scorpio

          August 5, 2012 at 7:06 pm

          Am studiat omule, mai citisem odata…
          Acum studiez altceva :)) .

           
          • psi

            August 5, 2012 at 9:31 pm

            am studiat și eu. am instalat drăcovenia… poate merge… că ieri mi/a mâncat ficațiii akismetu vieții!

             
  2. Allure

    August 5, 2012 at 10:51 pm

    Tu desfă-ți petalele. Poate că un fluture va ateriza pe ele…e bine să fii pregătită 😉 Carpe diem! 🙂

     
  3. Liliana

    August 8, 2012 at 1:09 pm

    Ai pus prea multi de exista, suna putin fortat atunci cand citesti, din cate stiu se folosesc alte cuvinte cu acelasi sens cand doresti sa evidentiezi o idee…

     
    • Scorpio

      August 8, 2012 at 1:55 pm

      Nu doresc sa evidentiez nimic, sunt ganduri scrise fara a le gandi mult inainte.
      Multumesc oricum pentru opinia ta.

       

au urcat o treapta

 
