RSS

Duzina de cuvinte-Pentru tine…

04 Aug

În miez de viață, praduind pe furiș inima mea, culeg câteva mărgăritare  puse bine la păstrare și ți le dăruiesc cu dragoste.
În ochii tăi mă simt mereu goală pentru tu că mă privești cu nesaț.
În ochii tăi mă simt întreagă pentru că tu mă faci să mă simt așa.
Tu îmi săruți până și umbra.
Când mă săruți pe umeri, în urmă sărutul tău mă arde…
Nu mai sunt rece și în mod sigur sunt pe jumătate îndrăgostită.
Ca să spui ceea ce simți nu e nevoie de prea multe cuvinte…se vede…se citește in ochi…Ai mei..ai tai…
Carpe diem!

Ceilalti duzinisti sunt:
psitiberiupoezeledordefemeieirealiaVirusverbalisalmanaheanaveronicajorapispisdictaturajustitiei

 
 

Etichete: , , , ,

28 de răspunsuri la „Duzina de cuvinte-Pentru tine…

  1. psi

    August 4, 2012 at 9:06 am

    eu cred că nu pe jumătate ci pe de-a-ntregul eşti îndrăgostită! carpe diem.
    şi îmbrăţişări.

     
  2. virusverbalis

    August 4, 2012 at 9:21 am

    Carpe diem,scorpiuto! Daca saruta pan si umbra e valabil! :))

     
    • Marian S

      August 4, 2012 at 10:24 am

      Îţi dai seama, dacă se trece la chestii mai serioase, ce face omu` cu umbra aia????? 😛

       
    • Scorpio

      August 4, 2012 at 10:58 am

      :)) .

       
  3. almanahe

    August 4, 2012 at 10:14 am

    pentru el: norocosuleeeee! :))

     
  4. dictaturajustitiei

    August 4, 2012 at 10:51 am

    Scorpiuțo, fii fericită !

     
  5. Hapi

    August 4, 2012 at 11:27 am

    O, da, Scorpiuta e indragostita. Inseamna ca acel creion albastru face minuni pe ochii care-l poarta?;)
    Sa trec pe-albastru? :))

     
    • Scorpio

      August 4, 2012 at 11:28 am

      Creionul albastru face minuni!

       
  6. Vero

    August 4, 2012 at 11:30 am

    Carpe diem,scorpiuţo! Şi fie să se transforme într-un şir nesfârşit de clipe care merită trăite! 🙂

     
    • Scorpio

      August 4, 2012 at 11:58 am

      Vero, asta imi doresc..de va fi sa fie…va fi!

       
  7. tibi

    August 4, 2012 at 11:44 am

    Tare mult mă bucur pentru tine, pentru voi, fericiţilor!
    Carpe diem! 🙂
    Ţuc şi hug vouă, dragilor îndrăgostiţi!

     
    • Scorpio

      August 4, 2012 at 11:58 am

      Tibi, eu nu pot spune despre altul..eu ,,spun” doar despre mine. :))

       
  8. dordefemeie

    August 4, 2012 at 3:08 pm

    Ce frumos ai scris…Carpe diem zic si eu.

     
    • Scorpio

      August 4, 2012 at 7:48 pm

      Cand am ce sa scriu, intotdeauna scriu frumos :)) .

       
  9. Carmen Pricop

    August 4, 2012 at 4:03 pm

    Frumos… şi în cuvânt şi aievea. Să fii fericită!:)

     
  10. Allure

    August 4, 2012 at 5:47 pm

    Așteptăm o altă duzină, pentru a trece de la ” pe jumătate” la ” îndrăgostită pe de-a-ntregul” 😉

     
  11. irealia

    August 5, 2012 at 12:40 pm

    Ole! Cu accent pe e! Să-ţi fie dragostea de durată şi cu efect de bumerang! 🙂

     

au urcat o treapta

 
